Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Heerlijk he, dit weer! En met een beetje mazzel zitten wij lekker heel de zomer thuis met dit weer!! :D

Ik heb dinsdag nog een leuke 3-kwart broek gekocht bij Hennes en ook nog een roze shirtje en een heel leuk hempje met roze en wit en oranje. Die is ideaal, want dat is zo'n hempje dat onder je borten wijd uitloopt dus dat past nu mooi, maar kan ik gewoon volgend jaar ook leuk op een spijkerbroek ofzo aan :D

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie ook last van bekkeninstabiliteit?
    Het begint namelijk wel erger te worden.
    Verder vandaag de laaste antibiotica voor mijn blaasontsteking, lijk wel een wandelende (waggelende) apotheek.

Wel lekker dat mooie weer, maar wel erg warm hoor.

tot gauw
    groetjes patricia

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ohhh ja zo'n bon van 15 % korting had ik ook. Maar ik was m vergeten. Nou ja pech gehad.

Ik vond het eigenlijk ook een beetje jammer om voor zo'n korte tijd nog nieuwe positiekleren te halen, maar na de bevalling pas ik toch niet meteen in mn oude kleren. En mn oude zomerkleren zaten echt niet lekker meer nu.

Dat hemdje klinkt wel heel erg leuk Daan, dadelijk in de stad toch ook eens even kijken. :)

Patricia ik heb geen BI maar wel Ischias, dus voornamelijk last van mn linkerbeen en mn onderrug en kont. Zo'n dingen zijn heel vervelend.

4. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ja ja het gaat snel en dat mag van mij ook wel want ik slaap bijna niet meer en ben de hele dag moe. Probeer wel nog leuke dingen te doen maar dan ben ik de volgende dag nog moeier.
    Ben ook erg beniewd wat voor verrassing wij krijgen en daar bedoel ik een jongen of meisje mee.

5. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Bij de Hennes ook ;)

6. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    van mij mag het ook opschieten, we weten dan wel dat het een jongetje wordt, maar ik ben ook nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien...

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja wij weten ook wat het wordt, maar het blijft natuurlijk altijd een verrassing...het gezichtje en nou ja gewoon alles.....dus kom maar op met die laatste weken haha...nog zo'n 7 weekjes te gaan...gewoon lekker volplannen en dan gaat het snel genoeg

8. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    HIHI

Ik weet dat het een baby is...
    De rest is nog geheim, hebben wel een 3D echo gehad maar toch.
    Wordt helemaal emo als ik eraan denk dat het nog maar zo kort is allemaal.
    Ben vandaag lekker de hele dag bezig geweest met het kamertje. Heerlijk!!!
    Mijn vriend komt zo thuis en dan even lekker boodschappen doen en allemaal lekkere dingentjes kopen om lekker op ons grote balkon te nuttigen
    Heb er gewoon zin in.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hey pasgetrouwde dames....hebben jullie al een mooie foto om ons te showen? willen we wel even zien natuurlijk ;)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd ben ook zeer benieuwd naar de foto's!!

Pff ik heb wel lekker me wasjes buiten kunnen hangen maar dat strijken erna was wel warm. Vind het echt lekker weer maar wel vermoeiend:p

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Misschien krijg ik morgen de foto's als mijn vader al tijd heeft gehad om ze af te drukken.

Ik zweet me kapot. We zijn even in de stad geweest maar echt aangenaam was dat ook niet.
    Straks ook nog even een wasje draaien. :)

12. Niet meer actief

Helaas hier ook eentje met bekkeninstabiliteit..begon met 17 weken ongeveer en wordt steeds erger..eerst halve dagen gewerkt en nu op advies van fysio werk ik al weken niet meer..dus loop jammer genoeg in de ziektewet.. :(
    's nachts kan ik gewoon niet slapen van de pijn..maar ja als ik straks de kleine in mn armen heb ben ik dat alllang weer vergeten :)

Jaaa foto's..ben benieuwd hoor :)

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd niet normaal he Chrisje die warmte en waggelen :p

Morgen zit ik alweer op 35 weekies en dan heb ik nog 35 dagen te gaan. Word er toch wel een beetje zenuwachtig van hoor eerlijk gezegd :p

Maar ben ook wel blij dat ik niet de hele zomer met zo'n gigantische buik hoef te lopen :p:p

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee idd en dan kun je lekker met je kleine buiten wandelen....heeeeeeeeeeerlijk hoor!!! Precies de goede tijd om te bevallen haha :)

15. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Dat zullen we allemaal vast eens zijn. Nu ongeveer allemaal met verlof gaan en dan net voor de echte super warmte bevallen zijn en ook lekker snel met de kleine naar buiten kunnen.

16. Niet meer actief

Nou idd..perfecte tijd om te bevallen toch :)
    Lijkt me geweldig wandelen met de kleine..hmm kan niet wachten..
    Vanmiddag zag ik ook aantal moeder lopen met kinderwagen..zo lief die blote voetjes van die kleintjes..zonneklep op 8)

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja voor mij gaat het gelukkig opschieten....
    Ik vind het weer echt lekker hoor, lekker onder de zonnekap in de
    tuin zitten en de benen een beetje bij bruinen.

Ik kan ook bijna niet meer wachten om mijn kleine in mijn armen
    te sluiten... wordt steeds ongeduldiger..hihihi :D

18. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Weer even een update.
    Charissa is sinds woensdag thuis en het gaat hartstikke goed.
    De eerste nacht was voor ons alle drie nog een beetje onwennig, heb toen ook maar 1 1/2 uur geslapen, maar de tweede en derde nacht waren een stuk beter.
    Onze hond (Gino) vind het allemaal wel prima hij snuffelt af en toe aan haar en gaat dan gewoon weer zijn eigen gang.
    Morgen gaan we voor het eerst naar buiten met de wandelwagen even showen op het voetbalveld!

Allemaal veel sterkte met de laatste loodjes en ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs Vera

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat fijn Veertje!!!Ben benieuwd hoe het is om de kleine te showen hihi

Vandaag nog 5 weekies te gaan. Kriebels gieren ook gigantisch door me lijf.

Gisteren hadden we een verjaardagfeest. Heel gezellig was het! Iedereen kwam natuurlijk naar me toe. Hoe lang moet je nog? Zie je er tegen op? enz. Werd helemaal gek van dezelfde vragen hehe.

Me mannetje die vermaakte zich ook prima :p Hij was wel steeds heel bezorgd ik zat ergens en iemand viel bijna over me heen meteen trok die me weg en moest ik maar ergens anders gaan zitten haha. Heel lief!

Vandaag hebben we de verjaardag van me schoonpapatje (zeg maar) dus dat zal ook wel weer gezellig zijn, maar wel vermoeiend ;)

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hey hey,

Alles ok met jullie??
    Sommige van de juni mamma's zijn er idd echt al bijna, gaat echt hard.
    Weet nog dat ik in oktober net wist dat ik zwanger was :confused: en nu is het er al bijna..

Ik slaap steeds slechter, kan echt niet meer lekker liggen. Hoe slapen jullie? Ik lig dan weer op m'n rug, dan weer op m'n zij, maar niets ligt lekker..

En super dat het zo goed gaat met Charissa!

Deel Deze Pagina