Wat een goed nieuws Veertje!!! Wij zijn gisteravond flink geschrokken ik verloor in een keer heel veel vocht. Wij dachten meteen ojee de vliezen zijn gebroken, maar ik moest vanmorgen toch naar de Vk dus we hebben gewacht. De VK dacht ook direct aan vruchtwater dus zei meteen een testje doen bij mij. Uiteindelijk was het gewoon vocht. Gelukkig!!! Het schijnt dat bij het verweken van je baarmoedermond er ook vocht kan vrij komen. PFF Gelukkig blijft ons kleintje nog even zitten. de Vk kon wel voelen hoe de kleine lag deze keer en dat hij/zijn al is ingedaald. Dus dit keer Goed nieuws!! Die poll lijkt me een leuk idee! ben erg benieuwd wie na veertje de eerste gaat zijn!
Heyyy Veertje dat is ff super goed nieuws zeg Ik zal zo ff de poll maken.. Heb vandaag proefdruk van geboortekaartje opgehaald..echt leuk geworden Chrisje heeft wel super weer he vandaag.. 8)
Nou meiden de poll is gelukt hier kan je hem vinden: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 909#149909
Hey Hallo!! Wat GEWELDIG nieuws Vera, dat je kleintje lekker naar huis komt!! Geniet ervan!!! Chris, ik hoop dat je een hele mooie dag hebt vandaag!! Welkom Madeliefje!! Gezellig dat je nog even mee komt kletsen. Zo dat was schrikken Taatje! Gelukkig blijkt alles goed, fijn dat de kleine al is ingedaald. Morgen vrij en dan alleen donderdag nog even werken en dan.....VERLOF!!! We hebben gister een hele mooie tuinset gekocht en aangezien het mooie weer eraan komt, heb ik er al helemaal zin in!! 8) En Sonny ik zie ook wel wat tegen de bevalling op hoor. Laat het maar wat over me heen komen. Zal dr toch uit moeten, haha! Dus we zien t wel!!
He Vera, ik zie dat je je dochtertje nog niet onder het topic geboren hebt gezet hier!! Dan heb je nog heel wat felicitaties tegoed! Vraagje; heb laatst een flessensterilisator voor in de magnetron gekregen van een collega. Nou zitten er geen papieren meer bij, weten jullie hoe lang dat in de magnetron mag/moet??
Hoi Meiden, Ik zie dat er een aantal zijn die erg tegen de bevalling opkijken, bij mij is het allemaal erg meegevallen maar mijn bevalling heeft maar 4 1/2 uur geduurd. Om 07.00 uur braken mijn vliezen, om 09.30 uur 3 cm ontsluiting, om 10.30 uur 6 cm ontsluiting en om 11.26 uur lag Charissa op mijn buik. Wat mij wel erg opgevallen is is dat het echt waar is wat ze zeggen, je bent de pijn inderdaad gelijk vergeten zodra ze de kleine op je buik leggen. Laat je niet gek maken door nare verhalen, luister goed naar je verloskundige en dan komt het allemaal goed !
Ik zag het net ja Maar volgens mij sta je dan ook niet bij de lijst uitgerekende datum..daar heb ik nl alles vandaan.. Ik heb alleen geen idee hoe ik jou ertussen moet zetten Ik ga het ff uitzoeken en dan zet ik je er alsnog bij.. Misschien dat ik iemand die nooit mee schrijft kan veranderen in jou naam IK ga mn best doen
Dat is fijn veertje dat je dochter mee naar huis mag. Ik wens je veel succes maar dat zal zeker wel lukken. Ja je hoort heel veel verhalen. Maar ik heb wel zoiets van : iedere vrouw die kinderen heeft kan het het ook dus waarom ik niet. En ik snap ook wel dat het allemaal niet pijnloos gaat. Morgen weer naar de VK en dan 2 uur later een echo maken en bloedprikken. Ben wel benieuwd hoe groot het nu is. Wel grappig die poll. Mijn ouders en schoon ouders zeggen allemaal dat ik begin juni niet ga halen. Maar dat kan uiteindelijk toch nog wel een smerig tegen vallen want het komt toch wanneer ze zelf denken dat alles er klaar voor is. O ja en ook nog maar 2 dagen werken morgen ben ik vrij en dan alleen nog maar donderdag en vrijdag. joepie
Hallo allemaal, eerder heb ik ook al geprobeerd om jullie bij te houden met alle mooie en minder mooie belevenissen maar het ging allemaal te snel en las dus alleen soms even snel wat bij. Mijn excuses daarvoor..... Maar met mij gaat alles in elk geval hartstikke goed en de babykamer is ook bijna klaar. De baby zou nu wel kunnen komen maar de aankleding is nog niet helemaal zoals ik zou willen. Wat ik dus al eerder zei ik ga proberen of ik jullie de komende tijd bij kan houden, maar nu ik lekker met verlof ben moet me dat wel gaan lukken. Voor foto's enz verwijs ik jullie door naar mijn www en dat is www.ukkieholdorp.beebiesite.nl Groetjes Roos
Hey Tinus, succes vandaag bij de vk!! Lekker zeg dat je nog een echo hebt, geniet ervan! En ook al bijna verlof, heeerlijk!! Welkom Roos!! Ik merk dat we hier niet zo snel en vlot meer zijn als in het begin. Dus volgens mij kun je het wel bijhouden nu, haha! Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag??? Hoe lang een flessensterilisator in de magnetron mag/moet?? Nou ja, ik hoor het wel.
Miekie ik heb nog geen antwoord op je vraag maar ik ga hem van de week ook halen dus dan zal ik je antwoord kunnen geven! Ik word er werkelijk niet goed van dat alle dingen telkens worden verplaats hiero!! Ik schrok me rot en dacht dat alle Junimama's pleitos waren.. Fijn ook dat ze dit ff bij ons melde.
Hoi ik heb een magnetronflessensterilisator en ligt aan hoeveel watt je de magnetron instelt, maar je kan de flesjes al binnen 7 min gesteriliseerd hebben....dus lekker makkelijk vind ik zelf....vorige keer had ik zo'n heel aparaat voor in het stopcontact, maar dat duurde wel erg lang hoor....dus dit is veel makkelijker
oh by the way...hebben jullie het gezien? er is een nieuwe bevallingslijst om in te vullen...als je links in het menu ...bevallingslijst aanklikt, kun je je naam, vermoedelijke datum en hoeveelste kindje invullen.... dus links in het menu 6e van boven...dan kunnen we weer mooi allemaal onze namen en datums onder elkaar verzamelen.
Oke bedankt Suusje!! Wat n geweldig mooi weer zeg vandaag!! Hebben jullie ook zo'n last van opruim-en schoonmaakwoede!!?? Echt ALLES wat weg kan moet gewoon weg! ALLES wat nog schoon moet moet gewoon schoon en ALLES wat nog gemaakt moet worden moet ook nu gebeuren!! Kan er slecht tegen als er rommel blijft liggen enz. Das echt ergg gewoon. Heb vandaag ook enorm lopen poetsen!! Niet best.... Vanavond weer naar zwangerschapscursus en het is vanavond partneravond!! Haha zal wel weer lachen worden!!
Ja heb ik ook miekie....en op de 1 of andere manier vooral met mooi weer...dan krijg ik zo'n poetsdrang en gooi ik meteen alle ramen en deuren open om te luchten etc.... heb mijn moeder al gestrikt om van de week of volgende week met mij alle keukenkasten uit te soppen haha...dus dat staat nog op het lijstje, maar moet je veel voor bukken en dat doet op het moment een beetje zeer als ik te vaak buk