Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe hier ook een mannetje die erg vaak naar me toe belt om te vragen of alles keej gaat enz.

Mijn mannetje slaapt ook onrustig de laatste week hehe de kriebels komen er toch ook wel voor hem aan.

Het duurd voor ons allen niet zolang meer. Best spannend he!

Ik heb trouwens gisteren ook nog papier uitgezocht voor ons geboortekaartje. En we weten nu eindelijk wat we willen!

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Als het klopt hoef ik vanaf vandaag nog maar 30 dagen ;) hihihi

3. Niet meer actief

Ja ja jij nog 30 dagen als alles goed gaat. En ik hoef er gelukkig ook nog maar 35 dus voor ons schiet het ook al op.

Hij belt gelukkig niet maar gister was hij thuis en dan de hele tijd vragen van hoe is het, gaat het, voel je iets en lukt het allemaal.

Dus ben blij dat hij na 2 dagen thuis weer lekker aan het werk is.....

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Lief als ze bezorgd zijn maar ze moeten het niet te erg maken die mannen. :D

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha idd lijkt me ook wel dan ja!

35 daagjes is ook niet lang meer. Ben echt benieuwd!

Die van mij die had van de week toch echt wel de zenuwen toen ik last had van indalingsweeen. Die zag het al helemaal gebeuren :p hehe

6. Niet meer actief

Ja die van mij ook. Die zat gelijk al van ga liggen en bel de vk want dit kan niet. Meer stress dan wat ik had. Maar dat zal er bij hun wel bij horen.

Ja keejbie ben ook erg benieuwd hoe het er allemaal uit ziet enz.

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha achteraf moet ik er wel om lachen. OOK om jouw situatie dat ie je snel op bed wil laten liggen enz haha.

Toch wel heeel schattig hoor!

Jazeker ben ook benieuwd naar hoe ons kindje eruit ziet. Op wie het lijkt. En vooral om te weten of alles gezond is ;)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Aangezien ik in me zwangerschap toch wel gerookt heb ook :oops:

9. Niet meer actief

Oh keejbie ja ze zal vast wel gezond zijn. Maar misschien dat het iets kleiner is dan een ander kindje. Maar dat hoeft niet altijd he.......

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Neej idd!

Drom ben ik ook zo benieuwd!

Maarja het lijkt mij als het wat aan de kleine kant is dat ze me dat vanavond wel melden met die echo?

11. Niet meer actief

Mijn tante heeft bij de tweede de hele zwangerschap door gerookt..Mn nichtje is nu best klein voor haar leeftijd en mager..maar voor de rest wel gezond..volgens consultatieburo en vk kwam het wel door het roken..maar als je af en toe gerookt hebt zal het wel meevallen hoor ;)

En volgens mij kunnen ze dat wel redelijk zien toch bij die echo die je krijgt..

Spannend hoor..wou dat ik nog een echo kreeg hihi

12. Niet meer actief

Wel ja ze kunnen tegenwoordig veel dingen op de echo zien. Dus en als er echt iets is dan hadden ze dat toch ook al bij de 20 weken screening gezegd hoor.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja keej. Een vriendin van me die rookte best veel in de zwangerschap en die heb een gezond kereltje op de wereld gebracht en er viel niet eens iets te zien aan de placenta.

Ja toch Sonnie!! Wie wil er nou geen echo op het laatste eindje! Tuurlijk hebben we onze kleine al snel in handen en is dat natuurlijk veel mooier dan een echo lijkt me.

Maar ik wil me hele zwangerschap toch wel erg graag afronden met een laatste echo. Al die maanden kijk je uit naar de bezoekjes van de vk en de echo's zijn prachtig.

Niet veel mensen snappen dan ook dat je nu nog een echo wilt. En ik kan het ze ook niet uitleggen ;)

14. Niet meer actief

Maar die heeft Keejbie niet gehad ;)
    Wel pretecho, dus dan hadden ze het toen al geconstateerd lijkt me..

Komt allemaal wel goed :D

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tinus die 20 weken echo heb ik dus niet gehad.. Toen was het net pas dat het allemaal vergoed zou worden enz. En daarom vroeg ik gisteren ook om me 20 weken echo omdat ik die dus niet had gehad en dat best jammer vond. ;)

16. Niet meer actief

Gelukkig snappen wij je wel he keejbie :)

en idd is het veel leuker om je kleintje in het echie te zien..maar een echo is toch ook nog heel mooi zo op het einde 8)

17. Niet meer actief

ja drom als je die niet hebt gehad en wel een pret echo. Bij die echo kijken ze ook alles na( tenminste bij ons wel).

Ach als jij je goed voelt dan voelt die kleine dat ook en als de vk denkt dat het kindje goed groeit is er niks aan de hand. Maar toch spannend.

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja bij de pretecho lag de groei goed. Zelfs een paar dagen voor. Maar ze zei ook duidelijk dat het na 1 keer meten niet meteen valt te zeggen of het kindje daadwerkelijk goed groeit.

Daar hebben ze meerdere meetingen voor nodig.

Maar maak me zeker niet ongerust hehe Me buikie is behoorlijk ROND.

Ik bedenk me alleen de hele tijd dat ik strakkies ons draakie mag bekijken hehehehe

19. Niet meer actief

bij ons keken ze ook alles na bij de pretecho..kreeg een heel lijstje mee met lijnen hoe ons kindje groeit en wat de omtrekken waren van hoofd e.d. en wat normaal is bij het aantal weken wat ik toen zwanger was.. 8)

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd!! Jullie snappen me wel en drom vind het ook zo fijn hier ;)

Ook straks als de kleine er is. Ik weet gewoon dat we elkaar allemaal kunnen helpen met de informatie die je zelf hebt. En dat is toch wel fijn.

Alle situaties die zich voor gaan doen en niet wetend wat je moet doen ken je het hier altijd nog is ff navragen ;)

Deel Deze Pagina