Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ook na die rust blijven die buiken toch. Mijn vriendin zei dat het wel eens voortekenen kunnen zijn en die nesteldrang en die harde buiken. Ik ben benieuwd en mijn vriend roept al de hele dag ik denk dat ik deze vakantie vader wordt.......

Voor mij mag het maar of het al zo goed is voor die kleine ... ik weet het niet. Maar vanaf 37 weken mag het toch??????

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd vanaf 37 weekies mag het en ik ben morgen 37 weken :p:p

3. Niet meer actief

ja keejbie voor jou komt het nu heel dicht bij. Ik moet nog ff een weekje wachten. Ik mag vanaf volgende week vrijdag. Spannend... :rolleyes:

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    voor jou komt het ook al goed dichterbij hoor tinus....6 daagjes is niks joh...zo om... en je harde buiken zijn waarschijnlijk gewoon goede oefenweeën... om je beeb verder te helpen indalen... Maar hoeft niet te betekenen dat de bevalling ook al snel komt hoor, maar je weet maar nooit he.... ik vind trouwens dat de maanden april en mei wel omvliegen,...gaat snel... zit vandaag op 35 weken en moet zeggen dat als ik denk wat ik allemaal nog wil doen enzo dat ik het idee heb dat de aankomende 5 weken ook wel om zullen vliegen... dus van mijn kant nog geen tijd gehad om ongeduldig te worden haha...

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb overdag geen last van voormelk, ik heb wel een doos zoogcompressen staan voor de zekerheid.

Vind ook dat deze maanden snel gaan, in het begin ging het zo traag en nu.....zoeffff......wat was dat? dat was alweer een week.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  7. Niet meer actief

hihi stelletje kletskousen :p kan jullie amper bijhouden :D

Gisteravond hebben we de kinderwagen, maxi cosi en box opgehaald..zo leuk..kinderwagen natuurlijk meteen in elkaar gezet.. 8)
    De box zetten we in elkaar als de achtertuin helemaal bestraat is..komt nu nog zoveel zand en stof mee dat ik anders blijf poetsen en er zitten best veel spijltjes aan zo'n box hihi..

Jeetje Keejbie vandaag ben je alweer 37 weekies..wat gaat het toch snel allemaal..

Allemaal een fijn weekend..beetje jammer van het weer alleen :(

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jullie zijn lekker aan het kletsen hihi.

en idd 37 weken al Keejbie :confused:
    Jij kan gewoon nu al elk moment bevallen, echt spannend :D

T'is echt rotweer zeg :(

Wij hebben de box ook al een aantal weekjes staan :oops:
    We wilden hem graag in elkaar zetten haha en die doos waar ie in zat stond ook maar in de weg. ;)
    De katten liggen er gelukkig nooit in. Maar nu ligt er natuurlijk nog niet zo'n lekker zacht kleedje in hihi.

Vannacht weer niet echt lekker geslapen. Het ligt gewoon niet :( Maar goed, vanmiddag misschien nog ff een dutje doen.

Vanavond gezelli uit eten.
    Iedereen een fijn weekend!!

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Dag dames!!

Wel maf om te lezen dat jullie overal last van hebben en ik helemaal niet meer, op wat slaaptekort na dan! :(

Die woensdag dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan voor mijn bevalling had ik ENORME last van nesteldrang en idd wat harde buiken!
    Werd helemaal gek van het poetsen en opruimen, was echt niet leuk meer. Dus was bij mij wel degelijk een voorteken. Wel fijn ook voor mijn vriend dat alles schoon was toen ik weg ging, haha! ;)

De tijd vliegt enorm! Klinkt misschien gek, maar geniet ook nog maar even van je dikke buik.
    Het ging bij mij zo snel, mis het getrappel soms best wel. Daarintegen kan ik nu wel lekker in bed liggen nu het niet meer in de weg ligt. Dat went zo snel dat je je er niet eens van bewust bent.

Met Tijn gaat alles ook goed. Hij groeit al flink en kan heerlijk slapen! Echt een tevreden mannetje. :D
    Kan wel uren naar m kijken! Nog even en dan kunnen jullie je kleintje ook in je armen sluiten.

Zal mij benieuwen wie er strax als weer als eerste bevalt van jullie. Spannend hoor...en hopen dat alles goed gaat! Al lang nix meer van Taatje gehoord of heb ik dat mis?? Nou prettig weekend!!

10. Niet meer actief

Fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en natuurlijk met je zoon.

Ja voor ons breekt nu een spannende tijd aan. Want vanaf volgende week mag het geboren worden. Tenminste thuis dan.... Dus spannend we zitten er echt naar uit te kijken. Want van die harde buiken zijn niet echt prettig.

Volgende week zal ik ook de box op gaan zetten. En dan is alles klaar.....

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd dames vind het echt spannend worden haha

Krijg de kriebels van het idee dat we straks naa rons kindje kunnen kijken.

Ben ook druk bezig met fotorolletjes halen enz. allemaal van die gekke dingetjes!!

