Die van ons is nog niet ingedaald. De ene VK zei dat ie een klein stukje was ingedaald, en toen ging een andere voelen en die zei van niet. Dus nu weet ik nog niks. Ben erg chagerijnig vandaag. Vannacht snurkte mijn man de hele tijd, daar werd ik wakker van. (Normaal snurkt hij nooit) Dan dan vage gedoe bij de VK. Toen naar Leen Bakker om een kast te kopen. Uitverkocht, komt dinsdag pas binnen, maar we moesten er wel al 10 euro voor betalen. En nog een boekenrek gekocht. Het huis is een puinzooi en ik heb totaal geen zin om het op te ruimen. Last van die *piep* zwangerschapsischias. En natuurlijk dit rotweer. Zo even lekker geklaagd. Dat lucht op.
Ik heb net een babymutsje laten borduren met de naam van ons kindje... Na de geboorte doen ze natuurlijk meteen zo'n suf mutsje op en het leek mij wel leuk voor de eerste foto's om de naam erop te borduren.. @ Chrisje... Fijn he van die dagen dat alles tegen zit.... Het liefst zou je dan diep onder de dekens in bed kruipen, het is er ook wel echt weer voor... Bij ons is het vandaag nog geen minuut droog geweest. @ Miekie... dat gips is zeker leuk... Ik heb het weleens gezien. Leuk om kadoo te krijgen... Verders alles goed met de kleine ?
Das vervelend het chrisje mannen die snurken. Die van mij doet het ook nooit niet. En die praat ook nooit niet in zijn slaap. En ik werd vanacht wakker van hem. Hij begon in een keer keihard te lachen. Ik vroeg nog wat er was maar hij reageerde niet eens en vanmorgen wist hij nergens meer van. Ja dit piep weer helpt ook niet echt. Het hele warme weer hoeft ook niet maar dit slaat echt alles. Hier in het zuiden is het ook nog geen minuut droog geweest. Maar goed. Ben toch lekker bezig. Papieren aan het uitzoeken voor het cwi en alles een beetje op orde brengen. Goh is toch een fijn gevoel. Maandag daar ook nog ff achter aan bellen wanneer ik me moet melden voor een eventuele uitkering.... Wil ik liever niet maar goed die bazen van vandaag de dag ook allemaal.
hihi ik kan juist heerlijk slapen op gesnurk...mijn vriend snurkt giga en mijn dochtertje ook ....zo vader zo dochter !!
goedemorgen, was gister echt een nattedag, regen regen regen, ble.. Tinus... mooie schildering zeg, erug leuk! was afgelopen woensdag weer bij vk geweest en kindje was nog steeds niet helemaal ingedaald.. Dus als ik mijn vruchtwater verlies moet ik gelijk gaan liggen...lekker als je bv in een winkel loopt..haha..en dan?? Ziet t al voor me lig ik daar ineens op de grond..haha verder heb het de afgelopen dagen erug gerommelt, had om de minuut een harde buik, gek van.. en volgens mij draait de kleine steeds met de billen dan weer links dan weer naar rechts.. vanaf as maandag zou het mogen gebeuren, thuis bevallen...spannend hoor. We zien het wel ga er idd niet op rekenen, dan duurt het alleen maar lang als ik overtijd ben straks. de nachten worden ook pittig hoor, heb al dromen dat het gaat gebeuren.. en moet er wel 4x uit om te plassen.. heb ook bijna alles aangeschaft, moet alleen nog een voedings bh, weten jullie waar je die een beetje goedkoop kan krijgen, had bij prenatal gezien, jee duur hoor!!
Hehe dames ik denk dat de mannetjes onrustig beginnen te worden Die van mij wilde het niet toegeven.. Maarrrr gisteren hebtie dat eindelijk gedaan hahah hij ziet er wel naar uit dat de kleine komt en is dan zeker onrustig in zijn slaap. De mijne lacht en praat en snurkt dus lekker dubbel op haha!! Ik mag zo lekker weer naar het ziekenhuis. FF aan de ctg. Maar de kleine is goed actief dus maak me geen zorgen! Ben gewoon vandaag al 38 weekies!!! Wij kunnen gewoon binnen 2 weken papa en mama zijn hehehe
Weten jullie dit? Heb nu 2x geplast en toen ik me afveegde, kwam er heel veel van dat witte slijm mee, met een beetje bloed. (of is dat de lasagne die ik gister op heb?) Moet ik nu de verloskundige bellen? Ik voel me voor de rest goed en m'n man kon vanmorgen weer heel goed het hartje horen en het bewoog ook goed.
eh denk niet dat dat de lasange is... heb je eh gister nog iets gedaan..hihi anders zou ik idd ff vk bellen, daar zitten ze voor.
