snieke ik moet helaas afzeggen voor vrijdag. Ik had het wel leuk gevonden maar reno heeft als een uitje naar de hollebolleboom gepland en hij was vergeten dat ik al een afspraak had... dus sorry...
@Flutter: Wat een pech. Alvast veel succes morgen! Over een derde: ik zit eigenlijk een beetje tussen Debby en Snieke in. Aan de ene kant vind ik het prima zo met de twee mannen, ze zijn zo leuk samen en twee kinderen is toch de 'makkelijke keuze'. Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat dit het was... En ja, ik heb ook wel een beetje dezelfde zorgen als de man van Flutter, heb je er niet altijd eentje die overblijft. Mijn moeder was er een van drie en vond dat niets, wilde zelf daarom absoluut geen drie kinderen. We zijn er nog niet uit, dus! Over borstvoeding: J is nu zes maanden en ik ga afbouwen. Het is hier namelijk nooit makkelijk geworden . Toch ben ik blij dat ik ze allebei zes maanden borstvoeding heb kunnen geven. Fijne zondag allemaal!
voorlopig hou ik t bij 1tje maar ik wil er graag 3. Heb altijd gedacht dat ik 3 kindjes zou krijgen, 2 jongens en een meid. Maar ik wil sowieso pas een 2e als coll 4 of ouder is. En als het allemaal kan enzo natuurlijk
Haha emme het is hier nog maar 2 maand geleden hè het is niet zo dat we hier de boel laten afbinden hoor maar ik denk gewoon niet dat het er nog van komt, want als er een derde zou komen wil mijn man toch geen jaren wachten want dan wordt ie te oud vind ie. En ik word al weer kotsmisselijk bij de gedachte aan zwanger zijn. En als alle kinderen zo irritant zijn als maxime vandaag... Grr wat een draakje! Krijsen, jengelen, Ik!!! Jou mij jou mij nu!! Maxime hebben! Ik! Nee nee nee! (jou mij is maxime's voor dat iets van jou aan mij gegeven moet worden) Deb jammer! Kan gebeuren maar even goede vrienden hoor Ik vrees dat het met dit weer vooral binnezitten wordt.. Flutter ga je borstvoeding geven deze keer? (aan je zoon ) Hoop dat het meevalt voor je. Hier weer geen drup dus lekker aan de fles maar dat gaat ook prima Tam jammer van het speentje, over een tijdje maar weer proberen. Slaapt danIan ook niet makkelijker in de winter, als het donker is? Anders dan het speentje meegeven met de Sint Vandaag op kraamvisite geweest, zo'n mooi meisje! Maar een pokke end in de auto met Monsieur Non, was wat minder. Axel vond het allemaal wel best. En dinsdag komt mijn bakfiets
@Deb: Het kolven op zich lijkt me niet zo'n ramp. Maar ik werk bij een echt mannenbedrijf, we zijn er met 3 vrouwen, alle 3 kleine kindjes en die andere 2 zijn helemaal niet into de borstvoeding. Dus ik ben de eerste binnen het bedrijf die bv gaat geven en waar dus vanalles voor geregeld moet worden etc. Achja, kind gaat boven alles, dus daar kom ik ook wel weer overheen! @Emme: Wat knap dat je het toch nog 6 maanden hebt vol gehouden terwijl het niet lekker liep! Ja ik snap het ergens ook wel, als ouders zijnde denk ik dat het ons niet zou overkomen. Maar bij de kindjes onderling moet het natuurlijk wel klikken... @Snieke: Whaha heerlijk dat jij ook zo eerlijk bent! 'En als alle kinderen zo irritant zijn als Maxime vandaag' Yep, deze keer wil ik echt proberen bv te geven. Bij Zoë heb ik het niet gedaan en altijd spijt gehad, zo stom. De melk spoot er letterlijk uit als ze huilde...
Vanmiddag de 20 weken echo gehad. Kindje is helemaal gezond en heeft het goed in mijn buik, loopt weekje voor op schema De echoscopiste zag iets tussen de beentjes hangen, ik schrok me rot, manlief had opeens een big smile op zijn gezicht. Maar het was de navelstreng . Echt een meisje dus! Nu kunnen we gaan shoppen, aan het kamertje beginnen
@Natja: Ja niet omdat ik het niet leuk zou vinden hoor! Maar we gingen er al een maand van uit dat het een meisje is, hebben het over 'haar' en 'ze'. Dus dan zou ik best even om moeten schakelen @Lau: Ja ik denk ik zal de spanning ff opbouwen
Pff het is weer druk hier! Mijn ouders + broertje zijn op vakantie, dus we leven weer in 2 huizen en moeten ook alle dieren verzorgen. Gelukkig heeft m'n moeder een schoonmaakster die morgen komt, anders zou ik helemaal niet meer weten hoe ik het allemaal bij moet houden. @Deb: Ik wil een cosleeper aanschaffen, jij hebt er toch ook een? Past Sam er nog in? Ik ben benieuwd hoelang ik zo'n ding ongeveer kan gebruiken..
Hallo meiden!! Kennen jullie me nog? Ik ben al even niet geweest, maar ben jullie zeker niet vergeten. Inmiddels al onze kids alweer 2 geweest en een aantal nieuwe beebs en ik geloof aardig wat beebs in aantocht. Spannend! Hier alles goed. Druk, dat vooral. Stijn is aanstaande maandag alweer jarig. Dan zijn wij officieel uit de baby's. En idd, dat blijft zo!
S. kan niet meer op zp komen, maar alles is goed met haar! @steph, welkom!! stijn alweer bijna 1 jeetje gaat t snel zeg.. hier alles oke
oh... jammer!!! Wel fijn dat alles goed gaat! Hoever is ze nu al? En wow, Stijn al bijna 1! dat is toch ook snel gegaan zeg! Mees en ik moeten morgen naar het cb. Bij een 3e komen ze hier niet meer thuis, maar moeten we daar heen. Niet erg, kunnen we meteen even wegen. Ben erg benieuwd
@marloes, bijna 20 weken ze heeft een behoorlijke mooie giga buik haha, ik zie dr morgen, zal dr de groetjes doen en zeggen dat ze moet zorgen dat ze er weer op kan!