Hier hetzelfde slaapritme! Enook ik kan me nog herrineren dat ik net zwanger was En nu is het al bijna om. Begin nog steeds te twijffelen over wat ik nu moet doen met het bevallen. Moet ik het toch thuis doen of is het toch beter om naar het ziekenhuis te gaan. Door die twijffel ken ik gewoon echt niet rustig zijn bij het idee waar ik toch moet gaan bevallen. Dat is zeer lastig als je niet kunt kiezen..
Hey.. Super dat het goed gaat met Charissa Hier ook het probleem met het slapen hoor..pff...Hou mn mannetje ook constant wakker met mn gedraai..ik lig af en toe maar ff in logeerbed zodat hij toch een goede nachtrust heeft als hij moet werken Keejbie ik zat ook met dat probleem over waar bevallen..twijfel heel erg..heb het er met mijn VK over gehad en zij zegt dat je toch pas met, ik dacht dat ze zei 5 of 7 cm ontsluiting, naar het ziekenhuis mag..ze zei tegen mij we zien het gewoon op dat moment..misschien gaat je bevalling zo vlot dat je niet eens naar het ziekenhuis wil maar gewoon lekker thuis wil bevallen..je weet nooit hoe een bevalling verloopt..en idd daar heeft ze natuurlijk wel gelijk in..ze heeft me toen enigzins gerustgesteld..het komt allemaal wel goed
Precies hetzelfde zei ze tegen mij.....ze zei je kan altijd nog een besluit nemen en tot zo'n 6 cm blijf je thuis en als je je dan op je gemak voelt en alles verloopt volgens plan,dan kun je als je dat wilt gewoon lekker thuis blijven, maar heb je op dat moment zoiets van ok sorry maar ik wil toch echt naar t ziekenhuis, dan kan dat ook....dus ik heb me voorgenomen om nog niks te beslissen en het gewoon af te wachten hoe ik me op dat moment voel....ik zie het wel joh
Vera wat fijn dat jullie meisje thuis is . Slaaphoudingen vinden is hier ook een groot probleem. Ik moet morgen weer een plasje langs de dokter brengen want de blaasontsteking was niet helemaal over na mn vorige kuurtje denk ik. Ik ben aan het kijken om nog voor de baby komt een weekendje weg te gaan samen met mn man. Even nog met z'n 2tjes.
Hmmm Ja maar de vorige keer dat ik het erover had met me vk over dat ik erg bang ben voor de bevalling enz. zei ze dat ik maar met iemand erover moest "praten" Dus ja weet niet zo goed hoe ik het dan moet vragen over dat ik het nog niet weet wat ik wil. Vorige keer vertelde ze het van te voren wel wilden weten van hoe en wat. Misschien moet ik het gewoon op de manier vragen als ik thuis ben en ik wil als nog naar het ziekenhuis of dat mogelijk is? Hoe hebben jullie het gevraagd?
hallooooo luitjes, daarben ik dan weer!!mijn man had deze week hele week vrij, dus moesten het nog ff na vieren... maar we hebben echt een SUPER dag gehad, was echt heel leuk allemaal, best mooi weer gehad, de boottocht was ook super.. en ik paste die dag mijn ring gelukkig weer.. alleen nu niet meer, dus die heb ik maar ff aan de andere hand gedaan! Chrisje hoe was jou trouwdag??? heb nog geen fotos, maar die komen hopelijk heel snel! zo ff snel iets van mij, ga deze laatste dag nog ff genieten met manlief, want hij moet morgen weer werken hihi.. morgen meer!!!!