En idd we hebben al een tijdje niets van Taatje gehoord ;)

We hebben gisteren wat nieuwe filmpies gekocht dus dat word ons filmweekendje hehe

Gisteren hebben we gebowld. Haha niet normaal met een dikke buik hoor.. Iedereen zat me raar aan te kijken enzo maarja heb me daar in tegen wel zeker vermaakt!!!

Hihi

Moet je kleintje trouwens een broekie aan als het geboren is?! :p:p

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Bedoel je direct na de bevalling KeejBie? Want volgens mij hoeft ie dan alleen een mutsje op, ja en een badcape of deken ofzo om zich heen. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe eigenlijk wel ja na de bevalling :oops:

Volgens mij toch ook al kleertjes?!

Maar we hebben dus sokjes klaar liggen en een mutsje en een rompertje waar we um graag mee op de foto willen hebben (Klinkt echt supergek om erover te babbelen terwijl het nog niet zo ver is maar het wel elk moment ken gebeuren!!!)

Denk je dat ik aan sokjes een rompertje en een mutsje genoeg heb?!

14. Niet meer actief

Raar idee is het eigenlijk he dat je misschien over 2 of drie dagen, die kleine in je armen kunt sluiten.
    Maar het kan uiteraard ook nog 5 weken duren.

Dit is alleen maar in het uiterste geval natuurlijk.
    Begin nu wel steeds meer last te krijgen van mijn liezen. Vooral s'morgens en als ik veel gedaan heb.

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

heb net een week bijgelezen, dat is zo'n 10 pagina's, dacht opeens straks is er iemand bevallen en weet ik het niet....

gelukkig dat alles goed gaat en jullie van hetzelfde last hebben. gedeelde smart....

keejbie je zal wel geschrokken zijn, bij mij was het vruchtwater ook erg terug gelopen en te weinig en dit 2x achter elkaar bij de gyn, maar de laatste keer was het opeens weer goed en ons kindje in 2 weken tijd 600 gram aangekomen.

ben nu een week thuis maar door de bekkeninst. niet meer zo mobiel.

maandag komt de kraamzorg op de koffie

gr.patries

16. MirandaT

Ik weet het ook niet of ze de beeb dan gelijk kleertjes aan gaan doen eigenlijk...

Oh balen Patries dat je zo'n last hebt van bekkeninstabiliteit :(
    Veel succes morgen!

Ik heb verder zelf niet veel te melden eigenlijk..
    Ohja, heb een weblog gemaakt. Die wil ik dan echt gaan bijhouden ook als de beeb is geboren.
    Dit is het adres voor degenen die het leuk vinden ;): http://azrah.web-log.nl en als jullie ook nog links hebben die ik toe kan voegen, hoor ik het graag ;)

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik kom hier maar kletsen... want bij de mei mama's wordt het nu wel heel stil.... Ja het blijft een raar idee dat je over een paar daagjes gewoon je baby in je armen kan krijgen.

Worden jullie ook al helemaal overspoeld met voorspellingen, wanneer en hoe laat het geboren wordt ? En het erge is.... dat je er nog een soort rekening mee gaat houden ook... :)

Maar hier gaat alles nog steeds goed... alleen nu wel weer erg veel last van mijn linkerlies... Heb denk ik te veel gezeten...
    Voor een paar juni mama's gaat het nu ook echt op schieten....

18. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik neem gewoon een compleet pakje mee naar het ziekenhuis als ik ga bevallen, met twee rompertjes sokjes en slofjes en een omslag doek.
    Verder de maxicosi met voetenzak, voor als het te koud of regenachtig is.

En de rest van de fotoreportage hoop ik daarna thuis wel te maken.
    Ga er vanuit dat ik even na de bevalling weer naar huis mag.

19. MirandaT

Ja zat het net te lezen bij de mei-mamma's.

Hopelijk komt het bij jou ook snel hoor!
    Ik zal waarschijnlijk bij de juni-mamma's ook 1 van de laatste zijn. Hihi precies de laatste dag van juni uitgerekend.

Hier nog geen voorspellingen, maar zal vast nog wel komen :)

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Hai
    ons kindje kreeg na de bevalling en na gewogen en negekeken te zijn gewoon de kleertjes aan die ik had meegenomen naar het ziekenhuis....een rompertje,broekje,sokjes,shirtje en muts....en toen we naar huis gingen ook dr jasje aan natuurlijk.... kindjes kunnen zichzelf in het begin nog niet goed op temperatuur houden, maar goed....gewoon kleertjes dus... en je moet gewoon lekker zelf weten wat je je kindje aantrekt keejbie..is jouw beebje!! ik heb nu een gaaf shirtje klaarliggen en een slobbroekje (met voetjes eraan weet je wel) en een mutsie en een rompertje.... en dat krijgt de uk dan aan na de geboorte...

hey miekie....fijn dat het allemaal goed gaat met je kleine man

Deel Deze Pagina