~ Juni '09 Mama's deel 7! ~

Discussie in 'De mama's' gestart door marloes80, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    #1841 Flutterby, 6 jul 2011
    Laatst bewerkt: 6 jul 2011
    Bah ik kan mijn aandacht helemaal niet bij mijn werk houden. Bij veel spierziektes is het blijkbaar zo dat beide ouders drager moeten zijn, dus dat zou betekenen dat mijn opa en oma ook allebei drager zijn en mijn moeder misschien ook wel. Achja, de kans dat mijn vader dan ook drager is, is wel heel klein. Maar ik had er echt nooooit bij stil gestaan dat zoiets ook in mijn familie voor zou kunnen komen, ver van mijn bed show allemaal..

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    flutter wat erg zeg...
    is het diezelfde spierziekte die ook bij babyboom te zien is (of kijk je dat niet?)

3. McGyver

McGyver Niet meer actief

@flutter wat heftig!!

@deb daar moest ik ook gelijk aan denken...
    (vanavond weer...)

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    @ Flutter: Jeetje wat erg:( kan me voorstellen dat je er toch over na gaat denken daar dacht ik ook meteen aan dat verhaal in babyboom.
    Hebben jullie gisteren Jong gezien?
    Dat was ook al zo'n verschrikkelijk verhaal heb echt zitten huilen:(

@ Snieke: Wat fijn dat Maxime weer is goed gekeurd.
    Hij is ook al zo'n lange jongen

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Jeetje wat verschrikkelijk zeg!

Kan me voorstellen dat je nu ook ineens gaat nadenken over hoe erfelijk het is binnen jullie familie.
    Zal waarschijnlijk wel meevallen, maar de zorgen hou je toch.
    Sterkte!

6. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Ik heb gisteren ook jong gezien, was echt sneu hè, ik zat het te kijken met een slapende Axel op mijn arm. Dan hebben wij toch maar geluk :)

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    jeetje flutter.. das echt goed klote :( sterkte.. t zit jullie familie niet mee he...

8. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    geen idee of iemand dit gebruikt.. maar bijdeze

Alert voor alle ouders!!!!
    Nestle"pyjama papje" vraagt alle mensen alle bananen papjes terug te brengen houdbaarheidsdatum 2012 er zit waarschijnlijk Glas in!!! barcode 761303308973

9. Emme

Emme Niet meer actief

Flutter, wat een ontzettend rotnieuws, werd er echt even naar van. J is ongeveer even oud, kan het me gewoon niet voorstellen hem nu al te moeten missen...

Snieke, fijn dat alles goed was met Maxime. En hij is inderdaad lang. Wij moeten volgende week met L. Denk dat hij ongeveer 90 cm is en hoop dat hij boven de 11 kg komt. (Ja, hij is erg tenger, maar dat is hij altijd al geweest. Voorlopig geen punt van zorg, gelukkig.)

Aurin, alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Collin morgen! Dan is ook de laatste 'junibaby' 2 :).

L was dinsdag jarig. Omdat we hier natuurlijk geen familie hebben, hebben we het rustig gevierd. Taart, cadeautjes en 's middags naar een binnenspeeltuin. We hebben wel veel pakjes en kaartjes gekregen, heel leuk, maar toch blijft zo'n dag best een beetje lastig. Zijn favoriete cadeau is de houten trein van Ikea, daar speelt hij bijna onafgebroken mee.

Bloempje, lief trouwens dat je naar onze plannen vroeg. Dit wordt in ieder geval ons laatste jaar hier, maar wanneer we precies vertrekken en waarheen is nog wel onduidelijk. Het kan Nederland worden, maar als er ergens een plekje vrij komt verder in Azië, zouden we dat ook wel erg leuk vinden!

En Marloes, hoe gaat het met je drie kleine mannen?

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Tam..oww...5 minuten is ook niet echt lekker! Haha! Maar ik las op je hyves dat het beter gaat! Helemaal super!

@Marloes...fijn dat het zo goed gaat zeg! Dat is toch het beste wat je kan wensen!
    En die streken horen er een beetje bij! Hahaha!

@Flut...wij hebben het thuis gedaan. Het was wel druk...maar wel erg gezellig! Een vriendinnetje van ons heeft wel iets gehuurd, maar dat vond ik zef een beetje overdreven. Bij ons kwamen er toch geen honderden mensen ;)
    Owww heftig zeg! Heb vandewek nog zitten janken om dat ventje in babyboom! Pfff...het zou je overkomen zeg!

@Snieke...hahaha! Ik noem jullie ook wel eens vriendinnen hoor!

@Emme...Azië lijkt me ook erg gaaf hoor! Al weet ik niet of ik echt zo lang zonder mijn familie zou kunnen!

Alle kindjes die jarig zijn geweest, nog van harte!
    Zo druk gehad hier!

Vandaag heeft Finn zijn buisjes gekregen! Het viel me 100% mee! Wel waren we erg blij dat hij als eerste was en dus niet lang moest wachten, want dat kan hij niet zo goed!
    Het was echt een bikkel! Alleen bij het wakker worden 2 seconden gehuild, of ja...eigenlijk alleen gebruld, geen traan gezien!
    Hij was om 8.15 onder het mes en om 9.45 waren we alweer thuis, zo goed ging het!
    Hij is wel een beetje moe..dus hij gaat zo lekker naar bed! Dan kan ik ff film kijken...ik ben zo moe! Ik kon lastig slapen vannacht, door de spanning denk ik en doordat ik bang was dat ik me zou verslapen. Dus ben om 5.40 maar gaan douchen...kon ik lekker lang! hahaha!
    Het lastigst was nog dat hij niet mocht eten en drinken. Hij was helemaal verdrietig thuis dat hij niets mocht. Maar zodra de tv aan ging was dat over! Haha!
    Weer iets wat we meegemaakt hebben! hahaha!
    Nu twee weken geen water in zn oren, maar op vakantie mag hij gelukkig wel gewoon zwemmen (over 3 weken)

11. McGyver

McGyver Niet meer actief

@sarah fijn dat het goed gegaan is!

12. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wat stoer van jullie ventje zeg!
    Hopelijk heeft hij vanaf nu geen last meer!

13. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Wow wat spannend allemaal zeg!
    Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, maar ik weet toch niet of ik wel zo lang zonder mijn ouders zou kunnen;)
    Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf allemaal!

14. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    @Sarah: Wat waren jullie snel weer thuis, fijn hoor!
    Hoe gaat het nu met Finn?

@Emme: A. kijkt ook regelmatig naar banen in het buitenland. Lijkt me geweldig! En dan vooral Azië. Maar met kinderen lijkt het me ook wel weer lastig. Blijven jullie ergens als de kindjes eenmaal naar school gaan of zorgen jullie voor die tijd weer terug in NL te zijn?

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Hier ook nog maar een keertje:

Gefeliciteerd met je 2e verjaardag, Collin!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Jaaaa, eindelijk zijn ze dan allemaal 2!!!

Collin gefeliciteerd met jouw 2e verjaardag!!

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Collin van harte gefeliciteerd! Al heb ik dat natuurlijk al gedaan :D

18. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

collin van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag!!!!

19. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Op naar de 3 jaar dan maar! ;)

Iemand zin om vanmiddag mee te gaan naar de kinderboerderij? :D

20. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @Flut...ja hoor, kom je ons halen???? :p
    Met Finn gaat het prima, hij heeft echt nergens last van! Hahaha! Ja beetje bloed uit zn oortje gehad, maar verder niets!

Collin van harte! Ook de laatste junibeeb is nu 2! Jeeeeej!

Deel Deze Pagina