Ik heb het niet gevraagd...!! ik heb gewoon gezegd: ik weet nog niet wat IK WIL Nou en toen zei ze zus en zo....en dat ik nog niet hoefde te kiezen.... En anders zeg je: ik denk erover om thuis te bevallen, en heb daar ook alles voor in huis, maar kan natuurlijk zijn dat ik evengoed denk van ik wil toch maar naar t ziekenhuis...maar dat weet ik nu nog niet! zoiets.....ik bedoel je moet het zelf weten...is jouw bevalling!! plus als jij toch naar het ziekenhuis wilt (als het niet medisch is) is het jouw geld voor een gedeeltelijke vergoeding en niet dat van hun..(bij veel verzekeringinstanties is er een eigen bijdrage namelijk).. Maar goed: Zij moeten jou ondersteunen en helpen zodat je een fijne bevalling hebt hoor (voor zover fijn te noemen hahaha)
Super Eliesja dat je een top dag hebt gehad..ennuh ben benieuwd naar je foto's Keejbie: ik had in het begin aangegeven dat ik graag thuis wil bevallen..lijkt me namelijk niks om met weeën in de auto te moeten zitten..en het lijkt me veel lekkerder als je al gewoon thuis bent in je eigen omgeving..maar goed omdat ik dus bekkeninstabiliteit heb gekregen begon ik te twijfelen..en dat heb ik kenbaar gemaakt bij de VK..Mijn vk wil ook graag van te voren weten waar ik zou willen bevallen..maar dat is gewoon voor hun eigen zodat ze een beetje een idee hebben hoe of wat zei ze..het hangt helemaal van de bevalling af hoe het gaat verlopen en dat weet je nooit van te voren!! tenzij je natuurlijk een geplande keizersnee krijgt Wat is het alweer warm he meiden..vind het nu eigenlijk benauwd..maar goed klagen doe ik niet hoor hihi..beter dan regen In hoeverre hebben jullie je koffertje met spulletjes al klaar voor evt. ziekenhuis? Ik heb dat dus nog niet in orde.. En vanaf wanneer leggen jullie een bedzeiltje in jullie bed? heb ik dus ook nog niet gedaan..Denk elke keer heb nog tijd zat, maar als ik dan zie dat ik donderdag 33 wk ben dan denk ik gaat toch wel heel snel ineens
Fijn dat je een mooie dag hebt gehad Eliesja. Mijn dag was ook leuk, alleen was er in de plaats waar we foto's gingen maken nogal een vliegenplaag. :S En de foto's heb ik dus vergeten mee te nemen. :bloos: Ik heb net even de kraamzorg gebeld maar die zeiden dat als ik binnen nu en 2 weken niks hoorde van de wijkzuster ik maar terug moest bellen. Een koffertje heb ik wel, maar die is meer voor als we naar mijn ouders ofzo gaan die een eind weg wonen voor de zekerheid zeg maar. Hier wonen we op 5 minuten afstand van het ziekenhuis.
Oww dus ik heb het er gewoon ook ff met haar erover moet woensdag alweer dus! Wel fijn dat ik het er hier ff over kon hebben Zoo ik heb ff een afspraak gemaakt met de dokter. Heb zo'n zere tong das niet normaal meer!! Slikken doet echt pijn. En me tong bloede van de week. Het leek net of het bovenste laagje van me tong loslaat heel vaag. Van de week was me tong ook helemaal blauw :S Dus ken vanmiddag erheen ben benieuwd of ik er iets voor krijg. Ken niet eens normaal praten
Ik heb mijn koffertje ook nog niet klaar eigenlijk...ben er nog niet zo mee bezig... en het zeiltje heb ik ook nog niet onder mijn hoeslaken liggen eigenlijk... Voor mijn gevoel nog tijd zat haha....zo rond de 38 weken doe ik dat soort dingen... Goed dat je even hebt gebeld chrisje...dan weet je weer een beetje meer he? En keejbie: het komt wel goed...in principe wilde je eerst thuis toch? anders zeg je gewoon in principe thuis, maar kan zijn dat ik me tijdens de bevalling bedenk hoor.... zoiets!! Je kan het!!! haha
Gelukkig kun je wel typen hihi....maar ff zonder gekheid....hoe kan dat nou van je tong? erop gebeten ofzo dat het daarna onstoken is ofzo? Klinkt in ieder geval niet fijn...hoop voor je dat het gauw over is en dat ze er wat tegen hebben
Hoi Allemaal, Nou ik heb ook nog geen koffertje klaar staan. Maar dat kan nog snel genoeg denk ik.. . Gister was het weer erg warm hoor. Hebben julie ook zo veel last van dikke voeten enkels als het zo warm is. Ik wel gewoon niet normaal meer. Kan gewoon geen schoenen meer aan dan. Dus heb ik nu maar hele dagen sandalen aan. Kan anders niks fatsoenlijks aan. Ja het gaat wel maar dan moet het gelijk s'morgens vroeg zijn. Ik heb ook gezegd dat ik het nog niet weet. En mijn vk heeft gezegd dat ik het zelf beslis en lukt het thuis toch niet de beslissing als nog dan is genomen om naar het ziekenhuis te gaan. Dus ga me er niet druk om maken. Ja en vanaf vandaag lekker verlof.....
