Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Die van etos hoorde ik ook op te halen maar kwam er pas later achter dat ik de ophaalbon had gekregen :S Dus was te laat heb ze opgebeld en ze zeiden dat deze thuis bezorgd werd. En gisteren was dat dus zo!

Het is niet een speentje van tuttelen maar een speen voor op de fles met bobbeltjes erop speciaal voor de darmkrampjes enz. Echt toppie!

Dat wippertje heb ik ook in de aanbieding gezien en ik wil de Blauwe!! Echt supertof zijn ze!

De doos van Prenetal krijg je met 7 maanden heb ik ff naar geinfomeerd en dat zal met die andere dozen ook wel zijn dus dan moet ik nog ff wachten!

En suus hoe is de dvd?! En hou je het ook nog geheim wat het gaat worden?! :(:(:(

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee dat heb ik dus niet erin gehad zo'n speentje..ik had zelf wel al twee flesjes in huis gehaald met op allebei een 3 standen speen....(kun je ook los kopen hoor) Maar dat werkte bij ons heel goed...je kunt er dmv die standen ook op letten dat je kindje bijvoorbeeld niet te vlug drinkt... de dvd is erg leuk om te hebben...en de fotootjes ook natuurlijk...ik zal een fotootje in mijn album plaatsen

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik heb me al opgegeven hoor! :D
    Ga het kruidvat ook nog even doen (niet tegen m'n beste vriendinnetje zeggen want die heeft een eigen Etos winkel...hihi)

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owjahh

Nou mij zus kwam van de week aan en die zei Zusssiee kom is?! En ik kijk heeft ze gewoon een heel pakketje van zwitsal enz voor me opgesteld echt superlief!!

Zat precies in wat ik wilde hebben en dus ook de flesjes van difrax die de vorm hebben van een banaan. Was echt superliefff!! Kreeg er ook nog een boekje bij met allemaal gedichtjes.

Ze zei: Zo dit is voor jullie van ons ;)

Ik leek net een klein kind hehe echt super gewoon en dat speentje past er dus mooi op ;)

Grappig foto Suusje! Lijkt wel of je kleine nu al aan het oefenen is hoe het moet kwijlen hihi :p

En Daan goed dat je ze invuld.. Hoe meer des te beter ;)

En Miranda heeft der pretecho over een half uurtje he geloof ik!! SPANNEND!!

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    is de prenatal doos niet dezelfde als de blije doos?
    ga nu even naar de etos en de kruitvat site

tot straks

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo zeg, jullie zijn aardig actief geweest hier in 2 dagen tijd haha!

O ja, nog even over het geslacht van ons kindje, ik vertel alleen dat het klopt met mijn gevoel wat ik al had. Dus extra trots nu!!

En ons kamertje is tot zover klaar; de vloer ligt erin, bahang is klaar en de meubels staan er.
    Nu nog aankleden en dingetjes ophangen en een nieuw rolgordijntje kopen en dan is ie af!
    Erg fijn en erg mooi!!!

Spannend he al die echo's, wat n mooie ervaring is dat zeg!! Stiekum even in je buik kijken!
    Veel plezier en succes voor degenen die nog voor een echo gaan!!

Gaan jullie trouwens ook op zwangerschapsgym??
    Ik wel, met n paar weken beginnen ze.
    Lijkt me wel leerzaam en gezellig.

Heb net ook even aanmelding gedaan voor babydoos van Etos, de enige die ik nog niet had.
    Goeie tip dus!!

Nou tot de volgende x maar weer!

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nog een half uurtje dan mag ik voor de echo hihi.

Ja ik ga ook naar zwangerschapsgym. 18 april is m'n eerste keer :)

8. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O spannend Miranda!
    Veel plezier, we horen het wel!

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik ga niet naar zwangerschapsgym geloof. Lijkt me eerlijk gezegd niet echt heel leuk. Alleen wel makkelijk natuurlijk om die oefeningen mee te krijgen dus ik kijk nog ff.

Wat leuk Mieke dat je voorgevoel klopte!!

Super!

Ik hoop dat mijn voorgevoel ook klopt want ben de laatste tijd er wel erg veel mee bezig!

Nou maar hopen dat MIranda der voorgevoel ook klop"t:p

Dan zou het vreemd zijn als de mijne niet klopt hihihi

10. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    zou wel heel leul zijn als al onze voorgevoelens klopten.
    hebben jullie hier veel bekenden zitten, of willen jullie het gewoon nog niet opschrijven?

