Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou ik kom net bij de vk vandaan. En ik mag morgen ook naar de gyn.

Bij de laatste echo bleek dat het ene niertje iets groter was/is. En nu moet ik voor consult naar de gyn om daar een echo te laten maken. Want daar moet altijd dan ff extra naar gekeken worden. Dus bij mij zat de schrik er ook goed in. Met mij zelf gaat alles wel goed alleen dat het erg zwaar wordt. Had de uitslagen nog gekregen van het omtrek van het hoofdje en buikje en dat scheelt maar 3 mm in het voordeel van het hoofdje. Dus mijn vk zei wel dat ik goed voor die kleien doe zorgen.

Morgen weer nieuws.

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Jee zeg, wat is er weer een boel gebeurt, ik loop achter...

als eerste van harte gefeliciteerd miekie met dit prachtige kereltje, mooi dat het ook zo goed gaat!
    zit nu zelf ook in de 35 weken, maar denk dat het nog wel ff duurt, heb wel al af en toe bandenpijn en zo en van die steken onderin!

en keejbie wel even schrikken van de kleine, maar ze kunnen het nu lekker in de gaten houden, wel fijn idee.

verder is de kraamzorg vandaag geweest voor intakegesprek, dus dat is ook weer geregeld. we hebben een nieuwe tummy gekregen, kwam wel mooi uit, want die oude van mij daar zat al een scheur in!

morgen weer een bezoekje aan de verloskundige en zal vandaag, als ik het niet vergeet ff foto maken van de buik!
    ben laatste dagen wel heel erg moe, dus lig als het kan iedere middag ff paar uurtjes op bed.

moet ook erg vaak plassen.

mijn eerste kindje was ook erg aan de kleine kant, met 37 weken geboren en woog toen 2480 gram, maar denk zelf ook dat het door de stress kwam, schijnt dat dat ook niet helemaal goed is voor de groei van de kleine, heb niet gerookt verder. Mischien kan dat ook 1 van de redenen zijn keejbie, je heb toch wel periodes gehad met je moeder, wat stress geeft, toch!? maar je ben in goede handen, dus kom allemaal goed.

ben wel benieuwd hoe het morgen bij vk is, krijg mischien nog een echo om te kijken hoe de kleine ligt!

hebben jullie nu ook zo´n jeuk op je buik? wordt er af en toe gek van!

fijne avond allemaal..

3. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje Tinus. Dus ook jij morgen naar de gyn. Ik hoop dat alles keej is maar wie weet mag je ook vanaf morgen telkens naar de gyn.

Eliesja heb juist het meeste stress vermeden en ook al deed me moeder zo vaag enz. Ik probeerde het juist allemaal te vermijden.

Maar goed, vind het allemaal ff wennen er zijn veel voordelen maar ook wat nadelen vind ik zelf nu ik bij de gyn moet blijven. Ben er ook best wel verdrietig over. Maarja Mams en zus waren mee maar gelukkig besloot me mannetje vanochtend als nog met me mee te gaan daar was ik wel blij mee.

Maarja heb nog niet echt goed met um erover kunnen babbelen. Me ma vraagt me telkens hoe het gaat en ik heb zoiets laat me is ff lekker met rust!

Ik ben er echt een btje verdrietig over dat ik gewoon niet thuis ken bevallen en nu de laatste weekjes moet wennen aan iemand anders. Baal er ook enorm van dat me mannetje nu niet meer meekan.

Ik moet er gewoon niet aandenken om telkens alleen te gaan. Ik was zo gewend eraan dat me mannetje elke afspraak mee kon.

Ben gewoon bang dat ze me misschien de volgende keer daar gaan houden en ik niet eens me mannetje kan bellen enz. En het ziekenhuis geeft ook niet bepaald een leuke sfeer :(

4. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Lieve lieve Keejbie,

Alles komt vast goed, je wordt nu ontzettend goed in de gaten gehouden. Kindje is gezond en dat moet zo blijven.
    Koppie omhoog en we gaan ervoor met zijn allen.
    Nog even de laatste loodjes en ook mij is nu duidelijk dat die erg zwaar kunnen zijn.
    Heel veel sterkte en dikke knuffel.

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ben nu zelf sinds twee dagen over de magische streep van het nu thuis mogen bevallen en gelukkig gaat het nog hartstikke goed met mij en de baby.
    Ben alleen wel erg moe en was vandaag erg misselijk.
    Ook de jeuk aan de buik komt mij erg bekend voor.

Meiden we gaan ervoor!!!!

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje keejbie wat n verhaal!
    Wel goed dat je nu zo 'streng'onder controle komt.
    Geeft toch een veilig gevoel na zo'n verhaal.

Succes met stoppen met roken en doe het rustig aan he!!

7. Niet meer actief

Tinus succes morgen bij de Gyn.

Moeilijk he keejbie :( Het maakt het allemaal niet makkelijker voor je zo..maar we zijn er voor je hoor ;)

Hier ook zo'n giga jeuk..

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Dat is niet niks KeejBie.
    Succes bij de gyn morgen Tinus.

Ik zal binnenkort de enveloppen voor de geboortekaartjes maar eens gaan schrijven :D

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd was even goed geschrokken maarja,

Misschien ken ik als nog proberen dat me verloskundige de bevalling gaat doen aangezien de gyn alleen het hartslagje in de gaten wilt houden met de bevalling. Omdat ik weinig vruchtwater heb.