Hehe lekkerrr Tinus! FF niet meer aan werken denken Mijn koffertje staat ook nog niet klaar. Doe ik van de week wel ff. Ik ga vandaag ook maar is ff achter me kraampakket aan!
Heb je die nu nog niet......... Dat is wel een erg slechte zaak zou ik haast willen zeggen. Heb ook een nieuwe buikfoto in mijn album staan
je hebt een prachtige buik Tinus... dat van dikke voeten heb ik niet... ik hield de vorige keer we veel vocht vast, maar nu niet geloof ik... Ga inderdaad maar even achterhalen waar je kraampakket blijft Keejbie....want die mag je nu toch echt al wel hebben zeg... Nog minder dan 2 weken en dan mag je trouwens officieel bevallen keejb...gaat nu ook echt rap bij jou zeg... COOL!!
Hehe idd!! Drom vind ik het ook zo raar dat ik um nog niet heb. Dus ga zo daar is ff langs. Me mannetje werkt nu ook lekker dichtbij huis. Vanaf vanochtend is die begonnen in Apeldoorn. Zo schattig dattie dat heb geregeld. En idd Suus!! Het gaat echt rapjes nu. Ben ook wel zenuwachtig en nieuwschierig en eigenlijk wel alles tegelijk. Het ene moment denk ik. Nog heeeel fftjes en dan hebben we ons kindje en het andere moment denk ik Ojeeeej de bevalling En ik moet zeggen ik word ook echt verdrietig bij het idee dak onze kleine straks niet meer voel. Elke dag wacht ik op een teken van onze kleine uk! En zo leven we dan al zeker 6 maanden. En straks voel je niets meer
hahaha...je voelt straks genoeg!!! en nog veel leuker want je ziet dan het koppie erbij ...ik hoor het weleens vaker hoor dat mensen dat zeggen, maar ik had dat zelf helemaal niet,... Ik vond het in het echt veel en veel leuker, dus ik mistte mijn buik en de schopjes niet, want dat kon ik dan nu lekker in het echt bekijken en de voetjes vasthouden en lekker an mijn babietje snuffelen...Babietjes ruiken zoooooo lekker... en lekker wandelen en ooooh alles gewoon....was allang blij dat mijn buikje langzaam aan verdween hihi...
Ja dat zal heel raar zijn als je dan je kleine niet meer in je buik voelt. Maar dan kun je er wel fijn mee knuffelen en elke dag er naar kijken enzo. Wat raar van je tong Keejbie, ik hoop maar dat je snel er iets voor krijgt, en dat je kraampakket ook snel komt. Duurt het nu nog mega lang kun je ook bij de drogist zo'n dingen halen. Maar je hoort het gewoon van je verzekering te krijgen. Tinus mooie buik! En lekker genieten van je verlof Hoe is het weer bij jullie? Hier schijnt de zon en is het warm maar het waait wel best hard.