Ook hier wordt er opgeruimd enz. Mijn moeder is hier om mee te helpen met de babykamer aan te kleden en de laatste kleertjes te strijken. Ze heft ook nog wat planten gepot voor op ons balkon dus het wordt hier steeds gezelliger.
Oh ja, ik heb hier de Avent magnetron sterilisator en daar staat op: 4 minuten voor 1100-1850 watt 5 minuten voor 850-1000 watt 8 minuten voor 500-800 watt
Oke bedankt dames!! Ja, hier ligt ook een lijstje klaar. Heerlijk als ik weer wat kan wegstrepen!! En idd vooral met zulk weer, blij dat ik niet de enige ben met poetsdrang! Het stomme is je wilt dan ook gelijk alles doen en ja dat wil niet zo goed meer.
Haha ik ken het!! En dan ben je eenmaal bezig en ben je gewoon uitgeput maar dan denk je maar dit moet nog klaar en dit!! Grr Ik heb gelukkig nu ook me sterillisator en nog een paar dingen gekocht vooral lakentjes en dat soort dingen. Zodadelijk komt het mannetje thuis en dan gaan we de box kopen helemaal super dus!! Tis ook zo lekker weer! Valt bijna niet uit te houden met zo'n dikke buik zeg pfffff alles begint te plakken en te doen als ik een eindje gaat fietsen
Zo na ff zoeken heb ik jullie allemaal weer gevonden. Bij de VK was alles goed. Moest urine inleveren en er zat een klein spoortje van eiwit in. Niks om me zorgen over te maken. Kleine ligt ook nog steeds zoals het hoort. Dus alles gaat goed. Ben nu in totaal 11 kilo aangekomen. S'middags de echo... Nou er ging dus van alles fout. Mijn vriend wou daar graag bij zijn maar aangezien ik ook bloed moest prikken werd ik weg geroepen en wij dachten allebei voor het prikken. Uiteindelijk bleek het voor de echo dus hij zat in de wachtkamer en ik het kamertje voor de echo. Uit eindelijk was hij helelmaal kwaad want dit was natuurlijk de laatste kans om die kleine nog een keer te zien. Maar goed met die kleine is wel alles goed. Op dit moment weegt het 2670 gram dus dat is ale behoorlijk veel zeiden ze bij het onderzoek gezien het aantal weken dat ik zwanger ben. Maar verder alles helemaal goed. Dus daar ben ik (wij ) helemaal blij mee. Alleen ik hoef niet meer op een heel klein kindje te rekenen.
Super Tinus dat alles goed is met de kleine uk..wel minder dat je vriend er nu niet bij kon zijn.. En keejbie lekker geshopt Weten jullie hoe het precies zit met het aantal kruiken wat je in huis moet hebben? Bijna bij elk lijstje staat dat je twee kruiken moet hebben..maar nu las ik vandaag zwanger en zo en daar staat in dat je in de zomer maar 1 kruik nodig hebt.. Ik ga het volgende week zowiezo ook wel ff aan de vk vragen maar misschien dat jullie al een antwoord voor me hebben Kan de zon eigenlijk kwaad voor de kleine als je er in zit?.weet wel dat het voor je gezicht niet zo heel goed is ivm zwangerschapsmasker..zat vanmiddag lekker in het zonnetje en de kleine was toch aktief niet normaal.. En eigenlijk nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraagje ..je bed moet op klossen als je bed niet tussen de 65 en 75 cm hoog is..maar nu vertelde mijn buurvrouw dat het bed bij haar ook 60 cm hoog mocht zijn..ons bed is vanaf de grond tot aan bovenkant matras 60 cm, dat zou betekenen dat het bed niet op klossen hoeft..weten jullie hoe dat precies zit?
Sonny, over die kruiken.. Ik moet er wel 2 hebben volgens de kraamzorg. De vrouw die langs is geweest vertelde dat. Ik had er namelijk ook maar 1. Ik leen er nu nog 1 van mn schoonzusje. Scheelt weer En dat van de zon en de klossen dat weet ik eigenlijk niet eerlijk gezegd. Ik ga de klossen iig vrijdag halen, als ik het niet vergeet Hier gaat het allemaal wel ok. Soms best wel last van harde buiken en m'n banden. Maar over het algemeen gaat het goed
Ik heb maar 1 kruik. Nou ja als ik er nog een bij moet halen dat doe ik dat wel. Poetsdrang.....nog niet zo erg. Ik wil nu wel ineens de tuin helemaal op orde hebben. Nu ben ik dus getrouwd, het was een leuke dag wel vermoeiend hoor.
