wel nee dat klagen volgens mij hoort dat er gewoon bij. En het scheelt we weten allemaal wat je bedoelt. En dat is toch zo fijn aan een forum.
Gisteravond was partneravond bij de yoga. We hebben wat massage dingen geleerd voor tijdens de zwangerschap en bevalling. Tinus nog gefeliciteerd met je mannetje!
Hehe leuk he dingetjes beloven en als het moment daar is heb je er helemaal geen zin aan!! Maar je zult wel moeten wat je hebt het beloofd Hier gaat het slapen steeds slechter. Ben gewoon ZO moe van een nachtje slapen. Dat is niet normaal! Eerst werd ik telkens om het half uur wakker om me om te moeten draaien nu is dat veranderd naar om het kwartier Ik zal de klossen deze week nog wel gaan halen geloof ik. Moet ze zowiezo hebben en dan zien we het wel of het makkelijker gaat hihi
jaja ik ga ook wel doen het is alleen zo'n gedoe. kleuren knippen en dan plukken. Maar goed krijg er wel weer wat voor terug haha........ slapen gaat nog steeds wel goed. Gelukkig.
Owww dus vandaag is het zoete inval bij "kapster" Tinus Ik heb maandag me haartjes laten doen. Was echt ff lekker ontspannen naar al dat vervelende nieuws! Ik heb echt gigantisch lang haar. Ver tot over me kont heen. Ben er dan ook helemaal verliefd op haha en telkens wilde me mannetje er een stukkie vanaf zodat het gewoon tot onder aan me rug komt Voor deze ene keer heb ik dat dus maar gedaan Speciaal voor hem! En dat waardeerde die wel Is weer ff iets anders Ik ga me nieuwe idkaart maar is ff ophalen!
wel ja af en toe is het ook niet zo erg maar ik begrijp het wel je bent er toch aan gehecht. Nou ik had twee kleuren. de ene helft was zwart en de andere kant was knal rood. Maar ben erg licht van mezelf dus die rood was op een gegeven moment een beetje roze geworden. Dus vorige week dinsdag heeft een vriendin van mij ook kapster alles weer ff mooi bijgekleurt en dus weer een egale kleur van gemaakt met plukken er door. Dus kan nu in principe dat punt ook afsluiten. Mits het noig 5 of 6 weken gat duren anders moet het nog een keer weer gekleurd worden want met een uitgroei lopen vind in zo erg...... dus dat heb ik ook al gedaan.
Maar ze zeggen toch dat je je haar niet moet verven als je zwanger bent? Ik dacht juist dat het lag aan het feit dat het dan een andere kleur kan worden. Maar volgens mij heeft het verder toch geen gevolgen voor de beeb?! Kleuren doe ik echt nooit want me haar is ZO lang en voordat een kleurtje eruit is gegroeit ben ik gewoon al een jaar of 2 verder :S
Nu ik gestopt ben met roken gaat het veeeel beter met me tong. Hij is niet meer blauw hahaha Goed he?!?!
Nou de verf van vroeger was inderdaad erg slecht. De verf van nu is heel erg verbeterd. Tuurlijk je haar heeft er altijd van te lijden maar als je het goed verzorgt is er niks aan de hand. Het kan ook wel eens gebeuren dat het iets anders uitvalt dan normaal de bedoeling was. Maar ik heb het zlef nooit niet meegemaakt. Niet bij mezelf en ook niet bij klanten. Goed van je keejbie dat je nu gestopt bent. Heb je er veel moeite mee.Suc-6 morgen bij de gyn laat even iets weten hoe het was geweest.
Hey Tinus, je verft dus ook gewoon thuis?? Zo ja wil je me dan eens een prijslijstje pb-en? Ik verf mijn haar namelijk ook, maar ik vind het niet fijn als ik het zelf doe.
Neej heb het er niet moeilijk mee.. Tuurlijk heb je op sommige momentjes wel zin in een peukie maarja dat lukt tot nu toe nog wel Ik ga zo naar de gyn dus laat jullie straks wel ff weten hoe het was Eerst een half uurtje aan de ctg Jeuj!
Bleh...ik zit mezelf zo in de weg. Dan weer vrolijk, dan weer sjaggie. Ik lees dat jullie dat ook herkennen. Gelukkig maar. Ik vind het ook zo sneu voor mijn mannetje. Hij gaat er gelukkig heel soepel mee om en laat me lekker. Toch vind ik het vervelend en mis mezelf soms een beetje. En nu dit k weer buiten. Bah... maar goed, de zon zal letterlijk en figuurlijk wel weer gaan schijnen...
Nou ik ben benieuwd keejbie zal ff aan je denken. Chrisje heb je pb-tje gestuurd. Je kan me anders ook mailen via mijn hotmail.
mischien ff stomme vraag van iemand die al een kleine heb (wel inmiddels 6 ), maar hoe maak je nou ook alweer het bedje op, heb een moltonzeiltje en weet nou niet meer of die over het hele matras moet of alleen waar het kindje ligt!! erg he, was het afgelopen maandag vergeten te vragen aan de kraamvrouw. heb me vandaag ingeschreven voor kinderopvang.. mijn schoonma wil ineens geen 2 dagen meer oppassen, dus moet ik 1 dag zien te regelen...lekker k*t..
Ja de molton mag alleen op het gedeelte liggen waar het hoofdje niet ligt. Dus vanaf de buik ongeveer. En dan moet je 1/3 van het bedje opmaken. Als ik me niet vergis. Mijn kraamburo heeft er niet naar gekeken. Maar die zei tegen mij als je moet bevallen komt de kraamhulp ook op tijd bij je en die kijkt anders nog wel ff naar je bedje of dat goed is.