Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd geniet ook lekker van het weekend ;)

Miekie echt super schattig!!! Heb ook ff commentaar gegeven bij de foto hihi

Niet te geloven gewoon dat na die dikke buiken steeds te hebben gezien zo'n wondertje eruit voor bestaat.

Nu wil ik onze toch ook wel graag zien hoor hihihi

2. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Miekie wat een prachtige knul. :D

3. Niet meer actief

Oh wat een prachtig mannetje hebben jullie.

Fijn om te horen dat alles goed gaat.

Het begint nu wel steeds meer te kriebelen als je dat zo leest en ziet.Maar goed wij hoeven ook niet meer zo lang vandaag over 2 weken mag ik officieel thuis bevallen dus ben ik benieuwd......

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh wat een mooi mannetje Miekie!
    Idd heel apart dat wij allemaal straks ook zo'n mooi wondertje hebben als alles goed gaat ;)

Hier gaat het ook goed. De laatste dagen alleen niet zoveel tijd gehad om te internetten.

Ik moet dinsdag weer naar de vk. Hopelijk kunnen ze nu wel goed voelen hoe het ligt en krijg ik daar op die tafel geen harde buiken hihi.

En nog 3 weekjes werken :D en dan eindelijk verlof!

Keejbie hopelijk weet je 15 mei meer!

Iedereen weer een fijne dag!

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

Met mij gaat het nu ook stukken beter en ben volop aan het genieten van ons wonder!

Ik was vorige week zo overdonderd en verrast en was er eigenlijk ook nog niet aan toe. Dan is het echt raar te beseffen dat je kindje er al is.

Ik had anders officieel afgelopen maandag mijn eerste verlofdag en had nog zoveel plannen.

Toen ik woensdagavond wat bloedverlies had, schrok ik ook enorm! Het was gelukkig niet veel en ben regelmatig aan de ctg scan geweest om te kijken hoe de kleine zich voelde en dat was gelukkig allemaal goed! Vrijwel gelijk daarna om de 5min harde buiken wat steeds iets heftiger werd.

Donderdagmiddag namen de weeen iets af, maar s nachts werden ze weer wat heftiger. Dus of het zou doorzetten of het zakt af. Dit ging steeds door om de 5min totaan vrijdagochtend.

Ze wilden inwendigonderzoek doen om te kijken. Als het goed leek mocht ik naar huis, dan zouden het immers voorweeen zijn. Blijkt het anders te zijn, moest ik blijven.

Dus ik dacht, ik ga vast naar huis! Het was immers ook nog zo vroeg qua zwangerschapsduur.
    Toen vertelden ze dat ik al 3 cm ontsluiting had en ze hadden maar besloten om het te gaan halen. Aangezien mijn conditie; 2 nachten niet geslapen vd pijn.

Dus ik wist niet wat ik hoorde!! Had het niet verwacht. En helemaal dat we dinsdag al naar huis mochten. Dat was ook al zo ongelovelijk. De zusters waren ook enorm verbaast dat Tijn het zo goed doet!!

En dan krijg je zoveel emoties en dingen over je heen, dat moet je echt even verwerken. Maar gelukkig is alles goed verlopen en ben nu weer aardig bij! Maar dat gevoel wat je dan voelt als je naar je eigen kindje krijgt is echt niet te beschrijven, dat is zo mooi!! En nog even dan voelen jullie dat enorme geluk ook!! Dat is echt genieten!!

6. MirandaT

Kan ik me voorstellen ja.
    Je verwacht het helemaal nog niet en dan is je wondertje er ineens al en net wat je zegt je verlof was niet eens begonnen.

Gelukkig is alles goed gegaan en is de kleine ook helemaal gezond!

Ik heb nog wat buikfoto's in m'n album gezet ;)

7. Niet meer actief

Zo ja dat is dan wel ff wennen denk ik allemaal. En zeker als je nog geen verlof hebt.

Ik heb ook nog wel een aantal dingen die ik wil doen. De keuken moet nog even uitgemest worden. En de babaykamer nog ff bij langs voor de zekerheid. Ff een doek overal overheen halen. Maar goed als het komt komt het toch ook al ben jij er nog niet klaar voor.

8. Niet meer actief

zeker als je het nog niet verwacht..maar je hebt er iets moois voor gekregen ;)

Mooi buikje miranda..groeit lekker he :D

9. Niet meer actief

Heb ff jullie geboortekaartje bekeken miekie..maar wat lief zeg..Zelf gemaakt?

10. Niet meer actief

mooi kaartje miekie

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    De kaartjes heb ik van www.geboortekaartjes.nl
    We vonden ze zo grappig en origineel, ook aangezien de achternaam van ons mannetje de Boer is.
    krijgen erg veel positieve reacties erop.
    Dames, wens jullie een heel fijn weekend!!

12. MirandaT

Zeker een heel mooi kaartje ook!

13. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miekie.. Heftig hoor zo'n snelle onverwachte bevalling.
    Zeker als je nog niet eens verlof hebt gehad....
    Je hebt zeker een mooi mannetje op de wereld gezet... geniet er maar lekker van... en dat zal zeker wel lukken...