Nee hihi niets gedaan. Net weer naar de wc gewees en toen was het alleen van dat wittig slijm. Ik wacht het nog wel ff af. Iig bedankt voor je antwoord!
Dat is je slijmprop denk ik die je bent verloren. Maar de vk zal het wel zeker weten. Dat kan een teken zijn hebben ze tegen mij gezegd maar dan kan het ook nog goed een paar dagen duren. Maar zou toch gewoon ff bellen. Succes miranda. Laat ff weten wat ze zei als je hebt gebeld.
Vandaag 39 weken en het is nog steeds rustig hier in Haarlem. Ga zo nog even lekker winkelen met mijn zusje. Met Ukkie gaat alles goed. Beweegt steeds ietsjes minder omdat het natuurlijk steeds minder ruimte krijgt. Voel het nog wel heel erg goed. Eliesja, ik heb mijn voedings-BH bij de Hema gekocht en daar kosten ze rond de 10 euro dacht ik. John stond vanochtend onder de douche en het was zo schattig, hoor ik hem in 1x heel zacht zeggen, "schatje, misschien is dit wel de laatste zaterdag zo samen met zijn tweetjes en volgende weel misschien wel met zijn drietjes. Lief he!!!!
Eliesja: ik heb een voedingsbh via de website van hunkemoller besteld..kostte iets van 22 euro..is erg makkelijk..hoef ik niet helemaal de stad in..wordt thuisbezorgd en zit dan een acceptgiro bij.. Jeetje keejbie idd gek idee he..kan nu echt elk moment gebeuren bij jullie..spannend Miranda: ik heb gisteren een formulier meegehad van de VK met wanneer ik vk moet bellen en wat je rond deze tijd kan verwachten..daar stond ook bij dat je rond deze tijd slijm kunt verliezen met een beetje bloed..als het niet de hoeveelheid van een menstruatie is en er verder geen gekke kleuren tussen zitten, maar gewoon helder is is er niks aan de hand..ook moet het niet ruiken..Dit is ook voorbereiding op de bevalling.. Maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon VK bellen
@ eliesja... bij hunkemoller zijn ze ook redelijk geprijst... alleen moet je niet te grote maat hebben.... @ Miranda T.. dat zal je slijmprop wel zijn... ik zou wel even contact opnemen met de vk... je zit nog niet aan de 37 weken... gewoon voor de zekerheid.. @ keejbee ja mijn mannetje wordt ook aardig onrustig... die gaat al 3 weken vroeg naar bed, omdat hij denkt dat de kleine die nacht geboren wordt...erg gezellig..hihihihi
vind de prijs van de hema wel redelijk, ga daar maar eens kijken, thank you all!! toen ik van mijn eerste kind mijn slijmprop met wat bloed verloor, toen was ie er savonds al!! maar het kan idd nog enkele dagen duren, maar het is wel een teken dat de bevalling zich aankondigt!! toch maar vk bellen..
Het begint hier voor een aantal ook al lekker spannend te worden, ik volg jullie op de voet hoor Succes allemaal met de laatste loodjes! Liefs, misspuma
hebben jullie ook wel es last van een bloedneus?? en bloedend tandvlees?? heb het echt erg iedere dag bloedend tandvlees met poetsen en bijna iedere dag een bloedneus..niet zo heel heftig hoor, maar toch..
Ik had idd toch nog maar ff de vk gebeld. En ze zei ook dat als ik voor de rest geen krampen/weeën voelde, het maar even af moest wachten. En het gewoon even goed in de gaten moet houden. En net wat Sonny beschreef, dat vertelde ze ook Net ook dus weer naar de wc geweest en ik had het weer. Nu nog veel dikker slijm dan vanmorgen en wat lichtroze bloed er door heen. We wachten maar af dan, iig bedankt ook voor jullie antwoordjes! Eliesja, ik heb inderdaad ook superveel last van bloedend tandvlees en af en toe een bloedneus. Heel irritant ook.
@ eliesja... ja ik heb ook enorm last van bloedend tandvlees... Gebruik nu paradontax... daar wordt het wel minder van.. Oppassen voor ontstekingen. En vanaf dat ik zwanger ben, heb ik elke ochtend als ik mijn neus snuit een beetje bloed door mijn snot zitten. Je slijmvliezen schijnen beter doorbloedt te zijn...