Wij gebruiken de flessenverwarmer bij elke voeding. Het aanleggen lukt niet, dus kolf ik mijn melk af en warm dat dan in de flessenwarmer op.
Idd Miekie het gaat hier als een trein.. Word ook steeds nieuwschieriger en alles!!! Tinus wat een mooie schildering!! Had ik ook maar zo'n tante Sonnie ben je niet de enigste die weer lekker misselijk is en sommige dingen niet binnen kan houden. Ik heb het namelijk ook word er niet goed van!! Maarja ze zeiden tegen me als je dat in het begin hebt (wat ik dus tot 3 a 4 maanden had) en ook weer aan het einde misselijk bent kun je ook gaan spugen bij de bevalling. JEUJ! Ik ga zodadelijk weer na het ziekenhuis. Ben nu dan al drie dagen daar geweest! Pfff hehe Maarja ik mag zo lekker weer naar ons kleintje luisteren en kijken. Ben benieuwd hoe het er vandaag voorstaat met het vruchtwater
Nou zijn wij ff blij dan Keejbie..spugen tijdens bevalling .. Je hebt een abbonnement he op het ziekenhuis Maar gelukkig wordt je op deze manier goed in de gaten gehouden..Succes strakkies Miekie: klopt het idd dan dat je borstvoeding niet mag verwarmen in de magnetron? Ik bekijk gewoon ff of het lukt de borstvoeding en een flesverwarmer is zo gekocht..vind het zonde om hem aan te schaffen als ik er straks toch geen gebruik van maak.. Oja keejbie wij moeten, als we flesvoeding geven, ook hypo allergeen geven..Onze verloskundige vertelde ons dit bij ons eerste bezoek aan haar..we zijn allebei allergisch, daarom schijnt het ook beter te zijn om borstvoeding te geven..[/i]
ja dat wel ja, maar ik heb toch het idee dak dan enorm veel pijn ga lijden aangezien ik niet veel hebben kan aan me tepels! Ik heb zelf hooikoorts, stofmijt allergie en ga zo maar door Dus wij gaan lekker aan die hypoallergeen voeding Zal vandaag is ff gaan kijken hoeveel ut kost Ja heb zeker een abbonemetje erop maarja hehe de verpleegsters leren me nu een beetje kennen dat is wel leuk. Hoop alleen telkens dat ik niet hoef te blijven. Dat is elke keer maar weer afwachten he Nouwww ik ga me busje halen! Als goed is ben ik strakkies weer trug
Hier liggen de bedragen voor die voeding tussen de 13 en 16 euro.. Ga jij je bussie ff halen.. Tot strakkies
He sonnie Ik las net dat jij ook na je miskraam direct terug zwanger was. Nu had ik even een vraagje voor je. Hoe hebben ze je datum uitgerekend en wanneer heb jij je miskraam gehad. Heb door mijn miskraam geen exacte datum de ene dokter zei 3 juni en de andere 12 juni. Er zit toch een dikke week verschil op he. Groetjes
Het is heel mooi geworden Martine Ik had er vanochtend al een mail over gekregen. Ik voel me de laatste 3 dagen echt vreemd. Licht in mn hoofd enzo. Begin er ook aardig genoeg van te krijgen.
Astridje: 5 wk na mk had ik pos test..heb toen echo gehad om te bepalen of ik echt zwanger was of dat het nog van vorige zw was..tijdens deze echo kwamen ze uit op zes weken en een paar dagen dat ik zwanger was..paar weken later kreeg ik weer een echo en toen bleek ik een week langer zwanger te zijn.. Tijdens de 20 wk echo en de pretecho met 25 wk kloptte alle omtrekjes aardig met de termijn dat ik zwanger was..Zo hebben ze het bij mij bepaald..
dus als ik het goed versta zijn ze vanaf je miskraam terug beginnen tellen. (de dag van je miskraam was de eerste dag van je volgende cyclus)
Zeker hartstikke mooi zeg die buikschildering!! Ik hoop niet dat ik de laatste weken nog misselijk wordt, ben het namelijk ook geweest tot 19 weken. Maar gelukkig tot nu geen last meer.
Dat hadden ze in eerste instantie gedaan ja..alleen bij de tweede echo bleek ik toch een week verder te zijn..