hai ik heb dezelfde kruik als bij mijn 1e kindje en was in dezelfde periode wat de geboorte betreft en ik had aan 1 kruik gewoon genoeg hoor... hey leuk dat ik erbij sta nu haha jammer tinus dat je mannetje niet bij de echo was... mocht je hem niet gauw halen dan?
owww nou ik hou het er nu gewoon ff bij 1 dan en vraag het volgende week nog ff aan de VK.. Had trouwens uitnodiging gehad voor de blije doos..maar die vond mn labrador pup van 9 maanden ook wel errug intressant..om te verscheuren ..ben met het verscheurde deel langs prenatal gegaan, maar helaas hebben ze de streepjescode nodig..heb maar even een mail gestuurd of ik misschien een nieuwe uitnodiging kan krijgen..zal je altijd zien he..zit er steeds op te wachten, komt ie eindelijk en dan dit..grrr
ah dat meen je niet?? en je kreeg geen doos mee? ookal had je toch een overblijfsel van je bewijs..nou jaaaa..Ok had je nou niks bij je dan kan ik het me voorstellen, maar als je toch nog een deel ervan hebt...ze kunnen toch je gegevens noteren ofzo.... nou jah hoop voor je dat je gauw een doos mag halen... kruidvat doos was nu ook eindelijk op voorraad en zal je zien: heb ik mijn bewijs niet bij me...dus van de week maar even ophalen....
hoi wij hebben van de week wat gehoord... maar heb ze zelf ook even gebeld omdat het 1 en ander niet kloptte, maar kreeg van de week ook mijn kraampakket binnen... intake-gesprek heb ik nog niet gehad, maar wordt bij mij waarschijnlijk telefonisch omdat het ons 2e kindje is wat ik me nog afvraag...die bedklossen he? die kan ik gewoon bij een thuiszorginstelling hier in de buurt halen? en hoelang van tevoren moet dat en wat kost het eigenlijk? of wordt het vergoed? de vorige keer moesten we hier in het ziekenhuis bevallen wegens te weinig verloskundigen in dit gedeelte...dus ben een leek wat betreft de thuisbevalling
Nee suusje kreeg de doos niet mee..ze hebben de streepjescode nodig en dat gedeelte kon ik dus echt niet meer traceren tussen al die stukkies.. Hopelijk lukt en anders heb ik pech..als ik eind van de week niks gehoord heb ga ik ze gewoon bellen..blijf er achter aan zitten hihi Die klossen kun je gewoon bij de thuiszorg halen en wat ik heb gehoord kost het niks..je moet alleen wel je legitimatiebewijs meenemen. Je kan ze geloof ik ophalen vanaf de 35e of 37e week van je zwangerschap.. Chrisje ik heb ook nog niks gehoord van de kraamzorg Wil het nog ff weekie afwachten en dan ga ik bellen hoor.. Heb vorige week wel mn kraampakket binnen gekregen..
Suusje: heb ff gekeken bij thuiszorg almere voor hulpmiddelen e.d. Dit is de link..misschien heb je er wat aan http://www.zorggroep-almere.nl/zorgaanb ... zorg09.htm
Nou Sonnie dan wacht ik samen met jou nog een weekje af. Kraampakket heb ik ook al. Vandaag alweer lekker weer! We hebben gisteren een nieuwe tuinset gekocht. Dus die gaan we ten volle benutten.
Lekker Chrisje nieuwe tuinset..jou zomer kan beginnen he Onze tuin moet nog helemaal gedaan worden..als het goed is gaat mn ventje het weekend de boel bestraten Hopelijk is het niet te warm voor hem.. Normaal heb ik nooit zo snel last van de warmte maar nu..pfff..hebben jullie het nu ook erger dan als je niet zwanger bent? Fijne dag allemaal vandaag 8)
Chrisje.. volgens mij ben ik je dinsdag helemaal vergeten te feliciteren Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!! Ik ga de klossen morgen ophalen, want dan ben ik vrij i.v.m. bevrijdingsdag. Mevrouw van de kraamzorg had gezegd dat begin mei vroeg genoeg was. Dan hebben we ze alvast ook maar binnen. 3 weken geleden is de kraamzorg bij ons langs geweest en vorige week heb ik het kraampakket ontvangen. Ik ben nu op m'n werk, dus heb nog niet zo'n last van de warmte. Ik ga ook maar niet naar buiten, want dan wil ik waarschijnlijk ook niet meer naar binnen hihi