Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wij vonden het ook super moeilijk, maar zijn nu allebei tevreden....gewoon even geprobeerd door het in ons hoofd steeds zo te noemen en dan kijken of het een leuke naam bleef

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    zo blijven we tenminste er wel actief mee bezig, hahaha, net of je dat nu nog kan vergeten met alle kwaaltjes

3. Niet meer actief

He vraagje chrisje waar kom je eigenlijk vandaan....?????

Heb gister ook urine ingeleverd bij de huisarts en het was bij mij ook geen duidelijke blaasontsteking. Moet vrijdag wel weer urine inleveren. Om te kijken of erger is geworden of niet. Heb toen ook nog contact gehad met de vk en die dacht ook aan voorweeen en indalings weeen.

Geboortekaartjes hebben we gelukkig al geregeld.
    Daar hoeven wij niet meer achter aan.... alles is nu bijna klaar.

4. Love11

Love11 Niet meer actief

Hey ik ben uitgerekend op 12juni dqat is vandaag over 33 dagen ben heel bang voor de bevalling maar wat erin komt komt er ook uit zegt me vriend haha

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik kom uit Eindhoven Tinus dus niet zo ver van jou vandaan.

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dames, hebben jullie mij ook gemist??

Ben vorige week woensdag met een lichte bloeding naar het ziekenhuis gegaan. Moest daar blijven en kreeg om de 5 min contracties. Dit ging (auw) tot vrijdagochtend door, maar zette niet echt door.

Waarop ze besloten om de bevalling in te leiden aangezien ik ook al 2 nachten niet heb geslapen.

Op 05-05-06 om 12 uur ingeleid en om 17.24 uur kwam onze zoon TIJN op de wereld.
    Gewicht 2775gr en 50cm!! Gisteren thuisgekomen.

Dus ben helemaal verliefd op mijn mannetje!!

Valt nog niet echt mee om alles hier in ritme te krijgen, maar hebben dan ook alle tijd om te wennen en te genieten.

Spreek jullie later wel weer even!!
    Dus ben toch nog MEIMAMA geworden!
    Succes jullie verders!

Liefs een verliefde mama!

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    :confused: Ik vroeg me al af waar je was Miekie, maar dit is een hele surprise!! GEFELICITEERD!!! :D
    Wat een leuke naam ook.
    :confused: Ik ben nog even helemaal blij verrast :D

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe echt he!!! En ik je nog een mailtje sturen want maakte me wel ongerust!! Gefeliciteerd!!!! Wat super joh een zoontje hihi

Maar nu krijg ik het toch wel spaansbenauwd :p Mijn datum komt ook wel heeeel dichtbij :p

Ben zojuist trug van de verloskundige. Alles was weer prima. Heb ook even gevraagd hoe het zat met die echo en wat blijkt het word nog niet allemaal vergoed enz. Dus vandaar. Normaal kost je dat dus 90 euro.

Well!!!!! Is mijn kleintje al ingedaald. Dat wa tik van de week dus voelde klopte als een bus! Het ligt al met het hoofdje in de bekken.

Ze hebben uitgebreid staan voelen met zijn 2en hoe onze kleine lag maar ze wist het niet zeker en daardoor krijg ik morgen nog een liggingsecho! Hehe dus als nog me echo ;)

Ben helemaal blij ermee dat alles keej is en dat ik gewoon nog 1 keertje via de echo mag kijken hihi

9. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nogmaals gefeliciteerd Miekie!!
    Echt super!!

Ik kan ook niet wachten :)
    He toch nog een echo Keejbie, leuk :)

En xxnmgnxx welkom hier!

10. Niet meer actief

Miekie super joh..Van harte gefelicteerd met jullie zoon :) ;)

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe maarja nu het voor Miekie zover is gekomen begint het toch echt dichtbij voor ons ook te komen he dames!!

Ben wel heel nieuwschierig naar een foto Miekie!!

En idd hehe ben zo blij dat ik nog een echo mag :) Mijn dag ken niet meer stuk :p

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuk dat je nog een echo krijgt KeejBie.
    Ik hoop toch stiekem wel een beetje dat de kleine zich over niet al te lang aankondigd. Ik word helemaal gek van de zwangerschaps ischias.

