Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ tinus... ja je moet wat he... om de dag door te komen.
    Kan jij nog wel lekker lopen, of begin je ook al last van kwaaltjes te krijgen.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb al een weekie lang last van me darmen en gerommel. Niet normaal wat voor herrie eruitkomt.

Wij hebben eindelijk de geboorte tekst uitgekozen. Heeft ff geduurd maar goed.

Ik heb nog een paar dingetjes op me lijstje staan om te doen. Morgen mag weet ik ongeveer weer hoeveel ons kleintje weegt ;) Ben nieuwschierig!

3. Niet meer actief

spannend Keejbie..ben benieuwd.. :D Hoe laat mag je weer morgen?

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Om 1 uur dus kan waarschijnlijk ietsies uitslapen maar dat zal niet veel zijn :p

Me nichtje is hier ook nog steeds dus ja. Moet alleen ff kijken hoe of wat. Want me mannetje die spreekt altijd allerlei dingen af van wie er met me meegaat enz omdat hij liever niet wil dat ik alleen ga.

Maar ik vind het juist wel lekker om ff tijd voor mezelf te hebben in het ziekenhuis. Wil er niet telkens mensen bij hebben behalve me mannetje ;)

Nu heeftie haar dus WEER beloofd mee te mogen gaan met mij. (deedie de vorige keer ook en toen ging ze ook mee niet dak het erg vond! Maar tword nu zo'n beetje elke week).

Ik vind het lullig om te zeggen dat ze niet mee mag aangezien hij ut der al heeft beloofd en wil der natuurlijk niet het gevoel geven dat ik geen zin heb om met der te gaan. Maar wil de laatste loodjes in het ziekenhuis graag alleen of samen met me mannetje doen en niet met iedereen erbij.

Maar hoe pak ik het aan?! Tips Sonnie?!:p

5. Niet meer actief

kan het me wel voorstellen ja dat je dan liever met je mannetje of alleen gaat..

Kun je niet proberen heel subtiel te zeggen dat je liever alleen gaat, ook voor je eigen rust en dat ze er toch niet zo heel veel aan heeft..maar er wel bij zeggen dat je het lief vind van haar dat ze wel mee wil met je??
    Weet het ook niet hoor..altijd lastig als je in zo'n situatie komt..

Of je laat haar morgen nog wel mee gaan en dan heb je het er gewoon ffies met je mannetje over dat je liever alleen gaat of met hem..zodat hij haar ook niks meer kan beloven..

uhhh misschien hebben de anderen hier nog een ideetje voor je ;)

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik zou als ik jou was in ieder geval even tegen je mannetje zeggen dat hij dat niet meer voor jou moet afspreken...alvast om een volgende keer te voorkomen...

en misschien kun je tegen je nichtje iets zeggen van: hey als je liever iets anders doet dan snap ik het hoor, want het is oersaai om er alleen maar een beetje bij te zitten..en ik lees meestal gewoon ff een boekje ofzo... dus denk dat je er niet heel veel aan zult vinden..

of anders gewoon deze keer dr gewoon meenemen...dat ene keertje is ook niet zo erg toch en je hebt in principe nog wat weken te gaan om alleen te gaan, maar dan dus wel even aan je vriend duidelijk maken dat je voortaan alleen wilt gaan of met hem samen
    :)

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Spannend hoor Miranda! Dat is idd je slijmprop geweest. Heb je er nu nog wat last van?

Keejbie, ik zou het gewoon eerlijk zeggen dat je om je eigen rust liever deze x alleen gaat of samen met je mannetje. Ik denk dat dat ook beter is om te doen aangezien je je hier best wel druk over maakt, wat voor jou en de beeb natuurlijk niet goed is! Gewoon eerlijk en duidelijk zijn! Succes morgen!

Nou Mamaantje, spannend hoor, morgen precies 40 weken. Zal mij benieuwen wanneer het voor jou mag beginnen!

