Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehehe JIJ hoort bij ons:p

De Julimama's pikken je niet weg bij ons hoor Daan!

Grrrr dan krijgen we Juni mamas in STAKING!

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha dat probleem heb ik ook :)

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ow Miranda voor JOU gaan we ook in Staking heur!!!

Vandaag hebbie je pretecho he?!

Bedoel we leven allemaal zo met elkaar mee.. Geen enkele andere maanmama gaat jullie bij ons weg skippen hahaha

4. MirandaT

Haha :)
    Jaa vanaaf echo :D, nog 6 1/2 uur..

Wachten duurt lang.. Gelukkig ben ik op mn werk, dan gaat de tijd tenminste wat sneller ;)

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd

Maarja als je werkt gaat de tijd meestal toch wat sneller he!

In ieder geval zowiezo al veeeel plezier vanavond geniet ervan samen met het mannetje :D

Suus is volgens mij zo geschrokken van wat het word dat ze niet meer terug komt :S hehe

6. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    nee, we houden iedereen die we hebben, ik dacht eerst ook de 28ste dat kan wel juli worden, maar in het ziekenhuis hebben ze al gezegd dat ze niet langer dan 38 weken gaan wachten, nog even en ik kan naar de meimama's,hahaha

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja en ik zit op 10 Juni dus wie weet.. Ken altijd nog terecht komen bij de Meimama's maar nee

voel me een echte Juni mama hehe

Ik heb trouwens gisteren de zwangerschapsdoos van Etos thuis afgeleverd gekregen hehe

Zaten wel leuke dingetjes in! Speentje met ribbels, luierdoekjes trommel, proefluiers, sudocreme, luierdoekjes enz.

En heel veel lees informatie natuurlijk kennen we weer verlopig vooruit! :p

8. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Pfieuw! Ik ben blij dat ik bij jullie mag blijven plakken hoor :)
    Vind het hier veeeeel te gezellig!!!

Spannend MirandaT, vanavond je pretecho! Nog maar een paar uurtjes, dat overleef je wel ;)

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd

veeeel te gezellig!:p

Ik ga weer ff off

Kga samen met me zus de ikke boeken volplakken met foto's van haar 2 kindertjes want ze laat al die foto's maar liggen dus heb ik maar ff gezegd dat we die moeten inplakken hehe

Wel heeeeeel leuk om te doen hoor!!

10. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Miranda succes straks bij de echo!

Het is zo leuk om rond deze tijd je kleintje te zien, bij mij drong het pas echt door dat ik zwanger was op het moment van de echo! :oops:

Het is gewoon zo wonderlijk om te zien dat alles er op en er aan zit.

ben benieuwd hoe jij het straks ervaart! :D

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    was ik weer!! was supermooi gister....echt heel leuk! Dus Miranda Have Fun!!! we hebben fotootjes mee en dvd beelden en alles was in orde voor zover ze kon zien. Dus we zijn happy!!
    heeee? heb je de babydoos afgeleverd gekregen? ik moest hem ophalen bij de etos met 17 weken.... en er zaten idd luiertjes (2 soorten) sudocreme,zwitsaldoekjes,opbergdoos ervoor in, maar ik heb helemaal geen speentje gezien :( maar ik kan me nog herinneren dat die wel in die van de prenatal zat...dus maar ff afwachten...

Nou miranda: heel veel plezier vanavond!!!
    groetjes suus

12. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Welke doos is dat van de Etos? Want ik heb me volgens mij al weken terug opgegeven bij Felicitas en voor de Blije Doos, maar heb nog helemaal niks gehad.... :cry:

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    die andere 2 heb ik idd ook nog niet binnen gehad hoor....maar deze was gewoon lekker vroeg hihi

15. MirandaT

Jaa genieten gaan we zeker vanmiddag!

Ik heb die Etos doos ook al. Die kon ik vorige week ook ophalen. Bij mij zat er precies hetzelfde in als Suus.

Bij Prenatal zag ik leuke wipstoeltjes in de reclame, die ga ik morgen eerst maar eens halen :D

16. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ga met meteen aanmelden bij Etos!! :D

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb me net ook aangemeld bij de Etos en Prenetal! Wist helemaal niet dat, dat kon!

Toch fijn dat je elkaar zo kunt helpen

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en is altijd leuk zo'n gratis pakket...een soort van cadeautje vind ik het... jullie zullen helemaal aan het zwijmelen slaan als jullie die piep-piep-piepkleine luiertjes in handen krijgen...zo liefff (zolang ze nog niet volgepoept zijn haha ;) mirandaaaaa nog 3 uurtjes

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ohhh hey...ik lees net bij de april mama's dat de kruidvat doos en de prenatal doos goed gevuld zijn:
    met zoals ik het zie nuttige dingen: ik las iets over verdeeldoosje (voor flesvoeding) een heel pak luiers speentje flesje etc....moet je maar ff kijken....dat staat ons ook nog te wachten
    ik was alweer helemaal vergeten wat er de vorige keer inzat 4 jaar terug, maar idd ook zoiets en...toen zat er een lief speentje bij met I love mama erop :)

20. MirandaT

Jaa nog 3 uurtjes hihi.

Oh dat zijn leuke dozen!
    Ben ook benieuwd naar de doos die je via je zorgverzekering krijgt. :)

Deel Deze Pagina