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Miekie ontzettend gefeliciteerd met jullie zoon Tijn.

Keejbie, wat ontzettend fijn dat je ook nog een echo krijgt.

14. Niet meer actief

Mieke gefeliciteerd met je zoon Tijn. :D

Keejbie fijn dat je nog een echo krijgt. :)

Goh chrisje wel toevallig dat je in eindhoven woont. Een paar maanden geleden heb ik gevraagd of er vrouwen bij mij in omgeving wonen.
    En dan ben je bijna aan het eind van de zwangerschap en dan kom je er pas achter ;) .

Nou mijn kraamzorg heeft vorige week vrijdag gebeld en toen was ik aan het werk. Mijn vriend nam toen de telefoon op en het vrouwtje vroeg of ze zondag anders terug mocht bellen.
    Het is nu ondertussen bijna donderdag en nog niks weer gehoord. Dus ben benieuwd ik blijf niet bezig met bellen. :(

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Mieke, heel erg gefeliciteerd met je zoon, ga er maar lekker van genieten, krijg er zelf helemaal de kriebels van...

Keejbie, leuk hoor nog een echo.

Chrisje, kan me voorstellen da je helemaal gek wordt, heb ik met die Bi ook. Gisteren was ik naar Cesartherapie van het einde van de dag. 's ochtends gaat heet een stuk beter. Maar ik had heel erg last van de onderkant van mijn buik. Toen zei zij dat mijn buik al een stuk lager zat en dat het dus waarschijnlijk indalingsweeen zijn.

Vandaag mijn laatste werkdag

Morgen mag ik weer naar ons kindje gaan kijken. en mijn man is vrij morgen, dus de hele dag gezellig samen.

16. Niet meer actief

Gezellig ppa lekker je laatste dag....

en dan morgen nog nog een echo als ik het goed begrijp. Het is toch wel allemaal spannend vind ik nu het erg dichtbij komt.

Gewoon de spanning van over een week of 2 mag het officieel al komen. En iedereen zegt dat ik half juni niet haal. Misschien hebben die mensen het allemaa wel bij het verkeerde eind. En dan mijn vriend die het liefst de hele dag bij is want stel dat het fout gaat. Hij is op de fiets en moet dan eerst nog 8 kilometer fietsen ( 30 min) dus stelt niet veel voor. Maar goed die hoeft nog maar 2 dagen te werken en dan eerst weer 4 dagen verlof en dan 3 dagen werken dan weer een week vakantie. Dus tijd zat......

Hebben daar meer mannen last van dat ze nu zoveel bij je willen zijn.

17. Niet meer actief

Lekker PPA je laatste werkdag ;) ..

Tinus hier ook eentje hoor die hem nu behoorlijk begint te knijpen..terwijl ik pas 33 weken ben..maar ja dat zegt natuurlijk niet zo heel veel..
    Ik moest van hem een lijstje maken met telefoonnummers haha..dan weet hij wie hij moet bellen..wel lief hoor :)

18. Niet meer actief

nee dat hoef ik gelukkig nog niet te doen maar wat niet is kan nog komen he.... dus zeg nooit nooit.

Maar wel grappig dat die mannen het nu ook beginnen te merken. Dat ze dicht bij huis willen zijn. En als die van mij weggaat is het zlefs zo. Als er iets is dan bel je me. Mobiel staat aan en mijn mail staat aan en als dat niet lukt kan je de school zelf bellen.

Met andere woorden heb drie manieren om hem te pakken te krijgen.... Dan moet het toch goed komen zou ik willen zeggen

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    GEFELICITEERD MIEKIE!!!
    Toch als eerste...had ik het toch goed hahaha....super
    geniet maar lekker en ondanks dat hij wat vroeger is gekomen, toch een mooie lengte en gewicht he? want hoeveel weken was je nou?

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ik zie t al zo'n 35 weken....nou super hoor!! zal vast wel even spannend zijn geweest , maar in ieder geval goed afgelopen...top!!

Deel Deze Pagina