Hoi Allemaal, Ik heb een vraagje.... Ik ben al een paar maanden bezig om zwanger te worden, nu is het zo dat ik veel klachten heb zoals, erg misselijk over de hele dag, rare pijn onder in mijn buik, ongi pijntjes waaronder krampen ook vanuit mijn rug al een paar weken, raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik... en afgelopen "menstuatie"stelde ook niks voor, normaal heb ik behoorlijk veel bloedverlies over 4/5 dagen en nu maar 1 dag een heel klein beetje bloedverlies! dacht aan innestellingsbloed. Ik heb dan ook 2 weken hierna pas een test gedaan maar die was negatief! Zijn er meer meiden met deze klachten die een negatieve test hadden maar die toch zwanger bleken? of deze klachten hebben en juist niet zwanger bleken? heeft iemand advies? alvast bedankt, Groetjes tatoetje
Je lichaam kan je raar voor de gek houden hoor. Het kan dus prima dat je idd niet zwanger bent. Maar als je het niet vertrouwd, dan laat je toch een bloedtest doen bij de dokter? Dan weet je het zeker.
Hoi, Ik heb één keer iets vergelijkbaars gehad. Uiteindelijk bloedtest gehad, negatief. Twee dagen na die uitslag kwam mijn menstruatie. Ik wil je hoop niet wegnemen, maar als je 2 weken na je NOD negatief test, is de kans niet heel groot. Als het je heel erg bezig houdt, gewoon om een bloedtest gaan vragen bij je huisarts. Succes! Minipi