Hier gaat gelukkig alles goed. Ben sinds gisteren gestopt met het geven van borstvoeding. Drinken uit de borst wilde niet, dus kolfde ik alle voeding af.
    Dit dus 7 x per dag een half uur lang ongeveer, wat niet geheel pijnloos was. Dus ben blij dat hij de eerste 3 weken voeding van mij heeft gehad.
    Maar ben ook heel blij dat ik er strax vanaf ben.
    Ik bouw het nu af, aangezien de melktoevoer nog loopt. Dus kolf nu nog 3 x per dag. Das een hele verademing en geeft mij ook wat meer rust!

Gelukkig gaat het met Tijn allemaal goed!
    Nou succes dames met de laatste loodjes!!
    Denk vaak aan jullie en vind het ook erg spannend hoe alles gaat lopen!

8. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Pff idd Miekie, kan me voorstellen dat dat ongelooflijk zwaar is. (en pijnlijk ;))

En vandaag had ik er ook nog steeds last van ja..
    Dinsdag naar de verloskundige, dus dan kan ik me gelijk uitgebreid laten voorlichten..

Kheb nu ook alle geboortekaartjes al geschreven en ga vanavond ff m'n ziekenhuistas klaar zetten voor de zekerheid, dan is het maar gebeurd.
    En moet nog steeds klossen enzo halen... Dat morgen ook eerst maar eens doen. Vrijdag was ik ook al langsgeweest, maar ze zijn op bepaalde tijden open en dat staat nergens :(
    Dus eerst maar ff bellen morgen.

Keejbie, ik zou ook gewoon eerlijk zijn hoor ;)

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ keejbie.. ja meis... Ik zou je mannetje even duidelijk maken wat jij voelt en dat je het liever samen wilt beleven....dan hoef je ook je nichtje niet voor haar hoofd te stoten.. en kan hij het misschien zelf wat subtieler aanpakken door haar niet meer te vragen.

@Miekie.. ja ik ben ook heel erg benieuwd...
    Jij kan al een tijdje lekker genieten zeg... Jammer voor je dat de
    borstvoeding niet echt goed op gang is gekomen...
    Ik wil het ook gaan proberen, maar als het niet op gang wilt komen, dan ga ik over op flesvoeding... natuurlijk wil ik het wel eerst proberen

10. Carmen

Carmen Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Wat een gezellige drukte hier! Ik zal veel aan jullie denken en regelmatig checken hoe het gaat met jullie! Veel sterkte allemaal, deze laatste loodjes!

11. Niet meer actief

Ja het lopen gaat nog wel alleen mijn liesen doen op een gegeven moment wel pijn maar goed.

Je moet toch wat om de dag door te komen. Want de hele dag thuis zitten is ook wat.

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik moet nog 4 daagjes werken en dan eindelijk verlof.
    Ben ik ook echt wel aan toe nu.

Vervelen jullie je niet??

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe idd heb het hem ook gezegd. En ik moet voor dat ik naar het ziekenhuis ga ook nog ff anderen dingen regelen. Dus ze kan gewoon niet mee.

Dus daar hoef ik me nu niet meer druk over te maken hehehe

Morgen komt me hulpverleenster ook en dan kijken we ff naar een oplossing voor der want ik kan het zelf geen week volhouden.

En me mannetje gaat niet mee omdat hij moet werken en tis niet veel bijzonders wat ik moet doen dus ik kan makkelijk in me eentje gaan hihi

Miekie wat fijn dat je het nu al kunt afbouwen dan omdat het niet allemaal prettig verliep.

14. Niet meer actief

Zo dames sylvie meis is bevallen van een zoon vanavond. Stond net op internet. Ze had zwangerschaps vergiftiging.

Dus al weer een juni moeder die bevallen is,

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Poeh ik ben helemaal kapot. We waren vandaag met mijn ouders en zusje naar Rotterdam geweest. Maar dat is nu toch echt wel zwaar.

Wat naar Miekie van de borstvoeding. Maar hij heeft het belangrijkste al meegekregen. :)

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Jaa... Sylvie meis heeft een zoon en Angelina Jolie een dochter..

@ Tinus.. ja ik doe ook elke dag een rondje winkelcentrum, ook al heb ik niks nodig.. Wij hebben zo'n overdekt winkelcentrum en dat wandelt beter als in de regen buiten, hihih... Maar ik kom ook niet zo soepel meer vooruit, omdat ik ook erg last heb van mijn linker lies... en ik hou het niet zolang meer vol..

