Leuk die weblog Miranda..is wel een leuk idee om zo iedereen beetje op de hoogte te houden.. Mijn mannetje is een website aan het maken..schiet alleen niet erg op hihi.. Ik heb ook al rompertje, 2 mutsjes (ik zag nl op verschillende websites dat ze gelijk na geboorte een mutsje opzetten, maar die zit dan onder het bloed..dus dacht neem ook maar een schone mee voor als de kleine gewassen is en een pakje met van die voetjes eraan..jasje ligt er ook bij voor het geval we toch in het ZH gaan bevallen.. Kom je toch gezellig hier kletsen Mamaantje..Schiet ook echt al op he voor jou Heb trouwens ff nieuwe buikfoto in album gezet van 34 wk en 3 dgn.. Vandaag toch maar vast de box neergezet..mn mannetje was buiten bezig met bestraten en dacht ach laat ik is gek doen en de box neerzetten..staat echt leuk kan nu helemaal niet meer wachten..wel ongelovelijk last van mn bekken nu door teveel bukken en tillen..maar ja..hij staat wel hehe
Wauw mooie buik zeg! En lekker groot hihi! Goed dat je dat zegt van die 2 mutjes! Ik had er maar 1 meegenomen. Leuk he als de box dan zo staat. Dan krijg je er alleen maar meer zin in. Ik kan ook echt niet meer wachten eigenlijk... Maar ja nog 6 weekjes.... (hopelijk niet meer )
ja echt wel gaat helemaal kriebelen nu hoor haha..ging zowiezo elke dag wel in de babykamer ff zitten en kleertjes bekijken..maar nu de box zo beneden staat denk je er helemaal constant aan..Voor mij ook nog zes weekies..Yeahh..(ik hoop trouwens ook niet meer hoor)we zijn de laatste he van de juni mama's.. Ben benieuwd of we in juni of juli bevallen 8)
20-06-2006 is wel een mooie datum hihi. Of op m'n verjaardag 25-06-2006 Wat verjaardagen betreft zou het beter in juli kunnen komen , want in juni is m'n moeder ook nog jarig (15e) en m'n schoonvader ook (19e). Spannend hoor.
Tinus zit jouw man ook op het ikvader.nl forum? Mijn man heeft zich een paar dagen geleden aangemeld. Ik herkende je Philips t-shirt op een foto.
Jeetje ppa, dus eigenlijk hetzelfde maarja daarna groeide die van jouw oke!! Ik moet zo ff naar de vk. me laatste afspraak bij hun als goed is. Ken ik nog ff lekker klagen over me probleempjes. Heb enorm last ervan dat ik gewoon niet in slaap kan komen en niet kan blijven slapen. Ook me liezen doen gigantisch pijn en me bovenbenen ook. Soms ken ik amper nog lopen. Voel me nu ook echt hoogzwanger heur!! Daarna mag ik meteen door naar het ziekenhuis en mag ik weer een half uurtje aan de ctg en krijg ik weer een echo Jeuj! Ik heb telkens zulke rare gevoelens in me buik word er gek van! Dan lijkt het alsof ik misselijk ben ff later lijkt het toch niet zo te zijn maar is het een harde buik. Dan heb ik opeens gigantische krampen dat ik ervan moet spugen. Echt niet normaal meer! Mamaantje blijf maar lekker bij ons hihi Anders ben je zo alleentjes!! Wanneer moet je weer na de vk?
Wij hebben gister ook in een gekke bui de box opgezet. Straks even naar de huisarts met mijn ingegroeide teen nagel. Die begitn namelijk nu een beetje pijnlijk te worden. Dus moet er nu maar ff naar laten kijken.
Au! dat lijkt me idd wel pijnlijk zo'n ingegroeide teennagel..maar ook om eruit te trekken ofzo..succes!!
morning ladies... pff zware nacht gehad, gister lekker bram gegeten, jammie, maar heb er savonds en snacht alleen maar last van gehad, wat had ik het zuur zeg..pfff, ben nu echt helemaal op, straks maar ff liggen!! smorgens en begin middag voel ik me echt op zijn best, maar savonds jee, helemaal vol en stijf, kan bijna nie lopen, waggel waggel... voor mij ook nog een week en dan zou het ook mogen komen.. heb vandaag echt nergens zin in, moet eingelijk wel wat doen in huis, tis een bende.. ben erug benieuwd wie er van ons als eerste gaat bevallen.. zo spannend! twas weer lekker weer afgelopen weekend, regen en nog es regen, nu schijnt de zon wel weer, maar ze geven voor vanmiddag weer regen op! harde wind! ga toch maar ff wat doen..
Het waait hier mega hard! Auw Tinus dat zal wel pijn doen. KeejBie voor jou zijn het nu echt de allerlaatste loodjes. Even een domme vraag hoor maar bij een CTG scan hoor je dan alleen het hartje of is het zoals bij een echo??
Ja mijn teen deed inderdaad wel erg pijn. Maar goed. Hij heeft er ff een klein sneetje ingemaakt zo dat de pus er uit kan. En heeft er een stukje wat onder geduwd zodat het stukje wat erin zit er nu overheen kan groeien. En mocht het na de bevalling nog steeds erg pijnlijk zijn of nog erger zijn geworden. Dan moet ik ff terug komen dan haalt hij een stukje van de nagel af. Nu wou hij dat nog niet doen. Want je kan dan ongeveer een week niet lopen. En dat kan nu helemaal niet. Want asl het straks begint en ik kan niet lopen hebben we een groter probleem.
ieuww ieuww ieuww aau aauu aauu...nou afwachten dan maar...hopelijk gaat het nu over en idd, niet kunnen lopen zit je nu niet op te w8en
Hehe is geen domme vraag hoor Chrisje Normaal gesproken hoef je niet aan de ctg heel misschien als je in een ziekenhuis bevalt dan wel. Bij een ctg lig je in een kamertje (net alsof je bloed komt geven ofzo) en dan lig je een half uur lang aan een apparaat wat lijkt op de doptone alleen dan veeeel groter enz en dan hoor je een half uur lang het hartslagje. Opzich mooi om te horen hihi Vandaag was het echt een chaos in het ziekenhuis. Druk dat het was. Iedereen liep uit en ik wachten.. Dan was ik aan de beurt maar daarna had ik nog een afspraak dus moest ik weer in de wachtkamer zitten. Echt vermoeiend gewoon! Ook voelde ik me echt ziek. Moest spugen en alles werd helemaal sjaggie. Maarja ff wat vitamientjes eten en dan komt het wel goed we hebben net ook de envelopjes gehaald, Ikke blij En Taatje mag zich idd wel weer is ff melden !!
Ik schreef laatst al, dat we al heel lang nix van Taatje hebben gehoord??!! Misschien heeft ze haar kleintje al in haar armen, wie weet...spannend hoor! Wij hebben de box nog niet in de kamer staan. Ons mannetje ligt lekker beneden in de kinderwagen. En boven bij ons naast het bed in een wiegje. De box die is nog zo groot en in de kinderwagen kun je hem beter en lekker instoppen. Succes Tinus bij de dokter! Keejbie ook succes met je scan en echo!!
Ja inderdaad lang niks meer van taatje gehoord. Misschien is ze ondertussen wel bevallen......... Morgen echo... spannend
wie weet!! misschien wel nummer 3 van ons alweer haha en we zitten pas in mei hey keejbie, dat wachten is echt verrot he...maar daarna kun je weer opgelucht weg gelukkig!!
jeetje...bijna aan de 2500 berichten...niet te geloven.... alsof we al 3 jaar zwanger zijn en berichten plaatsen haha....