Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Hihi Miranda jij had me afgelopen vrijdag alvast gefeliciteerd. :)

Ik heb het ook warm pfff. Maar ik ben toch ook heel blij met het zomer weer. :D Beter dan die druilerige dagen.
    Wanneer begint je verlof Miranda?

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm volgens mij ben ik nog wel de enigste die nog geen kraampakket heb :( De tijd begint nu toch wel te dringen!

Ik heb heeeeerlijk geshopt! We hebben gisteren samen nog een wippertje gekocht, parasol, lakentjes en nog meer dingetjes hihi

En vandaag halen we als goed is de box. Bij prenetal in de aanbieding en precies op mijn hoogte haha ben niet al te groot ;)

De kleine begint de laatste dagen wel superdruk te worden en het is ook niet echt meer schoppen maar het trapt me gewoon hard! en het schuift door me lichaam heen heeel vreemd!

Ik voel gewoon dat het groter is hehe hoop niet al te groot ;)

Tinus kon je hem idd niet ff snel roepen?!

3. Niet meer actief

kan je ze niet bellen Keejbie voor je kraampakket? Duurt wel lang :(

Ik was hem helemaal vergeten aan te vragen..dus had dat nog ff snel gedaan en de week erop had ik hem al in huis..

WAt doen jullie eigenlijk in de kinderwagen? Dacht zelf aan een lakentje o.i.d. Zo'n dekbedje lijkt me beetje warm in de zomer..

Hier ook een hoop getrappel in mn buik..soms doet het gewoon echt zeer..net of ie dwars door me buik heen gaat komen :p

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    als het warm is een lakentje en anders een wiegendekentje....dekbedje vind ik ook te warm hoor

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nee ik fiets zodadelijk maar eens langs de agiswinkel denk ik :p

Heb niet zoveel zin om iets te doen gisteren was ik kapot van het winkelen en straks moeten we weer naar de stad koopavond.. Pff maarja wel gesjellie hihi

6. Niet meer actief

Hou het ook maar bij een lakentje 8)

Wij gaan of vanavond of morgenavond naar Apeldoorn..maar vanavond dus koopavond hihi..kunnen we beter vanavond gaan, ken ik nog ff shoppen..zal mn ventje leuk vinden :p

Heb ook niet zoveel zin om wat te gaan doen..eignelijk moet ik strijken en de was opvouwen.. :( Ga zo eerst de honden maar ff lekker laten zwemmen..die weten ook niet meer waar ze moeten liggen..pff nu al niet en het is niet eens hoogzomer haha :(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tis alleen maar tot 7 uur geopend hoorde ik van een collega van me mannetje aangezien het vandaag dodenherdenking is.

Hehe misschien zie ik je nog wel "waggelen" :p

8. Niet meer actief

Oja dodenherdenking natuurlijk..vandaar al die vlaggen halfstok..duhhh zullen de hormonen wel zijn haha..
    Nou dan gaan we toch morgenavond maar..heeft dan niet zoveel zin..toch een uurtje rijden vanaf hier..
    Maar met mij weet je het nooit..dus mocht je iemand voorbij zien waggelen dan ben ik het misschien wel haha..en als ik iemand zie waggelen vraag ik wel ff hoe diegene heet..misschien ben jij het wel haha.. ;)

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ga je dan in apeldoorn winkelen? is toch een hele tour voor gewoon winkelen? of is er veel te doen ofzo?

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Vandaag over 4 weken, dus moet nog ff ;)
    Maar de tijd gaat echt superhard gelukkig. :D

11. Niet meer actief

Nee..maar we halen daar altijd voer bij de fokker voor onze labradors..en ze hebben net een puppie dus ik wil perse mee.. :(
    En dacht als de winkels daar open zijn dan meteen ff kijken of ik nog wat leuks zie..

Nee hoor voor gewoon ff winkelen duik ik hier Almere wel ff in 8)

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe wij hebben onze box Jeujj!!

Ook heb ik maar eens de cadeaubonnen van me verjaardag ingeleverd voor een lekker geurtje ;)

En bij Prenetal heb ik ook nog ff wat t-shirtjes gekocht pas gewoon echt niet meer in me ouwe zomerkleren :(

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ook niet :( Ik had bij Miss Etam maar even een witte rok gekocht en een blauw t shirtje.

15. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Bij de juni mama's is het veel levendiger, hier
    wordt wat afgekletst... Jammer dat het bij ons zo rustig is.
    Maar ik kan zowat met jullie mee, misschien wordt mijn kleine
    ook wel in juni geboren...hihihi... 29 mei is echt op de valreep. :p

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    29 Mei is idd op de valreep :)

Pfff vannacht had ik het warm zeg. Helemaal niet fijn.

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe en Mamaantje! We vinden het helemaal niet erg als er nog meer aanstaande mama's komen babbelen haha het is zo gesjellie!!

En Chrisje heb je het ook al meteen aangehad? Lijkt me een ware verkoeling :p

Ik heb lekker velle kleurtjes genomen val ik lekker op :p

18. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ook ik heb niet zoveel zomerkleding maar voor die paar weekjes wil ik ook niet zoveel meer aanschaffen aangezien we het hier in ned. toch nooit weten.
    Heb gister het WK rompertje van Prenatal gekregen.
    En hebben lekker met vrienden in het centrum op het terras gezeten vanaf een uurtje of 5 en daar heerlijk wat gegeten.
    Echt super dat weer ´s avonds. Overdag was het voor net iets te warm.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wauw roos...nog maar 29 dagen... en mamaantje nog maar 24 dagen....bijnaaaaaaaa

20. Niet meer actief

Vind het zonde om nu nog wat kleding aan te gaan schaffen voor die paar weekies..gelukkig pas ik nog in mn zomerrokjes..ze hangen onder mn buik :) , mn shirtjes gaan nog wel..sommige trekken wel iets omhoog..maar ach dat red ik wel die 8 weekies 8)
    Was van de week ook ff bij miss etam..heb nog een bon met 15 % korting..maar vind het allemaal zo truttig wat ze daar hebben :( Maar als iemand intresse heeft in de bon..let me know..dan stuur ik hem wel ff op ;)

Leuk zijn die wk rompertjes he :) IK heb me nog in weten te houden hihi..

Meiden geniet lekker van het mooie weer en alvast fijn weekend allemaal..ga nu ff huissie stofzuigen..om half 2 komt mn ventje gezellie thuis..kunnen we ff lekker in de tuin zitten..vanaaf naar Apeldoorn..en dan lekker weekend :)

Deel Deze Pagina