heb trouwens ook al af en toe van die poestdrangen, vooral s´morgens...dan ben ik nog op zijn fitst..hihi
ja dat herken ik wel. Heb ik ook s'morgens lekker fantiek en s'middags ben ik vaak moe en moe ik ff slapen want anders trek ik het niet.
ja idd ik herken het ook, s´middags ben ik geen mens, maar daar hebben we onze middagdutjes voor.. lekker hoor! mijn buikfoto staat er weer op!! Best gegroeit!!
Mooi buikje Eliesja Ben de laatste dagen zo vreselijk moe..maar ja hoort erbij he.. Heb voor het eerst gisteravond gevoeld dat de kleine de hik had..best apart.. Ik ben alweer vergeten wat jullie allemaal geschreven hebben dus ken er niet echt op reageren.. Ben bijna klaar met de babykamer..gisteren weer ff geshopt bij prenatal..vanavond gaan we de kinderwagen/wandelwagen, maxi cosi en box ophalen Dan hebben we volgens mij bijna alles in huis.. Hoe staat het er bij jullie voor met alle spulletjes? IK ga weer ff lekker op de bankhangen.. heb nergens zin in vandaag..weer zit ook niet echt mee he :
Hier ook dezelfde symptoontjes Ongipijn, harde buiken, vermoeid enz.. En ook heb ik zo enorm las van me lies. Maarja dat komt omdat die van ons wel helemaal ingedaald is en dat is moeilijk lopen ken ik je vertellen Verder heb ik hele rare gevoelens in me buik ken ze gewoon niet omschrijven maar weet niet waar het buikje last van heeft
pijn aan mijn lies herken ik ook al wel een beetje. Weet ook soms niet zo goed hoe ik moet gaan zitten op de bank. Want dan voelt het allemaal een beetje beknelt aan.
Ik heb het met alles wat ik doe! Als ik loop doet het pijn als ik slaap doet het pijn Als ik alleen maar ff lekker lig doet het al pijn. Tis niet normaal hehe Het geeft me een gevoel alsof me lichaam te zwaar is voor me benen
Laatste loodjes wegen zwaar..... Mooie buik Eliesja. Wat een rotweer. Heb ook helemaal nergens zin in en ik ben blij dat ik nergens naar toe hoef vandaag.
nee ik ook doe nu lekker de strijk en de was ff opruimen. Mijn vader komt vanavond naar hier en die blijft slapen. Mijn broertje zit nu in eindhoven en die gaat morgen samen met hem weer mee naar huis. Dus meot ik wel ff zorgen dat alles netjes is als die komt. Het is ook helemaal geen weer om eruit te gaan. Lekker thuis zitten.
Ik ga vanavond bowlen met vrienden van ons Dat valt best te doen met dit weer hihi alleen het daarheen komen is iets minder maarja!
Ja de laatste loodjes wegen zeker zwaar.... @ keejbie... ik heb het ook een tijdje gehad dat ik erg veel pijn in mijn lies had, maar vorige week is het waarschijnlijk iets anders gaan liggen waardoor die pijn weg is. Wel heb ik steeds meer moeite om van de bank af te komen en met lopen... mijn benen trekken het gewoon niet meer...hihih.... De laatste loodjes zijn echt wel zwaar... maar ja... het is voor een heel goed doel... alle meiden die uitgerekend zijn in juni... veel succes en sterkte bij de bevalling...
Dank je wel mamaantje. Dat zullen we zeker nodig hebben. Oh ik heb het vandaag op mijn heupen. Ben alle keuken kastjes bij langs geweest. En alles was is weg. Gestreken en wel en wil eigenlijk wel de box beneden zetten maar goed vind het ook al een beetje vroeg. Weer veel harde buiken vandaag.
hihi mijn box staat al sinds ik hem geverfd heb... we dachten laat maar meteen staan....en het heeft ook wel wat....hier ook flink bezig geweest....boven alles langs geweest met de stofzuiger incl plafonds... wasjes weggewassen en gedroogd en gevouwen...beneden opgeruimd...zometeen even stofzuigen beneden...trapleuning aflakken en dan is het weer mooi geweest...ben nog nooit zo netjes geweest als de laatste weken haha, maar het bevalt me wel...hopelijk blijft het zo ... het weer is wel ff lekker...zonnetje vond ik heerlijk hoor, maar een regendagje heeft ook wel wat...ruikt zo lekker dan, dus meteen alle deuren en ramen even open...een grauwe dag maar dan geen regen vind ik vervelender...dan heb ik nooit fut haha...dus of een goede zonnige dag of af en toe een regendag vind ik best.... pijn aan mijn lies en zo heb ik idd ook ...niet prettig, en dat terwijl die kleine nog geeneens is ingedaald. en idd van die pijnscheuten als je in bed draait of opstaat...maar ach weet je als dat alles is vind ik het best. bekkeninstabiliteit lijkt me erger!! nou ladies ik ga weer ff verder.... mijn dochtertje is bij oma aan het spelen, dus heb het rijk helemaal alleen voor nog zo'n 2 uur...vanavond lasagna denk ik.... oh ja ik ging weer verder haha doeiii
Waar blijft mijn nesteldrang!!?? Ik lek al zoveel voormelk 's nachts het is gewoon niet meer leuk. We hadden gisteravond lasagna gegeten en vanochtend zaten er dus oranje vlekken in mijn pyama. Daar had mijn moeder me al voor gewaarschuwd. Zij had daar trouwens ook mega last van dus misschien is dat erfelijk. Tinus doe je wel een beetje rustig aan? Vanwege die harde buiken enzo.
ja is goed ben net ff op de bank gaan liggen en heb toch stiekem ff 2 uur geslapen. Ben nu ontzettend duf........ Maar zal het een beetje rustiger doen....
he? verkleurt je voormelk dan? wat grappig..wel vervelend, maar grappig....zo zie je maar dat het dus tijdens het geven van borstvoeding ook wel degelijk uitmaakt of je alcohol drinkt enzo..... ik heb geen last van voormelk op het moment... kan het me nog wel herinneren van de vorige zwangerschap, maar was doorzichtig bij mij toen ik ga overigens flesvoeding geven en heb alvast een blik in huis gehaald....is lang houdbaar en dan heb ik het in huis.... hey tinus bij mij zijn morgen de keukenkastjes aan de beurt... mijn moeder komt me helpen...samen is gezelliger vind ik....hm deja vu....heb ik dit misschien al verteld in mijn verhaal toen strakkies? hm vaag!! Eliesja...ook leuk om de klamboe zo te doen...ik heb hem zelf bij het hoofdend, maar zoals jij hem hebt is ook erg leuk...en idd weer een mooie buik tinus...je moet nu verplicht ff relaxen van ons haha en chrisje...heb je overdag ook last van voormelk? anders misschien even van die pads aanschaffen die je ervoor hebt...of gewoon wattenschijfjes.. ik kreeg gister trouwens een 2e kraampakket...van mijn oude zorgverzekering....dus weer een lading medisch spul, maar was verder gewoon standaard..enige extra's was een niet al te bijzondere opbergkist...zo eentje waar je niet mee hoeft te pronken haha... nou ja...zal wel veel spullen overhouden en die stuur ik dan wel naar zo'n stichting die het weer stuurt naar ziekenhuizen in landen waar ze het hard kunnen gebruiken