Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zoooo....ff door het huis heen gegaan met poetsdoek en stofzuiger....en nu is het alweer half 3...haha het schiet nu toch wel op...zometeen even dweilen en dan gaan we even een stukje wandelen, zodat het kan drogen ... k3 staat hard aan hihi, doen we altijd aan als ik ga stofzuigen, dan kunnen we mee-bleren met k3 of ook favoriet is Girl-van Anouk....als dat liedje voorbijkomt of ik zet m op, dan roept die kleine meid: jaaaaaa mijn liedje en dan zingt ze hard mee...en dan dat fonetische engels...leuk!! zo van: I no no wer I belon doe i belon toe joe etc... klinkt zo stoer en lief tegelijk als ze dat zingt...maar ze is sowieso altijd aan het zingen en optreden....we hebben al een boel voorstellingen hier in huis gehad haha...dan moet ik haar aankondigen van haar en komt ze als een ster met microfoon binnen en gaat ze zingen of pianospelen (pingelen) ...en na afloop een buiging hihi en moeten we klappen... en dat een paar keer en vooral tijdens verjaardagen heeft ze op de 1 of andere manier de drang om optredens te geven haha...ze denkt dan waarschijnlijk: dit is pas een Publiek te noemen ;) nou ok ik ga maar weer verder....doei doei

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd heb je gelijk in Miranda.. Maar dan alsnog blijf ikke nieuwschierig hahaha :p

Ja Juni Mama's bereid je maar vast voor als een van ons een meisje krijgt.. Ken je straks naar optredens luisteren!

Mijn buurmeisje doet ut ook altijd word er alleen soms een beetje $*!% van :p

Maar aan de andere kant is K3 toch wel heeellll Leuk!!:p

3. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Leuk om zo je dag door te zingen en toegezongen te worden natuurlijk, straks heb je twee zingende vogeltejs

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Krijg je gratis kaarten voor als ze in de Arena staan te zingen :p:p

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    haha, leuk he! Mijn nichtje van 4,5 is ook zo'n artieste, geweldig vind ik dat! En alles draait momenteel om de baby in mijn buik. Dan heeft ze weer een mooie tekening gemaakt, dan weer een mooi speeltje geknutseld, dan staat mijn zus met haar in de Albert Heijn en zegt ze tegen wildvreemde mensen dat 'haar tante' een baby in de buik heeft, enz. Zoooo schattig! :D

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe je zult die mensen maar is tegenkomen :p

Ik hoorde van je nichtje dat je een baby in de buik hebt..

Blabla :p

7. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ja precies! Ik ken die mensen niet eens, haha
    Dat is echt zo'n kletsmiep :)

8. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja idd...leuk he? was ook het eerste wat sinterklaas te horen kreeg toen hij de huiskamer binnenstapte...en ze heeft een schilderijtje gemaakt voor op de babykamer.... Bij jullie ook erg leuk trouwens dat neefje en nichtje zo meeleven eigenlijk... en dat zingen en gek doen dat kon niet missen met zo'n moeder :p haha Mijn mannetje zegt weleens voor de grap: Ik ga naar mijn werk voor de rust hahaha..... Hij heeft ons ook vaker blerend met harde muziek op en dansend op de tafel betrapt als hij thuiskwam hihi... Het is ook eigenlijk wel een goede match zo...hij is er voor de rust en t relaxte en ik ben meer van het drukke uitbundige... en toen---> was het alweer bijna 1600 uur YEAHHH....over een uurtje komt paps thuis en dan gaan we richting oma... weet je wat jullie ook te wachten staat? Naar leuke kindervoorstellingen toe en kinderconcerten...is errug leuk en zeker een aanrader.... ik zat net met mijn agenda voor me omdat ik van de week iets moest opschrijven om te onthouden, maar ik weet dus niet meer wat--Frustrerend...nou jah zal wel weer omhoog komen....sinds mijn vorige zwangerschap heb ik sowieso een geheugen als een vergiet. Merken jullie daar nu zelf ook al wat van?