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dus uiteindelijk heb je een keizersnee gehad als ik het goed begrijp Miekie?! Heb je daar nog last van gehad enz? *nieuwschierig*

Miranda je groeit idd goed hehehe

Als ik op straat loop en ik zie mezelf in de ruiten dan schrik af en toe wel van dikke buik hehe :oops:

Gisteren zijn we de hele dag in Arnhem geweest bij me mannetje zijn zus. Was heeel gezellig moet ik zeggen ;) Lekker in de tuin gezeten waar me mannetje druk aan het werk was om tegels te leggen haha.

Wel krijg ik steeds meer last van me lies en van me stuitje ook weer. Niet normaal ken amper lopen nog. Maarjaaa morgen mag ik voor de echo komen. Me zus en moeders gaan mee.

Ja jullie lezen het goed moeders gaat mee :s Me mannetje kon niet mee omdat ie moet werken en toen heeftie gevraagd aan haar of ze mee wilde. Ik zag het eigenlijk niet echt zitten. Maarja ik neem der gewoon mee dan kan ze me later niets verwijten ;) En neem dus ook mooi me zus mee hihi

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nee, heb geen keizersnee gehad! :)
    Ze hebben me ingeleid aangezien ik al 3 cm ontsluiting had. Ik kreeg een infuus met bepaalde hormonen erin wat de weeen doen opwekken. Werd 12 uur s middags aan het infuus gezet en toen braken ze mijn vliezen.

Het duurde echter bijna 2 uren voordat ik op 4 cm zat. Heb tegen de rugweeen (auw!) morfine gehad en ze hebben 1 x mijn blaas geleegd.

Toen ik eenmaal op 6 cm zat ging het heel snel.
    En om 17.24 uur was mijn mannetje geboren.

En voor degene die het wil weten; ben niet geknipt. ;)
    Had een heel klein scheurtje van een halve cm.
    Hoefde dus ook niet gehecht te worden, gelukkig.
    Heb er maar een paar dagen last van gehad met plassen, verder niet.

Ben wel tevreden over mijn bevalling. Tis alleen jammer dat het zo lang duurde voordat ze ingrepen. En ja, rugweeen zijn de moeilijkste-pijnlijkste weeen om op te vangen en weg te puffen. Maar ja dat heb je niet in de hand!
    Ik kreeg zelfs van de vk een 10!! :p

ik hoop dat het vlot en pijnloos verloopt bij jullie!
    Wens jullie heel veel succes en jullie mannen ook, haha!

Keejbie succes morgen bij de echo!

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owwww dus je hebt het als nog zelf gedaan goed joh!!

Wat naar idd van die rugweeen. Maar wel fijn dat je er iets voor hebt gekregen!

Dankjewel miekie. Ben heel benieuwd of ons babytje er morgen wel goed voor ligt!

Hoe heeft jou mannetje het trouwens ervaren??

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Mijn vriend was echt een enorme hulp en steun!
    Hij pufte niet mee, haha.

Maar hielp goed mee door me zijn hand te geven die ik fijn kon knijpen.
    Gaf me regelmatig wat te drinken, wapperde met een papiertje als ik t warm had.
    Koelde mijn gezicht met natte washandjes en verschoonde steeds de celstofmatjes.
    En gaf me complimentjes en sprak me goed toe als ik t ff niet meer had.

Maar ook hij was kapot toen het er eenmaal opzat.
    Zij meer geestelijk en wij meer lichamelijk.
    Nee, was blij dat ie er was. Had niet zonder m gekund!

18. Niet meer actief

Zo fijn te horen dat alles is goed gegaan.

Veel succes keejbie bij de gyn. ik zal ff aan je denken. Zelf moet ik om 14.30 naar de vk en dan hoor ik of mijn bloeduitslagen goed waren/zijn.

Dus zal jullie vanmiddag ff op de hoogte houden.
    Ook heb ik gister nog weer een buikfoto gemaakt en die zet ik weer in mijn album.

19. Niet meer actief

Keejbie en Tinus allebei succes vandaag..

Groeit nog steeds lekker he je buikkie Tinus ;)

Denk dat ik vandaag is ff naar prenatal ga..heb gewoon zin om weer wat te kopen :D erg he :oops:

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Succes vandaag dames
    hey miekie, wat een leuk kereltje heb je hoor...hij lijkt wel op je als ik zijn foto's vergelijk met de foto's waarop jij met je toestel een foto van jezelf in de spiegel maakt.... Hoe is het met de nachten? En hoe ziet op het moment jullie dagritme eruit? vind ik altijd wel leuk om te weten...het is maar goed dat ik 4 jaar terug het 1 en ander heb opgeschreven, want is leuk om deze keer weer een beetje te vergelijken, want ondanks dat ik het dan al heb meegemaakt, vergeet je gewoon toch zo veel weer....heb het gevoel dat ik alles weer opnieuw moet leren haha, maar de vk en mevrouw van het kraamburo zegt: zodra je beebje is geboren, komt het allemaal ineens weer terug en is het weer als vanouds..,..wel grappig... nou ik ga even opruimen hier... de kleine is naar school, en dan is alles mooi aan kant als ze terug komt.

Deel Deze Pagina