Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ja echt heel erg groot is het niet nee.. maar dat zegt helemaal niks. Want als ze een bepaald iets niet goed kunnen meten kan het wel iets afwijken.

Het is namelijk nooit niet echt exact te zeggen want die mensen kunnen er ook altijd wel iets naast zitten. Ja ik heb op 6 mei een echo gehad en die kleine van ons woog toen 2670 gram dus dat is ruim 500 gram meer als die van jou. Sorry...... ik had je graag een beetje van haar gegeven.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh nee die van miekie was 2700 gram... en dat met 35 weken ongeveer als ik het goed gelezen heb... dus scheelt idd wel he?
    we gaan naar plopsaland in belgie Sonnie...en overnachten daar in de buurt..K3 komt ook optreden dus ze is helemaal in de wolken haha
    nou...nu echt tot maandag...doei doei

3. Niet meer actief

Nou Veel plezier suusje.....

Zo even naar de huisarts om even mijn urine weer na te laten kijken of het nu wel heeft doorgezet.

De blaasontsteking bedoel ik.

4. Niet meer actief

ja hoor toch maar een kuur gekregen. Raar want heb eigenlijk nergens last van........

Maar goed hoort er waarschijnlijk ook allemaal bij.

5. Niet meer actief

Morguh meiden..

Beter Tinus dat je wat gehad hebt, ook al heb je nergens last van..ben je er in ieder geval vanaf voordat je er misschien wel last van krijgt.. ;)

Om half 12 mag ik weer naar de VK..ben ik wel blij om hoor..ga het ff vragen van die harde buiken..vind het echt niet meer normaal..zal er wel bijhoren maar toch..heb er de hele dag en nacht last van en doet gewoon zo'n zeer..slapen lukt helemaal niet meer zo..normaal kon ik overdag nog wel twee uurtjes slapen..helaas nu dus ook niet meer :( Maar goed is voor goed doel he hihi..maar ga het toch maar ff vragen..

6. Niet meer actief

nou ik ben benieuwd sonnie wat ze zegt.

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zowiezo had ik al niet verwacht dat wij een erg groot kindje zouden krijgen aangezien wij ook echt niet groot zijn enz. Ik was ook een inie minie babytje.

Maar toch als je dat hoort schrik je wel ff. En idd, rokende moeders krijgen vaker een kleiner kindje. Maar ik wil eerst zekerheid vanuit het ziekenhuis.

Me verloskundige die zei dat ik me echt GEEN zorgen moest maken en dat als ik tot 40 weken blijf lopen de kleine dan 2900 gram is.

En als ik met de 37ste week al ga bevallen is het gewoon wat aan de kleine kant.

Me zus die heeft dezelfde vk gehad en ook haar kindjes waren zo klein en die heeft nooit gerookt.

Ik ga gewoon goed tegen ons draakie babbelen dattie gewoon moet blijven zitten en wat harder moet groeien ;)

Overigens ga ik nu wel zeker minderen met roken. En als ik uit het ziekenhuis krijg te horen dat ons kindje echt te klein is stop ik meteen.

Ik heb nu gewoon zoiets van, ik ga er gewoon nog niet vanuit aangezien ze het gewoon niet kon meten. En het beeld was superslecht.

Ik wil eerst de zekerheid over onze kleine en dan ga ik pas maatregelen treffen voor mezelf ;)

8. Niet meer actief

Zeker keejbie....... ik snap je helemaal.
    En luister mijn schoonmoeder heeft iemand gesproken en dat kindje was bij de geboorte ook maar 2700 gram. Dus die van ons is ondertussen nog zwaarder dan dat die na ruim 40 weken was. En die moeder heeft nooit een sigaret aangeraakt.

Je kunt er soms toch niks van zeggen. En wat je zelf ook zegt is dat je zelf ook geen groot babýtje was heeft er ook mee te maken.

Maak je nu maar niet te druk want dat is ook niet goed voor je.Wanneer moet je naar het ziekenhuis

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd. Wil me ook niet te druk maken.

Maarja je denkt er wel aan stiekempjes omdat het toch wel ff iets is.