Maarja heeeel misschien word ik wel ingeleid aangezien ons kindje een beetje dun is. Dus wie weet word ik ook nog een mei mama hoop ut niet :S

Opeens moet ik wel aan dingen denken, ik mag nu wel me koffertje gaan klaar zetten en we hebben er zelfs over gehad wat we onze kleintje aan gaan doen hehe

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En Roos bedankt voor je lieve woordjes ;)

En idd we slepen elkaar allemaal erdoorheen hihi Nog even en we hebben straks allemaal een klein wondertje

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou...spannend allemaal hoor...en idd kop op!! komt goed allemaal
    ja die jeuk da's heel vervelend....word er ook gek van
    hier liggen de kleertjes voor de 1e dag al maanden klaar haha

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Tinus hoelaat moet je naar de gyn?!?!

Lag ik net lekker te slapen. Tot zover dat nog "lekker" kan. Belt het ziekenhuis me op over de afspraken.

Heb nu 5 afspraken staan in het ziekenhuis echt niet normaal :( Maarja die belden me dus ff lekker wakker om te melden dat er 1 afspraak iets vroeger moet.. Pfff :( hehe

13. Niet meer actief

Morguhh meiden..

We hebben het hier wel over de kleertjes gehad..maar het ligt nog niet klaar, wel weten we wat we gaan aantrekken hihi..

Net een email gehad van kruidvat dat ik daar de babydoos kan ophalen..dussuh dat gaan we van de week maar is ff doen..
    Nu alleen nog de doos van de prenetal 8)

Ik had me gisteravond toch ineens pijn aan de linkerkant, net onder mn borst (voor de kijkers rechts ;) )..wat dat nou ineens was..kon er echt niet van slapen..ventje heeft er even over heen gewreven, werd toen wel iets minder..maar een pijn joh..werd er helemaal misselijk van..nu heb ik gelukkig nergens last meer van..misschien dat het met indalen te maken heeft ofzo..moest ook om het half uur naar de wc vannacht :(

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha mijn mannetje hoopt er stiekem op dat ons kleintje met het wk komt. Aangezien we de kleertjes van Prenetal hebben ;)

Dan wiltie dat onze kleine aantrekken hehe. Ik neem voor de zekerheid maar nog een ander setje mee. Aangezien we de foto op het geboortekaartje gaan zetten ;)

15. Niet meer actief

Yeahhh we gaan vrijdagavond de kinder/wandelwagen/maxi cosi en de box ophalen..Eindelijk :D
    Deze week ook ff naar Purmerend rijden om het hemeltje op te halen en nog wat andere dingen die ik besteld had..
    Dan hebben we bijna alles compleet :)

Degene die van jullie autorijden, doen jullie dat nu nog en tot wanneer doen jullie dat?
    Ik ging afgelopen zondag even naar mijn tante, is ongeveer 30/45 min rijden..maar ik merk dat ik de laatste week niet echt geconcentreerd meer kan rijden..ben meer aan het dagdomen..mn vriend heeft eigenlijk liever dat ik alleen nog binnen Almere rij en niet de snelweg meer op ga tot na de bevalling :( Denk eigenlijk dat ie wel gelijk heeft..is natuurlijk wel link..ik zit gewoon echt niet goed meer op te letten..

16. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Dat van het autorijden komt mij zeer bekend voor.
    Ik kan dan echt om me heen kijken en me afvragen hoe ik daar al ben gekomen. Kan me niks herinneren van het stuk daarvoor. Ik ga dus ook proberen minder auto te rijden maar helaas kom ik dan nergens meer. Ik kan al niet zoveel meer lopen (dus niet naar de bus) en ook helaas niet meer fietsen.

17. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Graag gedaan Keejbie. :D

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Roos heb je trouwens al wat meer last van harde buiken?!?!

Vroeg ik me ff af aangezien het hier wel meer begint te komen. Ook heb ik al 3 vingers (onder je borst) tussen de placenta en de bovenste rand. Dus betekend dit dat de kleine al goed ingedaald is.

Hoe staatie bij jou ervoor?!

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai sonja...autorijden gelukkig geen problemen mee... dus dat doe ik gewoon nog...maar kan me inderdaad voorstellen dat als je loopt te dagdromen in de auto dat je dat dan niet zo prettig vindt. maar geen last van gelukkig.
    vannacht wel weer veel last van brandend maagzuur ...sowieso de laatste nachten heel erg...had in belgie bij kruidvat tabletjes gekocht, anders dan anders, want ze hadden geen rennie, maar viesssssssssss megazoet alsof je een zoetje inneemt...heel vies...en helpt voor geen meter, dus straks even naar het winkelcentrum en gewoon maar weer rennie halen anders kan ik weer niet zo goed slapen ( want doet echt zeer ).

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb eigenlijk nog zoveel vragen aan me vk. Maar ken der alleen tussen 4 en 5 bellen geloof ik.

Zouden ze het erg vinden als ik eerder zou bellen of iets?! Want die vragen blijven maar door me hoofd spoken. En ik baal er gewoon van dat ik niet nog ff met me vk heb kunnen babbelen.

Die gyns zijn ook zo lekker "zakelijk" en leggen niet alles uit. Bedoel weet nu wel wat er gaat gebeuren met ctgs enzo maar niets over wat ik moet doen als me vruchtwater loopt enz.

Wat denken jullie zou ik nu gewoon naar ze kunnen bellen? Voor mij is het spoed.

Deel Deze Pagina