Zelfs ikke heb al eens weeen Maar niet de echte dan maar de voorweeen en ik heb ze tot nu toe wel gemerkt
idd ff aan vk vragen... lijkt mij ook niet zo´n fijn idee om nu al met 2 cm te lopen, je mag dan toch niet meer in bad en vrijen met je partner??? ivm infectie??? of is dat alleen met vruchtwater verliezen???
@ eliesja.. nee je mag alleen niet meer in bad als je vliezen breken... ik zit nu ook te twijfelen... Wil eigenlijk nog even gaan zwemmen omdat ik me eigen rot verveel, maar stel je voor dat je vliezen in het water breken.. Wat dan ???
Haha dan ken je het niet meer opvangen mamaantje!! Maar zwemmen werkt wel ontspannen dus als ik jou was zou ik gewoon lekker gaan zwemmen!
Ik moet vanmiddag om 14:30 uur pas bij de vk zijn, en ik zou echt niet weten wat ik nog allemaal moet doen met mijn tijd..hihihi... Beginnen jullie je niet te vervelen. Bij ons is gewoon alles klaar.... Tuurlijk blijf je dagelijks soppen, dweilen en zuigen.. maar dat is ook een keer klaar... Het weer nodigt nou ook niet bepaalt uit om lekker naar buiten te gaan...
ben nu maar amandelbroodjes aan het maken, je mot wat! heb de was ook al opgevouwen, heb verder ook niet veel zin om het huis te doen, krijg ik het alleen maar van in mijn rug en harde buiken van..
Ik ben nu al 5 weken thuis, dus als het nu niet opgeruimd is..hahaha... En ik heb er nu ook niet zo'n zin meer in, al dat gepoets...
Ja je verveeld je.. Maar wilt niet te ver van huis dus echt iets leuks doen kan niet.. En het weer is echt niet prettig dus blijf je ook al gauw binnen. Het is lekker lastig maaaaaar tegelijk blijft het spannend Haha mijn zenuwen gieren door me lijf heen hoor! SLuitlaken idd Eliesja.. Voor dat alles weer op de plek komt te zitten naar je bevalling Die wilde ik graag hebben maar Prenetal verkocht ze niet meer dus heb ikum online besteld.
aha nooit van gehoord, zo hoor je nog es wat he haha.. ze ruiken wel erg lekker die amandelbroodjes.. ze zijn bijna klaar.
hehe idd vroeger deden ze dit gewoon met een laken.. Drom heet het een sluitlaken. Omdat het net zo straks als een corset om je lichaam heen gaat dus dan "sluit" het af zeg maar en deze moet je dan 10 dagen dragen na je bevalling zo gaat je baarmoeder niet rollen enz. En krijg je als het goed is niet zo drilpudding effect als buikie
nou idd, dat willen we natuurlijk niet!! hebben nog steeds niks van de trouwfoto´s gehoord, dus we gaan van de week maar es bellen of ze al klaar zijn.. heb nu een paar foto´s van familie gekregen en er een paar in mijn album gezet...
zo we zijn weer terug van de gyn. Ze hebben nu niks meer kunnen vinden met de echo. Alles zag er goed uit. De verwijding had zichzelf opgeheven. Dus geen probleem meer mag morgen ook weer gewoon naar de vk. Ze hebben alles nog ff goed nagemeten en we kwamen nu op een gewicht uit van 3340 gram. Dus een kilo gegroeid in 3 weekjes tijd. Dus ..... vlat nog wel mee. De buik omvang is allleen wel flink. Verder geen nieuws, mijn mannetje heeft nu vakantie 1 week en die verveeld zich nog al. Dus we gaan straks toch maar weer wat doen
Mooie foto's Eliesja! Hier nog steeds aan het werk... Maar denk ook dat ik me ga vervelen straks als ik thuis zit... Ik zorg maar dat ik een hoop boeken heb hihi. @Keejbie, leuk dat je nu alles hebt gezien in het ziekenhuis! Ik heb niet eens kleertjes maat 50 geloof ik hihi. Ik ga maar weer aan het werk Fijne dag!!
Lekker Tinus dat alles goed was..goed nieuws toch! Gezellig dat je mannetje vrij is..jammer van het weer he.. Keejbie had ook nog nooit van een stuitlaken gehoord..wat grappig..ik leer elke dag nog bij haha.. Hier gaat alles zn gangetje..zondagnacht had ik alleen giga pijn in mn bekken..kon niet liggen..niet staan, gewoon helemaal niks..gisterochtend kon ik me bed niet eens uitkomen, zo'n pijn..heb gewoon gejankt van de pijn en ik kan echt wel wat hebben..gisteren heeft mn vriend om 12 uur vrij genomen, want ja de honden moeten ook uitgelaten worden en dat kon ik echt niet..dus was wel blij dat hij er 's middags was..nu gaat het wel weer..echt maf, zo ineens doet het zoveel zeer..had zondag ook wel wat meer dingetjes gedaan..wilde de winterjassen ff uitgewassen hebben en ja dan moet je toch steeds trappie op en trappie af Vanaf morgen is mn vriend ook lekker vrij paar daagies..dus das wel gezellie Hoe doen jullie dat eigenlijk als de kleine geboren is? ik bedoel wat doet jullie man/vriend..neemt hij gelijk vrij of pas als de kraamverzorgster weg is? die van mij neemt een week vrij als de kraamverzorgster weg is..anders val ik in zo'n gat als en de kraamverzorgster na een week weer weg is en mn vriend..Ben wel benieuwd wat jullie doen.. Heb trouwens nog steeds niks van kraamzorg gehoord..net weer gebeld en nu moet ik vanavond na vijf uur weer bellen..pfff..hopelijk zijn ze in de verzorging van moeder en kind wat handiger haha