Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb ook niet echt last van maagzuur, wel een paar keer gehad.
    's-nachts af en toe kramp in mijn benen.

Hebben jullie het ook af en toe ineens zo benauwd? Aslof je niet diep genoeg adem kunt halen zeg maar? Dat heb ik dus regelmatig..pffff
    En ook als ik me 's-nachts omdraai in bed dat ik dan een harde buik krijg, ook herkenbaar?

groetjes,
    Daan

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zo Sorry dames dat ik er gisteren niet ff was om te vertellen hoe het bij de vk was :( Maarja we hadden nog een verjaardag en toen we daar van terug kwamen had ik zulke harde buiken dak er gewoon van moest huilen niet normaal!

Nou we waren dus weer bij de vk geweest hihi. Me bloeddruk en me urine waren goed :D

Ben weer 2 kilo aangekomen hehe Jeujjjjj

En heb uiteraard gevraagd of ze dit keer wel kon voelen hoe de kleine lag. EN ja hoor!! Precies zoals ik al dacht! Onze kleine ligt al in de juiste houding ;)

Het hoofdje ligt tussen me bekken en de voetjes trappelen tegen me ribben ;)

Was wel ff gevoelig toen ze ging voelen want ze drukte zo hard poehhh maar ik ging daarna ook voelen en idd ik had het hoofdje in me handen hihi

Ook de uitslag van me bloedtest was oke. Gelukkig hoef ik dan nog niet weer een prik in me bil!! Wel heb ik al me buisje meegekregen voor de kleine zodra ik bevallen ben halen ze dan bloed uit de navelstreng en sturen ze op naar het lab.

Ja de tijd vliegt nu voorbij ;)

3. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik ben net weer bij de vk geweest.
    Alles was goed. Bloeddruk 120/55 en ik ben nu totaal 15 kilo aangekomen... Pff wil er niet veel meer bij hebben hihi.

Ze kon bij mij niet goed voelen hoe de beeb lag, want ik had telkens harde buiken :( (heb er zelf niet veel last van hoor)
    Ook weer het hartje gehoord en daar konden we eigenlijk wel uit opmaken dat het nog met het hoofdje boven lag. Met schoppen merk ik dat idd ook wel :)

Vannacht slecht geslapen, lig echt niet lekker meer.

Over 3 weken moet ik weer terug ;)

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm lastig dan he Miranda!

Bedoel denk dat we allemaal zeer nieuwschierig zijn naar hoe de kleine ligt. En als ze het niet ken voelen moet je weer wachten tot de volgende afspraak hihi

Maar gelukkig gaat alles goed met de kleine en dat is al iets moois om te horen!!

Ik mag nu om de 2 weken komen dus 10 mei heb ik me volgende afspraak alweer ;)

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Gelukkig hoef je niet nog een prik in je bil KeejBie.

En wie had er gewonnen Eliesja? :) Heb je al kriebels voor morgen??

Fijn dat alles goed was Miranda. Ja het slapen gaat achteruit.

Ik ga maar weer verder met de bruidssuikers.

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat ik me eigenlijk nog afvroeg was:

Gaan alle juni mama's borstvoeding geven of heeft iemand nu al een voorkeur voor de fles?!

Ik ben al vastbesloten en ga dan ook de fles geven aangezien ik een tepelpiercing heb gehad en daar dus geen melk doorheen komt zit namelijk allemaal littekenweefsel.

Maar ben zeker nieuwschierig naar wat jullie gaan doen ;)

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ga borstvoeding geven. :)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe keej wil ook zeker van je weten Chrisje als het zover is hoe het is om borstvoeding te geven ;)

Ik heb EINDELIJK me brief ontvangen waar in staat dat ik me bijzondere bijstand toegekend krijg. En als goed is maken ze het vandaag over dus ben benieuwd! Hehe krijg er helemaal de kriebels van!

Kan het gewoon niet geloven (na al die rottijden die we hebben gehad) dat we uiteindelijk alles voor elkaar hebben voor ons klein wondertje! Heel bijzonder moet ik zeggen en ben toch ook zeker trots op het feit dat ik dit allemaal voor elkaar heb kunnen krijgen!

9. MirandaT

Fijn dat het geregeld is Keejbie!

Ik ga ook borstvoeding geven (als het lukt). Sowieso omdat m'n mannetje vroeger allergisch is geweest voor katten (en aangezien dat erfelijk kan zijn) en borstvoeding hier ook goed voor is. Wil niet dat m'n kindje straks allergisch is..., dus als ik het kan voorkomen ;)

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hello ladies,

Ik kom ook weer eens kijken! Ik ben ook van plan om borstvoeding te gaan geven als het lukt tenminste. ;)

Verder gaat hier alles redelijk goed, slaap de laatste tijd alleen heel slecht, en heb erg veel last van mijn rug. Maar goed nog 3 weekjes werken en we kunnen rust nemen. :p

Mijn buik groeit ook gigantisch door de laatste weken. as dinsdag mag ik weer naar de vk samen met mijn schoonmoeder. Ik wil namelijk niet meer alleen. Elke keer als ik alleen ga wordt ik doorgestuurd naar het ziekenhuis of zijn er dingen die niet goed zijn. En ik wil het gewoon kunnen delen met iemand :oops: .

Fijn voor je dat ze het geld eindelijk gaan overmaken keejbie dan hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.

11. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Goed zo Keejbie! :D

Ik wil ook borstvoeding gaan geven. Maar ik ga niet lopen aanrommelen als het niet wil lukken. Dan maar de fles! Ben ik minder gestresst en dus mijn kindje ook ;)

Nog 2 weken en 1 dag werken, jippie!!!

Wannneer gaan jullie allemaal met verlof? Datum bedoel ik?
    Ik heb 17 mei mijn laatste werkdag.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb 18 mei m'n laatste werkdag.... :)

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd erg fijn dat ik me daar geen zorgen meer over hoef te maken!

Wel grappig dat bijna iedereen toch voor borstvoeding kiest ;)

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Poeh Miranda dat zou lastig zijn als jullie kleine allergisch zou zijn voor katten.

Jaaa KeejBie eindelijk je geld. Dat heeft even geduurd.

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe tsjaa het zou wel weer een paar dagen duren voordat het erop staat maarja! Kan zowiezo volgende week me boxje halen hehe

16. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb 19 mei mijn laatste werkdag !!!!!!

17. MirandaT

1 juni pas m'n laatste werkdag, maar misschien probeer ik al een paar daagjes eerder ;)

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey hey...allemaal ook lekker van het weertje kunnen genieten? voor de bewolking kwam dan...

oh ja...ik geef flesvoeding...

nou ik ga ff beginnen met koken

doei doei

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Spannend hoor morgen de bruiloft Jij kan je ring niet meer om ik krijg mijn trouwring nog net af, wil hem nog niet helemaal afdoen.

kom net terug uit het zh en ons kindje groeit goed, nu zo'n 1600 gram, maar mijn vruchtwater is wel steeds minder aan het worden.
    Verder heeft het vele drinken niet geholpen, dus toch blaasontsteking en morgen maar weer aan de antibiotica.

Volgende week heb ik vakantie en dan nog 1 weekje werken...kijk er echt naar uit.

Keejbie. Gefeliciteerd met je centjes.......Ga maar lekker shoppen.....

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Eliesja heeeeel veel plezier !!!

Toch nog iemand die ook flesvoeding gaat geven Suusje hehehe

Minder van het vruchtwater ppa! Kunnen ze daar helemaal niets aan doen?

Deel Deze Pagina