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey...we hebben met ons aantal berichtjes de april mama's ingehaald haha ;)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    We zullen alle mama's wel inhalen aangezien we (volgens mij) toch wel de beste kletsers zijn en tis ook zo gezellig bij ons!!

Jammer dat er niet nog meer Junimama's zijn hehehe

Heb je al gelezen over Roelien Suus?!

Roelien ligt op bed :S Dus het word alsmaar spannender is het niet?!

Nog een uurtje voor jou en we horen je zeker weer vanaaf! Ook al weet ik niet of ik dan wel online ben :p

Mijn mannetje is ook altijd "blij" dat hij weer ff naar zijn werk kan want dan komtie tot rust precies zoals je het zei..

En dan moeje nagaan dat hij alleen nog maar met mij opgescheept zit hahaha

Kmoet nog boodschapjes doen. Maar had de hele kamer opgeruimd en me mannetjes zijn kast + de was.. En de baby vond het ff tijd om te zitten geloof ik want het werd erg druk in me buik.

Dus ben maar ff lekker gaan zitten en nu issie weer rustig :p

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hihi....dan mag je mannetje zich goed voorbereiden voor als jullie straks met z'n drietjes zijn haha, ik zie t al voor me....rent hij 's morgens keihard naar zijn werk of dan neemt hij zijn slaapzak mee naar z'n werk hihi.... en dan wordt hij werknemer van het jaar..... Nooit meer ziek thuis en vakanties wil je mannetje ook niet meer hahaha.. geintjuhhh

12. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Bij ons was de eerste reactie van Marc's nichtje.

O als vera een baby in haar buik heeft, dan hebben ze HET gedaan.

HAHA

Veel liefs Vera

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

En en hoe was de echo??

Ik moet nog een 9 uur wachten haha.

Vergeetachtigheid valt wel mee, wel in het begin, maar nu niet meer zo erg (geloof ik :p)

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Zooooo! Nou, ik ben echt enorm vergeetachtig. Gisteren op mijn werk nog; ik wilde wat gaan halen achter in ons kantoor en toen ik opstond dacht ik "o, kan ik meteen wel even nieuw drinken pakken" Dus ik pak mijn glas en loop naar achter. Schenk een glaasje jus in en vervolgens weet ik niet meer wat ik nu eigenlijk ging doen. Ik wist dat ik niet voor het drinken ging, maar ik kon er niet meer opkomen. Toen ben ik weer naar mijn plaats gelopen en toen wist ik het ineens weer, haha :)

En nog zo'n schijnbaar kwaaltje; KLUNZIGHEID!!!! Ik laat alles uit mijn handen vallen en ben thuis al 2 keer op mijn kont gevallen, uitgegleden. Ik val anders nooit zomaar! Hebben jullie dat ook?? :(

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha idd Suusje..

Wilt ie graag overwerken want als die naar huis moet is het veel te druk voor um :p:p

En hoe was je pretecho?!?!?!

We zijn zo nieuwschierig!!!!

16. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ik heb iets nieuws bedacht, probeer alles meteen te doen, want anders gaat het ook niet goed.
    kom graag naar alle concerten kijken,hahaha

leuke tip van het theater, vind ik zelf ook erg leuk, dus dubbel plezier.

wel spannend bij de andere moeders, ze zijn bijna allemaal bezig

over een tijdje ziet onze mail er ook zo uit.....

hoe was de echo?

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd wij zitten ook strakkies zo!

Nou ppa als ik een meissie krijg dan hoor je wel wanneer het concert is :p hahahaha

18. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Of misschien een stoer mannenconcert als het een jongen wordt :)

Wij gaan echt als een gezellige trein hier op dit topic he ;)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe De kleine chippendeeltjes :p:p

Ja idd Maarja de Juni mama's zijn dan ook wel kletsebetsies :p

20. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Dat klopt! Wij zijn de gezelligste van allemaal ;) hihi

Oh ooh....maar als mijn hummeltje nou een paar daagjes later komt ben in een juli-mama....Mag ik dan nog wel meedoen hier...?? :( ;)

Deel Deze Pagina