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Poeh vandaag een baby badje gekocht en weet ik hoeveel babyzaken afgezeuld dat is toch zwaar hoor nu.
    We zagen bij de Leen Bakker leuke kant en klare Winnie de Poeh gordijnen maar die waren 30 euro per stuk. Dat vond ik wel wat duur maar toen keek ik in de koopjesbak en daar lagen ze ook. Voor 7,50 per stuk. dus die hebben we meteen meegenomen.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe vreemd idd..

Maar nu heb je als nog de gordijntjes die je wilde hebben wat voor kleur badje heb je gekocht!?

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai....
    wat een mazzel zeg met die gordijntjes...leuk zo toch?
    ja leuk he zo'n kijkje in je buik...keejbie dat is geen kwijl haha dat is het handje bij het mondje hahaha slimpie!! ik heb er nog eentje met heel lenig het voetje bij het gezichtje zowat, maar die plaats ik morgen wel even in mijn album....
    mirandaaaaaaaaaaaa waar ben juhhhh

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nou we wilden een blauw badje (uitverkocht) met een witte standaard waar ook een tummy tub eventueel op kon (ook uitverkocht). :S Dus nu heb ik een witte badset, dus met waskussen en luieremmer enzo erbij en ook een witte standaard (daar kan dan geen tummy tub op maar da's pech)

Ik had echt geen zin meer om nog naar een andere te gaan. Was helemaal op.

15. MirandaT

Jaa hier ben ik hihi.

Hadden het nogal druk gisteravond, dus waren pas laat thuis.

Maarr het was super!! Behalve dat beebje niet echt handig lag voor een mooie pretecho, maar we weten het geslacht :D en mogen over 2 weekjes terugkomen voor een nieuwe echo. Die van gister hoefden we ook niet te betalen ;).

Het was echt zooo leuk om beebje weer eens te zien. Het lag nogal laag in m'n buik, daardoor ging de echo wat moeilijker.
    Maar het geslacht is wel bijna 100% zeker, het was nogal duidelijk :)
    Gisteravond de hele avond met een grote smile gezeten hihi.

Ben happy!! :D

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha sorry Suusje :S

Tis dus het handje! haha VERGIST!!

en Chrisje wit past bijna overal bij he.. En ik had denk ik hetzelfde gedaan aangezien winkelen tegenwoordig ook veel energie van je vraagt..

Voordat ik zwanger was kon ik uren in de stad shoppen. Maar tegenwoordig ben ik na een uurtje al uitgeput en begint de kleine me te trappen hehe.

Dus veel zin om te slenteren heb ik niet meer!

Misschien ben ik gek, maar na alle verhalen en vermoedens heb ik het idee dat er in Juni veel kleine mannetjes gaan geboren worden dan kleine meisjes!

En blijkt die chineese kalender toch te kloppen.

Maar zoals ik al zei ik heb mijn vermoedens (voorgevoelens) en dat is wel beetje vreemd aangezien ik jullie dikke buikjes niet heb gezien, maar voel me net een waarzegster. haha

Ben toch wel zeer benieuwd of mijn voorgevoelens kloppen. FF wachten tot Juni hihihi

17. Niet meer actief

He dat is leuk om te lezen dat er veel vrouwen zijn uitgeteld in juni. Ik zelf namelijk ook. Namelijk op 15 juni. Dus bij ons wordt het ook een juni kindje. Mijn buik is ook al erg groot ondanks de 6 kilo die ik nu pas ben aangekomen. Maar goed ik voel me er goed bij. En mijn kindje ook. Dus en dat vind ik het belangrijkste. We houden elkaar wel weer op de hoogte mag woensdag 15 februari weer naar de verloskundige.
    groetjes Martine

18. MirandaT

Gistermiddag nog bij Prenatal wat leuke kleertjes gekocht en een wipstoeltje wat in de reclame was. Lekker zacht spul is het..

Ik kan echt niet wachten tot het geboren wordt zeg, maar het moet nog ff een tijdje blijven zitten hihi ;)

Mijn buik is eigenlijk nog niet echt supergroot. Als je het niet weet dat ik zwanger ben zie je het volgens mij ook niet echt.

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    He Martine

welkom bij de Juni mama's!

Leuk dat je ook een Juni mama word :D

Owwww wat leuk Miranda welke kleur heb je hem gekocht?!

Ik wil um ook in het blauw zo lievug en de hoes ken je wassen he!

En zulke schattige kleertjes die ze hebben! Ik ben niet meer weg te slaan uit de prenetal! hihihi

20. MirandaT

Jaa ik heb um ook in het lichtblauw, zo'n lief kleurtje vond ik het. En gister kreeg je ook nog eens 10% extra korting, omdat het bijna Valentijnsdag is. Scheelt toch weer ;)

En Martine welkom hier!!

Deel Deze Pagina