En ik natuurlijk zeker niet wil dat er wat met onze kleine gebeurd op het laatste endje!

Ik moet nu ff wachten op een oproep vanuit het ziekenhuis en ze zei dat dit wel 2 weken kon duren.

Dus vanuit die hoek zie ik ook al geen gevaar aangezien ze me dan al meteen naar het ziekenhuis had laten gaan vandaag ;)

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Zooo weer net terug van de VK, de uitslagen van suiker en ijzer waren prima, bloeddruk ook weer. Ik ben zo stom geweest te vragen hoe zwaar ze ons kindje schatten maar dat doe ik volgende keer wel.

Pffff het is zo warm. Vanavond gaan we bbq-en. :)

11. Niet meer actief

Fijn om te horen chrisje dat alles verder goed gaat met jou en die kleine.Veel plezier met de bbq vanavond ik heb vanavond nog een verjaardag mijn schoonvader is jarig dus straks nog ff slapen. Anders hou ik het neit vol tot vanavond laat.....

Ja keejbie daar heb je ook wel weer gelijk in als het heel erg was hadden ze je gelijk wel weer door gestuurd naar het ziekenhuis.

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tinus wanneer krijg je te horen of je blaasontsteking hebt?
    Ze zeiden tegen mij dat ik veel moest drinken en ook zure dingen zoals sinaasappelsap totdat ik de uitslag kreeg.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    fijn Chrisje dat alles in orde was ;)

Hehe misschien is het nog wel ff fijn dat je nog niet weet hoe groot het precies is:p Straks krijg je net zulk nieuws als ik :p wat ik je natuurlijk niet toewens! Lekker bbqen yumyum!

Tinus gefeliciteerd ;) Ken je idd ff gaan liggen nog wat rust nemen anders ben je zo snel uitgeput op de verjaardag.

En idd denk dat ze me dan ook meteen hadden doorgestuurd.

Maarja blijf nu toch wel in het onzekere zitten en maar wachten op bericht van het ziekenhuis :(

14. Niet meer actief

Die uitslag heb ik vanmorgen gehad. Moest vanmorgen een plasje inleveren bij de huisarts en die hebben het even bekeken.

En blijkbaar was het nu voldoende om me iets te geven. Dus heb nu een kuurtje drie maal daags een tablet.

Ja veel drinken 1,5 a 2 liter op een dag en inderdaad iets van zuur zoals sinaasappelsap moet ook goed zijn. Maar goed drink al weken 4 spa blauw flesjes leeg en het helpt dus nog niks.

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zuur?! Sinasappelsap?!

Daar krijg je toch enorme zuurbranden van!

16. Niet meer actief

nee dar heb ik geen last meer van. Ja het zegt altijd dat het helpt.
    Maar goed heb nu een kuur en dan gewoon goed blijven drinken

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd!! Goed drinken dan maar hopen dat het snel weer weggaat.

Ik heb echt nog extreem veel last van zuurbranden zit wel aan de rennies nu. Maar soms is het zoveel dat ik gewoon net zoals in het begin van me zwangerschap weer een kleine abbonement op de wc heb :p

18. Niet meer actief

oh ja dat is minder nee dat is me nog steeds bespaart gebleven. Heb wel eens zuurbranden maar verder eigenlijk helemaal niet. En een abbonement op de wc heb ik al helemaal niet...... gelukkig .

Maar hoef ook niet snel over te geven,
    Wie heeft de box al klaar staan????

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    heb je geluk Tinus ;)

Wij hebben de box in de gang staan nog in de doos. Denk dat we die langzamerhand wel neer gaan zetten.

Maarja zit ff te twijffelen. Want wil de box niet "wachtend" neerzetten aangezien de kleine nog ff moet blijven zitten ;)

20. Niet meer actief

Ja zo zit ik ook.

Eigenlijk zou ik het al wel willen maar aan de ander kant zei mijn moeder dat we er nog lang naar moeten kijken.

Dus zei ze als je denkt dat het gaat beginnen dan heb je afleiding en kun je het altijd nog opzetten.

Deel Deze Pagina