collin gefeliciteerd!!!!!!!!! laat je maar lekker verwennen en hoop dat je een leuke dag hebt met heeeel veeeel kadootjes!
collin gefeliciteerd!!! flutter als je niet zo ver woonde was ik met je mee gegaan! emme ik ben jaloers! lijkt me heerlijk hoe jullie leven, alleen lijkt het me wel lastig om je familie te missen. Hier vanmiddag naar ballorig geweest. Kids zijn nu bekaf dus gaan lekker naar bed zo.
allemaal bedankt!! Coll is al aardig verwend vandaag, dat beloofd wat voor morgen Hopelijk is t niet al te nat morgen voorspellingen zijn niet zo goed!
@Lau: Vanmiddag klaart het op, zonnetje en tussen de 21 en 25 graden! Kan iig nooit slechter als Zoe's verjaardag, 18 graden, regen en windkracht 5 hahah. Pff ik ga mezelf maar eens uit bed sleuren...
is het gelukt, Flutter? Hoe was Collin's feestje? Toch nog droog? Hier was de kraamverzorgster vandaag voor het laatst.. lekker lang geweest dus, kreeg extra uren (aanvullend pakket verzekering). was een leuke meid en ze wilde zelf ook nog graag de extra uurtjes maken. Maandag gaat Gab weer aan het werk. S&T naar het kdv, dus ik mag rustig beginnen
@Marloes: Nee, was weer in slaap gevallen tot 09.45u Lekker hoor, alles natuurlijk schoon, was gestreken en gevouwen in de kast. Kun je rustig beginnen aan het gewone leven als mama van 3 Enne, houd je niet in als je hier een foto'tje van Mees wilt spammen...
Zoë is de hele dag bezig met de baby die in mama's buik zit. Heb bijna spijt dat ik het al verteld heb, het duurt nog zo lang... Ik ga maar even stofzuigen, krijgen dalijk visite en het kraakt als je loopt . Zoë + crackers....
oja flutter was nog vergeten te zeggen, weet niet of je al een naam hebt maar ik vind sarah heel mooi bij zoë. Geen idee of je het wat vindt.
feest was super, en idd lekker in de tuin gezeten en gespeeld!! Coll is goed verwend! Ik ben gesloopt, maar coll niet... die wil nog lang niet slapen
@Deb: Toevallig hebben we Zara overwogen, maar dat vond ik te jut en jullerig. En Sara(h) hoor je hier hoofdzakelijk bij Marokkaanse meisjes, dus dat past naar mijn gevoel niet bij een blondie . Maar we zijn er uit met de naam, hij is zooo mooi @Lau: Fijn dat het feestje zo geslaagd was! Ligt Collin ondertussen lekker te slapen?
Wij kregen vanavond onverwacht visite, zijn net pas weg en ik ben zooo moe. Maarja, ik ben geen 18 meer he hahah Morgen moet A. de hele dag werken, deadline... Ongezellig dus
flutter haha grappig dat je die naam met een marokaans meisje asocieert... mijn beste vriendin heet sarah en die is van nature echt hardstikke blond En haar zusje heet Zowie... vandaar dat ik zoë en sarah zo mooi vond samen haha... Ik vind Cloë ook heel mooi, maar dat is helemaal jut en jullerig dan he Ben benieuwd naar je naam hoor meid!
flutter reno is zomaar een keer overdag vrij op zondag. Nu moet ie opeens s avonds werken. ja ook ongezellig maar dan is ie maandag vrij. We gaan morgen voor het eerst zwemmen met sam. Ben benieuwd hoe hij het vindt!