Ja idd!! Dat bedacht ik me dus ook. En wij hebben maar een heel klein boxje. Lekker makkelijk voor mij zodat ik er ook goed bij kan. Dusss ik denk dat ik um of zelf tegen die tijd opzet of als het niet kan doet me mannetje het wel. En hierbij nog. De katten vinden het geweldig om erin te liggen. En dat zie ik alleen niet zo zitten
Oh ja Tinus, mijn hersens laten me in de steek, ik had het vanochtend ook al gelezen. Ik heb de box nog niet klaar staan, we hebben er wel al ruimte voor gemaakt. Maak je niet te veel zorgen Keejbie. Eventueel een tip die heb gelezen om de katten uit de box te houden: aluminium folie erin, dat kraakt en dat vinden ze niet leuk, of ballonnen erin. Wij hebben 2 katten en ik denk dat ik er aluminium folie in ga leggen.
Zoo ben ook weer bij de VK geweest..en heb ff al mn vraagjes kunnen stellen hihi.. Mn bloeddruk was weer goed 110/60..met de kleine gaat het ook goed..hij was weer lekker aktief..hij is al bezig met indalen..ze heeft me het hoofdje laten voelen..zo apart hihi.. Heb even gevraagd over die harde buiken die ik steeds heb..kan je weinig aan doen..ze heeft me wat ontspanningsoefeningen meegegeven.. Ze verwacht geen groot kindje..zal zo rond de 49 cm zitten en zo'n 6 pond wegen..nu zijn wij allebei ook niet groot dus dat hadden we al wel verwacht.. Heb ook even gevraagd hoe het nu zit met het aantal kruiken..en in deze tijd van het jaar heb je genoeg aan 1 kruik..dus hoef er geen 1 bij te halen.. Ook meteen gevraagd van de klossen..ons bed hoeft niet op klossen..is 60 cm hoog en voor hun hoog zat..dus hoef ik ook niet naar de thuiszorg..scheelt me weer een ritje hihi.. hmm nou meer heb ik niet gevraagd volgens mij..mag over twee weekies weer terug komen..
Hmm die tip kunnen we misschien wel gebruiken. Alleen zijn onze katten erg eigenwijs en gaan bijna voor niets aan de kant dus ben benieuwd hihi
Hehe fijn dat alles in orde was Sonnie! EN is het gewicht en de lengte geschat naar als je 40 weken loopt dat het dan ongeveer zo groot is? Weet je toevallig ook hoe groot het nu ongeveer is?! Sorry voor zoveel vraagjes hehe Maar aangezien jullie ook niet zo'n groot kindje krijgen ben ik gewoon benieuwd naar hoe groot het nu van jullie is
gewicht en lengte heeft ze geschat voor als ik 40 weken ben..wat het nu ong is ben ik vergeten te vragen eigenlijk..maar ze vertelde wel dat het gewoon een kleintje is..maar verder wel goed van gewicht..stom he dat ik dan niet vraag hoe zwaar ze hem nu ongeveer schat
Bij ons staat de box in de doos in de huiskamer. Die van dat aluminiumfolie is een hele goede, die ga ik ook maar is proberen als we de box gaan neerzetten. Hier alles nog steeds rustig, kleine krijgt wel erg weinig ruimte. Heb ook niet zo'n enorme buik. Ook weinig vruchtwater. Dus mijn buik zit niet zo in de weg maar ik voel de kleine wel heeeeel erg duidelijk. Ben ook blij als het wat afkoeld. Heb het erg benauwd. Maar ja, ik mag niet zeuren. Alles voor het goed doel, toch?!!
Maakt niet uit Sonnie. Heb ik ook wel eens. Komt omdat je zo'n korte tijd bij de vk zit en ZOVEEL wilt vragen dat je soms de helft vergeet! Ik ben in ieder geval gebeld dernet door het ziekenhuis. Ik heb maandagochtend om 10.50 een afspraak wat dus al best snel is. Maak me dit weekend dus ook lekker geen zorgen. Ik zie het maandag wel hoe en wat de gyn gaat zeggen en zien
Zo net weer wakker net even lekker liggen slapen op de bank. Dus ga nu nog ff wat doen. Ik zal maandg ook eens vragen wat de vk verwacht voor eind gewicht. Ik mag namleijk maandag weer heen.
Ik ga nu maar is ff een klein dutje doen. Hehe rusten helpt goed voor de kleine uh En idd roos! We weten waar we het voor doen
Fijn keejbie dat je toch al zo snel terecht kan. En dan inderdaad je geen zorgen maken dit weekend en dan maandag maar weer afwachten.
Super joh keejbie..das al snel. En niet te druk maken he het weekend Ga nu ff lekker buiten zitten..heb de viva baby gekocht..dus ff lekker doorspitten.. 8)
Idd ben ook wel blij dat ze me al zo snel belden En wat eten jullie vandaag? Wij eten hamburgers Yumyum ken niet meer wachten hehehe
Hallo dames, Voor jullie duurt het nu ook niet zo lang meer, spannend hoor!! Ik wens jullie al heel veel succes met jullie bevalling! En bedankt voor alle felicitaties! Met de kleine gaat het heel goed! Hij groeit goed en mag vanaf vandaag 1x nachtvoeding ipv 2! Ondanks dat hij te vroeg geboren is (35w4dgn) heeft hij het gedrag van een ouder kindje! Alles gaat goed, alleen met drinken aan de borst zijn we nog veel aan het oefenen. Dit lukt niet altijd, dus kolf ik veel en krijgt hij toch volledig borstvoeding van mij! Zal gauw een foto plaatsen van mijn grote kanjer!! Spreek jullie wel weer!! Liefs Annemieke.
Heb net even een foto van mijn ventje gemaakt! Staat in mijn album. Hij ligt lekker te slapen!! Doeidoei!
nou ben niet verder gekomen dan de eerste blz..toen stond de buurvrouw alweer op de stoep..ze had nog een zwembroekje voor de kleine..haha wel lief..maar had zo'n zin om ff relax blaadje te lezen..
ohhhhhwwww wat een schatje miekie..knap ventje hoor Super dat hij het zo goed doet..hoe gaat het met jou? beetje bijgekomen van alles en lekker aan het genieten?
Ooooooooooooh Miekie wat een kanjer van een Tijn. Wat hebben jullie een mooi mannetje. Keejbie, geniet lekker van het weekend en maandag weet je meer.