Hallo, Daar was ik ook weer s. Mooi he Miranda, lekker naar je beebje gluren. Fijn dat je nog n x mag komen!! Martine ook welkom hier! Gaat alles goed verder? Leuk spul he bij de prenatal!? Ik vind alleen wel, tot nu toe, dat je de leukste kleertjes bij de H&M kan kopen. Heb vd week aardig wat ingeslagen, wat n mooi spul en ook zoveel keuze!! Bij mij is het inmiddels overduidelijk dat ik zwanger ben!! Mensen vragen al, jeetje wat komt daar nog wel niet bij.. Ben nu ook 6 kg aangekomen. Mijn baarmoeder lag/ligt steeds voor op groei. Ik was dus ook bang dat ons kindje groter zou zijn daardoor. Maar die was keurig 30 cm lang vd week. Mijn baarmoeder is zo gegroeid doordat ik erg veel vruchtwater heb! Dus rond, maar gezond. Gelukkig draag ik het mooi voor. En dinsdag mag ik weer naar de VK, fotootjes even laten zien, hihi! Nou dames, succes maar weer, genietze en tot de volgende x. Groeten Annemieke.
Hehe gaat dus de goede kant op Miekie! Ik ben ook al aardig rond maar gelukkig nog niet veel aangekomen
Ik ben vanmorgen eerst even naar mijn huisarts geweest. Lig al weer 2 dagen met griep op bed. 4 weken geleden ook al hetzelfde gehad. Heb dan nu een kuur kegregen en dan moet het snel voorbij zijn. Moet ook want ik heb deze week lekker vakantie en ik ga vrijdag met mijn lieve vriend een weekendje naar vlissingen. Lekker genieten ......
Hey dames, Ik ben 4 kilo aangekomen maar heb al wel een flinke buik. Ligt het aan mij of ben ik de enige juni mama die het geslacht niet weet? Ben wel erg nieuwsgierig, maar wil toch wachten tot juni. Wij zijn druk bezig het met kamertje te verven over 2 a 3 weken komt het kamertje binnen en dan gaan we alle accesoires kopen. We zijn bang als we dat nu gaan doen dat we teveel lime groen gaan kopen. Ik hou heel erg van rustige kleuren en als je heel de kamer groen maakt wordt het zo druk. Tinus ik hoop dat je je snel weer beter voelt, en Martine welkom Groetjes, Tamara
Nou Tinus word dan maar snel weer beter he! Ken je lekker genieten van je weekendje weg! En Taatje ik denk niet dat je de enigste bent die het nog niet wilt weten.. Maar de hebben zich nog geen Juni mama's gemeld die het niet willen weten. Maar denk dat er wel een paar tussen zitten die het net zoals jou als "suprise" willen hebben als het babytje eenmaal komt
Ja daar gaat gelukkig wel alles goed mee. Alleen het is voor die kleine ook niet fijn als ik de hele dag maar ontzettend moet hoesten en het dan ook nog eens benauwd krijg. Maar dat moet nu weer snel voorbij gaan met een peneceline kuur.!!
Ik wist niet dat je pensceline mocht nemen als je zwanger was! En idd het is ook niet echt prettig voor de baby dat hoesten enz. Maarja hopelijk gaat het gauw weer over!!
Ja je mag het wel hebben maar het is wel speciaal voor vrouwen die zwanger zijn. Ik heb het ook nog evn goed na gevraagd aan de huisarts en aan de apotheker en zelf de bijsluiter gelezen. En daar staat in dat het GEEN negatieve effecten heeft op het ongeboren kind. Dus dan zal het toch wel goed zijn.
Idd Tinus ik hoop dat je er echt snel van af bent en dat je snel van de peneceline af bent. Het is gewoon niet goed voor de baby al die troep (zoals ik dat altijd noem). Ik denk ook niet dat ik de enige ben maar zo voelt het wel als ik hier kijk! Niet dat het erg is hihi We gaan dit weekend de kinderwagen bestellen en kijken of we wat andere nuttige dingen kunnen kopen!
Ja troep is het inderdaad ook. Maar ik ben er straks wel mee geholpen. Want zoals het nu gaat is ook niet alles. Heb namelijk 4 weken geleden precies hetzelfde gehad. Alleen toen ben ik niet naar de huisarts gegaan. Maar voelde me nu zo (piep) . Maar nu ben ik er zo vanaf. Oh leuk wat voor kinderwagen ga je bestellen. Al iets op het oog. Wij hebben die ondertussen al. Wij hebben gelukkig niet zo veel meer nodig. Maar maak van de week ff een lijstje met spulletjes die ik echt nog meot hebben. En dan ben ik er klaar voor. In hoeverre je er klaar voor kunt zijn. HAHA
Wij hebben de Quinny Speedy XS (volgens mij) gekocht in de kleur Blue Lagoon, lekker felblauw hihi. Die hebben we 8 weken geleden gelijk met het kamertje besteld. En jij?
Wij hebben een quinny speedy sx alleen een uit het jaar 2005 met de kleur fire fly. Die is bijna nergens meer te krijgen. Wij vonden die kleur wel apart
Wij gaan idd ook de quinny speedy sx halen we zijn alleen nog niet helemaal uit de kleur. Grappig dat we allemaal voor dezelfde wagen gaan. Maar het is wel leuk om al die spulletjes aan te schaffen hoor!
Ja dat si inderdaad wel erg leuk dat we allemaal dezelfde kinderwagen hebben Maar die wagens zijn ook gewoon fijn. En ja het blijft altijd leuk om spulletjes te kopen voor die kleine. Het is allemaal ook even mooi en even lief vind ik altijd... HAHA
We hebben vorige keer naar de Koelstra gekeken en nu ook naar de adventure (nogiets) dus ga binnen kort maar eens een proefrit maken