Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ben gister ook bij de vk geweest. Alles was goed. Maar had ook niet anders verwacht.
    Die kleine was ook helemaal ingedaald. Dus het mag nu komen. Ben nieuwd.....

Kreeg het woensdag avond in een keer wel ff benauwd. Ik stond onder de douche en toen kreeg ik ongelofelijk last van mijn rug. Na een min trok het weer weg, en even later was het weer terug.
    Maar uit eindelijk niks meer geweest.

Hopelijk komt die van jou ook ieder moment mamaantje. Maar goed het komt altijd onverwachts.

Veel succes morgen bij de vk chrisje.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Fijn dat alles keej was ;)

En idd Chrisje het kan elk moment gebeuren maar hoop nog een paar daagies te mogen wachten :p

We zijn net trug uit Arnhem hehe Heb Channie gezien (meisje van hier ook) was wel grappig :D

3. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Keejbie: Idd dat was grappig he! was wel ff leuk :D maarja vriend lief wou gauw door lopen hahah!

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Meiden een tip... ga er nou maar niet vanuit dat het elk moment gaat
    gebeuren. Ik deed dat ook, en heb nu een beetje het gevoel dat
    ik overtijd loopt.. Moet er dan ook niet aan denken dat ik nog echt twee
    weken over tijd ga lopen.... :confused:

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    We hebben een babyfoon op de rommelmarkt gekocht voor 10 euro.
    Jeetje wat probeert iedereen je dan dingen aan te smeren zeg. "Mevrouw, U bent zwanger ik heb hier nog een mooie ...... liggen." Kreeg echt zin om te zeggen "nee ik heb gewoon een kei dikke bierbuik" ofzoiets. :)

Eerst moest mijn man er nog wel om lachen maar na de 4de keer begon hij het toch ook wel vervelend te vinden.

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Pff kan me voorstellen Chris dat je daar moe van werd.
    Iedereen kijkt nu ook eerst altijd naar je buik i.p.v. naar je gezicht, hihi valt me echt op.

Hier was het vandaag wel goed weer, alleen vanmorgen een beetje regen. En nu schijnt het zonnetje :(
    Ik had wat schoonmaakdrang, dus nu is de bijkeuken en de keuken weer helemaal schoon :)

Ik moet dinsdag weer naar de vk. Ik heb het gevoel dat het wel al een stukje is ingedaald, aangezien ik de laatste dagen superveel moet plassen. ;)

7. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    chanou van df toch?? hihi

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Inderdaad, ikke ben dus ontdekt :) :p

9. Niet meer actief

He chrisje ben je toevallig nog naar wc woensel geweest vanmiddag.......

10. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Tinus.. ik ben ook al overgestapt naar de juni mama's...
    Bij de meimama's is iedereen al bevallen, dus wordt het steeds stiller...
    En als het nog even blijft zitten, wordt het toch een juni kindje :)

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wij niet Tinus. Jullie hadden een nieuwe aanschaf gedaan hoorde ik. :)

12. Niet meer actief

Ja mijn mannetje heeft er inderdaad een aanschaf gedaan. haha......

13. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Is het hier stilte voor de storm....hihihi :D
    Het is zo rustig... het weer nodigt wel uit om heerlijk in bed te blijven, maar helaas... ik ben al wakker...

Zit er bij de juni mama's al wat te rommelen :(:

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    goeiemorgen...

nope geen gerommel hier...behalve de rommel die ik steeds opruim...
    wel heel erg bezig met mijn lijstje afwerken van wat ik nog gedaan wil hebben ennnnnn bijna klaar!! alleen nog een ziekenhuistas inpakken voor de zekerheid en klossen onder t bed en linkerhelft keukenkastjes en postzegels op de enveloppen plakken hahaha en dan is alles gereed.
    maar de laatste 2 punten worden vandaag aangepakt...dus kan ik weer afvinken.... lekker weertje he....nodigt uit om te wandelen ;) neeee maar tis wel lekker als het net heeeft geregend om dan even een frisse neus te halen...dan ruikt het zo lekkerrrrr

mamaantje.... wat zegt je gevoel? mei of juni?

15. Niet meer actief

Dat ga ik vandaag ook nog maar eens ff doen. Postzegels halen. Is het maar gedaan ook.

Nee en verder is hier ook nog steeds alles rustig. Maar doe nu ook nog maar ff niet want ik moet nog een aantal dingen regelen. Dus als ik dat maandg gedaan heb dan laat het maar komen.

En als ik pech heb komen ze vrijdag ook nog een nieuwe ketel hangen. Dus een halve dag geen water. Maar goed als ik me woensdag of zo niet goed voel dan bel ik op en moeten ze maar een andere keer komen.

Zo ga me maar eens ff aankleden en dan eens kijken wat ik vanmiddag ga doen. Denk lekker niksen. Want het is ... weer.

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Achja niets aan te doen he Channie twas ook zo lekker rotweer ;)

Ik vermaak me prima met dit rotweer.. Oke tis niet lekker maar vind het wel fijn dat het mannetje thuis is hihi.

Gisteren ben ik dus na die musical geweest van Beaty and the Beast. Echt super was het!! Carlo speelde er inderdaad in haha dus mijn avondje kon niet meer stuk!! :p Echt mooi om te zien ;)

Wat het rommelen hier betreft.. IK heb er nog steeds last van. Vooral snachts gaat me buik zoooo tekeer dat is niet normaal. En wattie toch aan het doen is ik heb echt geen idee!!!

Morgen mag ik weer aan de ctg ;) Jeuj :D

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik ben net maar weer door mijn huis heen gerend met een emmer met sop... even lekker overal een fris sopje overheen...
    Ik heb eerlijk geen flauw idee meer wanneer ons kindje komt, maar laten we er maar vanuit gaan dat het juni wordt, kan het alleen maar meevallen.

Alles is in ieder geval fris en schoon, en alles staat klaar...
    Ons lijstje is allang af...hihihihih...

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    hallo dames!

Houden jullie het nog een beetje vol?

Nog nix van Taatje gehoord he?!!

Heb idd nog leuke kadootjes gehad van vriendinnen; een babyboek en een blikje gips waar je de handafdruk of voetafdruk van je kindje kan maken en een hele mooie babybag!!
    Dat is zo'n schuine draagzak!
    Ben ik wel weer blij mee!!

Krijgen morgen weer visite dus loopt mooi door zo!

Succes dames met de dikke buiken!! ;) :p

19. Niet meer actief

Ben weer bij de VK geweest..alles was goed..de kleine is al helemaal ingedaald :) ikke blij..
    Verder instrukties meegehad over wat te doen als bevalling zich aankondigd..wie en wanneer je moet bellen enz..

Net ook ff mooie pen gekocht voor het schrijven van de enveloppen..heb ik wat te doen met dit Kl*te weer..

Strakkies komen mn ouders nog ff behangrand plakken in de babykamer..is dat ook weer af..

Leuke kadootjes Miekie..lijkt me ook wel wat met dat gips..heb het al paar keer zien staan..

Dus morgen weer ziekenhuisbezoekje voor je Keejbie..succes ;)

Meiden allemaal alvast een fijn weekend

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Taatje heb ik wel een email gestuurd maar nog geen reactie op terug gehad. Geen idee waar ze is maak me wel btje zorgen..

Leuk he de instructies Sonnie. Hehe Kreeg ze een paar weken trug ook en heb ze nog een keer gehad van de week in het ziekenhuis.

Als je dat hoort denk je gewoon echt van Hey het kan idd gebeuren :S

Deel Deze Pagina