ja das ook zo, komt allemaal wel goed...maar dat is het enige wat nog gedaan moet worden in de beebkamer, de rest staat, ligt en hangt al.. moet er echt wel iedere dag ff in kijken, zo leuk en lief...
Hey meiden! Hier alles ok, behalve dat ik errug moe ben.. Kan 's avonds heeel moeilijk in slaap komen. Hebben jullie dat ook? Keejbie succes bij de gyn! En idd dat zeiltje alleen onderin het bedje leggen. Morgen lekker vrij en volgende week ook maar 3 dagen werken ivm Hemelvaart en de week erop nog 4 daagjes werken en dan eindelijk verlof hihi.
nou ik kan op zich goed in slaap komen, ben best moe eind van de dag, ook al doe ik een middagdutje, maar s´nachts is het een ander verhaal, vaak wakker worden om te draaien en te plassen, maar het inslapen gaat dan best weer goed.. moet zeggen dat het verlof echt heerlijk is!
Ohh een moltonzeiltje moet ik nog kopen :bloos: nog maar even naar Prenatal dan. Slapen gaat wel hier, maar een fijne houding vinden...... KeejBie succes bij de gyn. Kraamzorg komt vandaag hier om 4 uur.
Oh maar dat is nog vroeg genoeg chrisje..... Maar ja we willen alles optijd af hebben. Ik ken het wel. Kraamzorg is bij ons afgelopen maandag geweest was er om tien voor 8 s'avonds en ging pas om 10 uur weer weg. Ze kon haar praat niet uit krijgen. Maar wel een leuk vrouwtje.
Zoo ik ben er weer!! Heb een kwartiertje aan de ctg gelegen. Alles was okeej hehe Daarna kreeg ik me echo voor de doorbloeding van de navelstreng. Dat was ook in orde! Daarna gingen ze nog een keer kijken naar me vruchtwater. Dit was iets meer dan de vorige keer dus dat is al een goed teken Misschien heeft het stoppen met roken dan toch geholpen hihi. Heb nu nog steeds 5 afspraken staan niet normaal gewoon!!! Kreeg dit keer wel een fototje mee
Nou fijn om te horen dat alles goed is bij de kleine. Misschien heeft het roken er inderdaad wel mee te maken gehad. Wannneer mag je weer heen? Ach je moet maar zo denken die vijf afspraken zijn alleen maar beter voor die kleine. Ja het is wel een gedoe om aldoor op een neer te moeten maar je doet het voor het goede doel..... Komt allemaal goed. Ga nu ff lekker op de bank zitten met mijn boterhammen en ff rusten.
@ Keejbie... nou meis.. gelukkig dat alles goed is met de kleine. En helemaal gestopt met roken ? Knap hoor.. ik weet uit ervaring dat het niet meevalt, maar ben meteen in het begin van mijn zwangerschap gestopt met roken na 17 jaar roken, en ik heb er wel moeite mee gehad maar ja.... wat moet dat moet....
hehe idd Nu moet ik maandag ween een echo en een ctg. En dinsdag is de voorlichting Maar zit me ff te bedenken of ik nu het mannetje mee moet nemen daarheen of niet?
Ik zou m meenemen Keejbie. Dan weet hij ook wat hij kan verwachten en als ie vragen heeft kan hij ze ook meteen stellen. Ik geloof dat ik nu indalings weeen heb, de hele tijd krampen en steken in mijn onderbuik. Ben benieuwd
he chrisje hoe was het trouwens met de kraamhulp gegaan vandaag. Nog spannende dingen gehoord of dingen die je nog moet gaan kopen.
Hmm wie weet dat het ze zijn Ik heb de laatste dagen echt zoveeel zin in lekkere dingetjes niet normaal gewoon
Nu heb ik geen last meer van die krampen en steken en volgens mn man zit mijn buik nu ook wat lager. We horen het de volgende keer bij de VK wel. De vrouw van de kraamzorg was eigenlijk niet van de kraamzorg maar van het consultatiebureau. Was dat bij jullie ook? Zij geeft gewoon alles door. Niks spannends eigenlijk. Heeft de kleine van jullie ook zo vaak de hik de laatste tijd?
vreselijk af en toe. En dat is best wel vervelend want ik voel het ook tegen de onderkant van mijn bekken bodem. En ik zie het ook aan mijn buik. Nee wij hadden echt iemand van het kraamburo zelf. Maar ik moet ook zeggen dat ik geen zuidzorg heb. Zit bij vda (van den akker). Die had mijn vk aan mij geadviseerd. Fijn dat je nu geen last meer hebt. Ik had gister echt vaak last van harde buiken. En vanmorgen alweer. Dus ik ben benieuwd. Moet dinsdag eerst weer naar de gyn en als alles goed is dan woensdag naar de vk.
soms best wel. Durf ook niet echt ver meer van huis te gaan. Stel nou dat er iets gebeurt wat dan. Nou heb je natuurlijk tijd zat om naar huis te gaan maar vind het dan toch nog wel een beetje eng allemaal. Maar dat geeft niet.
Is toch logisch, je weet niet wat je te wachten staat. Ik had het ook hoor de laatste weken dat ik het liefst lekker thuis bleef, maar dat was meer omdat ik me thuis het lekkerst voelde, ik hoefde niet zo nodig meer de deur uit
Dat is het ook wel. Alleen mijn vriend is niet zo iemand die zich de hele dag thuis kan vermaken. Wel ff maar die moet er toch altijd wel ff zijn uitgeweest. Maar mij maakt het helemaal niet uit. En nu zeker niet meer. Thuis voel ik me ook het fijnst. Hier kan ik doen en laten wat ik wil. Hangen liggen staan enz. terwijl ik niemand tot last ben. en flink winkelen wil ook niet meer. En fietsen gaat ook steeds minder. Maar dat komt wel weer straks.......
Moet zeggen dat ik de laatste dagen ook steken heb en van die ongipijnen, komt en gaat en heb ineens momenten dat ik super honger heb, mijn man zei ook al dat mijn buik wat lager zat, maar de vk zei afgelopen maandag dat het kindje nog niet super was ingedaald, klein beetje maar, voel het nog wel schoppen bij mijn ribben. en af en toe heeft die kleine de hik en dat voel ik voornamelijk links onderin!! oh heb een foto gemaakt van buikkie, ff opzetten...