Hey Suusje en lekker weekend gehad? Hier zijn de nachten waardeloos..ik kan gewoon niet slapen..mn buik ligt in de weg..constant harde buiken en die kleine is redelijk aktief 's nachts en om dan nog maar niet te spreken over tig keer naar de wc gaan haha..en mn bekkeninst. werkt ook niet echt lekker mee..maar goed alles voor een goed doel he.. Overdag slaap inhalen lukt me ook niet..maar goed ken ik vast wennen aan slapeloze nachten he haha.. Hmm mijn dagritme..ik kan helaas nog maar heel weinig ivm bekkeninst..dus verveel me aardig..heb alle kleertjes e.d. al gewassen en gestreken dus hoeft ook niet meer..maar goed nog 6 1/2 week als het goed is..ken niet meer wachten hoor..
Succes KeejBie en Tinus. Heb je het leuk gehad in het weekend Suusje? Ik begin weer last te krijgen van ochtendmisselijkheid. Morgenvroeg komt de kraamzorg voor de intake en morgenavond is het het partner avond bij de yoga.
da's minder sonja.... ik heb gelukkig geen last van bekkeninstabiliteit, want schijnt heeeel vervelend te zijn he? enneh ik bedoelde eigenlijk miekie en dr baby's dagritme hihi...maar geeft niet hoor
JA mijn buik groeit nog steeds. Maar ondanks die buik slaap ik s'nachts toch wel goed. S'morgens ben ik ondanks mijn verlof er wel altijd vroeg uit. Anders vind ik het sonde van mijn dag. En dan is het in de ochtend vaak wat dingen doen en s'middags even een uurtje of twee op de bank liggen (vaak slapen). Mijn kraamburo belde ook net op die komen vanavond om 8 uur even op de koffie..... gezellig mijn mannetje is dan ook thuis. Laat vanmiddag wel iets weten hoe het bij de vk was.
ja weekend was erg leuk...als jullie kids strakkies groter zijn moeten jullie er zeker een keertje naartoe
Succes bij de vk en de gyn! Ik moet morgen weer naar de vk, ben heel benieuwd nu weer hoe de kleine ligt. M'n mannetje kon gister het hartje horen toen ie met z'n hoofd op m'n buik lag.. Echt leuk Iedereen zegt ook dat ik nu mega gegroeid ben hihi, wel grappig Iedereen nog een fijne dag!!
heb trouwens nog steeds niks van de kraamzorg gehoord..ga ze zo ff proberen te bellen..wil nu wel is weten hoe of wat
Oh ja ik ken dat. Ze hebben mij vandaag pas gebeld. Nadat mijn mannetje kwaad een mail heeft gestuurd. Omdat ze me vorige week vrijdag al hadden gebeld en zeiden toen dat ze dat weekend nog terug zouden bellen. Maar goed vanmorgen om kwart voor tien belden ze me gelijk op. Dus maak je geen zorgen ze zijn er niet zo snel..... Sorry ik dacht dat je ons dagritme bedoelde... Foutje
hihi...ik had het ook suf neergezet...ik zei ook Jullie...dus ik begrijp het hoor het zonnetje is weg...jammer.. hoop dat het zonnetje gauw weer terug komt
Overdag geven we de kleine 6 voedingen, zo om de 3 uren. En s'nachts krijgt ie 1 voeding en dat gaat prima! De ene x moeten we m wakker maken, de andere x meldt ie zichzelf. Verder slaapt ie lekker veel, tis een tevreden ventje. Het aanleggen wil nog niet echt op gang komen. Dus moet steeds flink kolven. Moet zeggen dat dat erg veel energie kost. En is ook niet altijd pijnloos. Duurt lang voordat ik eindelijk genoeg voeding voor hem heb. Dus vandaag kopen we wat flesvoeding bij om de borstvoeding wat te gaan afbouwen. Vind dat erg jammer, maar het moet wel leuk blijven!
Nou hier ben ik dan dames! Heb eigenlijk minder goed nieuws gekregen dan ik had verwacht. Alles ligt wel goed op groei. hoofdje en de beentjes. Alleen het buikje ligt iets achter. Waardoor het dus te ligt is. Op dit moment is onze uk 2300 gram. Wat ik dus nog wel knap vind dat er wel 200 gram bij is gekomen in nog geen 5 dagen tijd. Ik heb weinig vruchtwater en dit willen ze dus heel goed in de gaten houden! Ik ga dus ook niet meer na de vk en sta nu onder de gyn. Waar ik ga bevallen staat nu helemaal vast. Ons kindje komt te wereld in het ziekenhuis omdat ik dus te weinig vruchtwater heb. Voor de eerste komende week ben ik helemaal druk volgepland met Echo's en moet ik 2 keer in de week aan de ctg. Ook krijg ik volgende week een voorlichtings uurtje in het ziekenhuis hoe en wat er gaat gebeuren met de bevalling in het ziekenhuis. Wel was de kleine voor de rest helemaal gezond hihi Dus 1 ding scheelt ik hoef nu niet meer te kiezen waar ik wil bevallen want die keuze is al voor me gemaakt Het blijft spannend dus aan deze kant want door te weinig vruchtwater kan ons kindje eerder komen Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte Ook heb ik vandaag me laatste sigaret gerookt!
Nou ja het goede nieuws is dus wel dat met die kleine alles goed is. En ja misschien is het dan ook maar goed dat je nu onder toezicht staat bij de gyn. Die kunnen je gelijk helpen als het niet goed gaat. Waar we natuurlijk niet van uit gaan. Maar had het roken er invloed op of hebben ze dat niet gezegd. Ondanks dat wel knap dat je nu alsnog stopt. Misschien is het maar goed ook dan dat je nu in het ziekenhuis gaat bevallen. Ik moet straks om 14.30 uur dus laat jullie daarna wel wat weten hoe het was..... Kop op keejbie met die kleine is het in ieder geval goed en ze houden je nu in de gaten.
Jeetje keejbie..das ff minder dan..maar gelukkig sta je nu wel onder toezicht bij de gyn..kunnen ze op tijd ingrijpen mocht dat nodig zijn En gelukkig gaat het met je ukkie goed
Ja idd nu sta ik onder toezicht ook al vind ik het wel heel jammer dat ik nu niet meer naar onze vk ga aangezien ik me er toch wel waarde eraan hechte om ze telkens weer te zien. En voelde me daar vertrouwd. Nu moet ik eerst weer wennen aan een nieuwe enz. Maarja daarintegen word ik wel 2 keer per week aan de ctg gelegd dus kunnen ze idd optijd ingrijpen als er iets mis gaat. Maar alles komt goed ons babytje groeit en is sterk genoeg