Arme Chrisje!! Je moet zorgen dat je dingen niet te snel doet.. Niet te snel opstaan enz. Dan word je misschien wat minder licht in je hoofd. Ook moet je oppassen met op je rug te gaan liggen he! Nou dames ik ben dus weer terug van me heerlijke resort Haha Begin me wel aardig thuis te voelen daaro! Eerst mocht ik weer kijken naar ons wondertje. De beelden worden steeds onduidelijker ook vooral omdat ik weinig vruchtwater heb is het zicht niet best Wel heb ik het gezichtje weer kunnen bewonderen en alles was weer keej! Nog steeds hetzelfde hoeveelheid vruchtwater. Ze vroeg aan me of ik het geslacht al wist. Hehe waarop ik dus meteen vertelde wat het word en ze dacht idd ook hetzelfde te zien! Hehe Superschattig weer! De ctg was dit keer weer lekker ontspannend! Vandaar dat ik het resort noem. Lekker een half uur lang ontspannen liggen in een ziekenhuisbedje hihi. Dit keer lag ik met een andere vrouw op de kamer. Hebben een beetje gebabbeld enzo. Zij is alleen over 10 daagies uitgerekend en ik dus over 17 wie weet komen we elkaar nog tegen op de kraamafdeling Lekker gesprekkie gehad. Zaterdag mag ik me weer melden. Had zowiezo al een afspraak staan voor maandag maar ze willen me zaterdag toch ook nog aan de ctg hebben aangezien er anders 5 dagen tussen zit en ik moet eigenlijk om de 2 dagen vandaar. Nou dit was dus weer mijn update Oja, ik hoop stiekempjes niet dat onze kleine zich dit weekend gaat melden hihi morgen ga ik naar de musical beaty and the beast!! Wat ik natuurlijk niet wil missen met carlo boshart als kandelaar Zaterdag is moeders jarig dus dan liever ook niet hehehe EN dan zitten we gewoon al in Juni!!!!!!!!
@ keejbie... gelukkig meis dat alles toch weer goed was. Wel fijn hoor dat ze de kleine zo goed in de gaten houden, liever iets te veel dan te weinig.... je bent in ieder geval in goede handen..... En de tijd gaat toch nog lekker snel....
Heb jullie fotoalbums weer eens even bekeken. Mooie trouwfoto's Eliesja; jullie zien er erg mooi uit! Tinus, wat n mooie buikschildering!! Echt heel gaaf! En Keejbie, je buikie is mooi gegroeid hoor!! O ja, als je bv gaat opwarmen in de magnetron gaan er belangrijke voedingsbestanddelen verloren. Vandaar dat we het in de flessenwarmer doen. We hadden toevallig zo'n ding gekregen. Ons kleine jongetje ligt weer heerlijk te lsapen, zal er ff een foto van maken en zet m dan in mijn album. Nog steeds wel wat raar hoor, anders was ik deze week 38 week zwanger geweest. Krijgen strax weer kraamvisite (kadootjes!!) dus zal ff het huis nog schoon maken. Tot gauw!!
Idd mamaantje daar ben ik wel blij mee. Hoestie nu met jou?! Miekie wat een schatje!!!! Zo liefff en die kussen is echt wel makkelijk of niet?! Maar ze zijn zo duur!! Vind het ook wel raar hoor dat je nu al je kindje hebt hehe anders liepen we een beetje gelijk aan enz kdacht dat word een wedstrijdje tussen ons 2 maar jij kunt al genieten van je kleine mannetje hihi!! Ik moet nog ff wachten
Morguh meiden.. En miekie nog leuke kadootjes gehad gisteren van je kraamvisite? Heb je foto's ff bekeken..wat ligt hij lief zo Heb ook zo'n kussen..gebruik hem nu voor mezelf om mn voeten op te leggen in bed, maar straks is hij volgens mij ook superhandig voor de kleine en voor het geven van borstvoeding of flesje.. Mamaantje hoe gaat het met jou vandaag? voel je al wat? Hier verder eigenlijk geen nieuws..morgen weer naar de VK..mn mannetje is vrij dus die gaat gezellig mee.. fijne dag vandaag allemaal, ondanks het slechte weer
Ik moet morgen ook naar de VK. Ben benieuwd of de baby nu is ingedaald. Poeh bij jou kan het nu eigenlijk ook elk moment gaan gebeuren he KeejBie.
Nee hier blijft het akelig rustig.... Gisteren wel een paar harde buiken, en een soort menstruatiepijn... Maar dat trok ook weer weg... Ga wel steeds moeilijker lopen, het drukt echt ergens op mijn linker lies... en dat doet gewoon zeer.... Het zal me wel ineens overvallen... Ze zeggen dat je zoveel mogelijk moet bewegen, en trappen lopen. Nou ben blij als ik 1x de trap opgeklommen ben.....