@ MirandaT... In het begin vond ik mijn verlof heerlijk.. en had ik ook nog een hoop te doen, maar de laatste week verveel ik me echt wel...
    Alles is klaar... en daarom heb ik ook niet zoveel te doen.
    En daarbij het weer zit ook niet echt mee..

17. Niet meer actief

Ja soms verveel ik me ook wel. Maar dan vind ik uit eindelijk toch wel weer wat wat me bezig houd.

Alleen je bent er op een gegeven moment wel zat van. Want als je in het centrum loopt koop ik negen van de tien keer toch wel iets. Ook al is het maar iets van groente of fruit. Of andere huishoudelijke dingen. Maar goed het houd je van de straat

18. Niet meer actief

las het net in de krant van Sylvie Meis..wel beetje toevallig ineens zw. vergiftiging..maar ja ben er niet bij geweest dus kan er ook niet over oordelen..
    Wel grappig wij hadden die naam in eerste instantie ( damian)..toch vanaf gestapt al maanden geleden en ik zat van de week al als hun maar niet dezelfde naam hebben als die van ons..nou gelukkig is het de naam die we al geschrapt hadden van de lijst :p

Lekker Miranda nog paar daagies werken..normaal gesproken was dit ook mijn laatste werkweek geweest als ik geen bk. inst. had gekregen..maar ja..

Succes Keejbie vandaag weer in het ziekenhuis en t is nou mooi opgelost toch met nichtje;)

Fijne dag allemaal..

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ja ik zat ook meteen..goh komt hun wel weer goed uit zo....maar idd We zullen het nooit weten hihi
    Heb jij ff mazzel dan dat je die naam net geschrapt had sonnie... Hiero steeds meer last van voorweeën...verder druk weekend gehad en nu een megagekke week aangezien ons kindje vanaf nu fulltime naar de basisschool gaat. echt raar
    En niet meer uitslapen :( maaar op woensdags is ze vrij, dus dan heb ik haar weer lekker voor mezelf...en over een paar weken zomervakantie...dus dan kan ze meegenieten van de het ukkie dat er aankomt. nou deze week op weg naar de 37 weken en dan nog max 5 te gaan... dus dat schiet wel op....hier is echt alles klaar, alleen de klossen en de po nog halen (of een soortgelijke bak) en de vk vertelde dat ze die dus gebruiken om de nageboorte in te doen...dus voor diegene die thuis bevalt en geen po of wat dan ook ergens kan halen bij een thuiszorg, is het misschien in ieder geval handig om een ander alternatief in de buurt te houden...
    tot nu toe ziet het weertje er wel ok uit... maar ja, wat niet is kan nog komen
    ik ga even wat opruimen en dan uhmmmmmm jah weet nog niet... doeidoei

20. Niet meer actief

Jeetje suusje zal wel wennen zijn dat die kleine nu de hele dag van huis is..en idd bijna zomervakantie..kan ze je lekker helpen met de kleine ;) gezellie :D

Ga vanmiddag ff naar Doemere..ze hebben bij blokker een 20-delige tuinset in de aanbieding..dus volgens mij moet ik daar als de kippen bij zijn..vriendin van me komt straks dus kunnen we dat mooi samen ff halen :p ..
    Verder net beetje huis gedaan, zo direct maar ff was in de droger stoppen en ff douchen..maar wat moet ik nou weer aan vandaag..was het maar gewoon weer dat mooie weer van laatst..kon ik tenminste rokkie aan..zit veel lekkerder dan die broeken..maar ja niks aan te doen he 8)

Maar suusje jij hebt dus al flink last van voorweeen? hoe merk je dat dan, misschien domme vraag hoor.. :oops: Ik heb wel af en toe harde buiken..ene dag meer dan de andere..zijn dat dan voorweeen? en heb steeds mega last van mn darmen..hoort dat er ook bij?
    Haha erg..ik vraag me ook steeds af of ik wel merk of er iets gaat beginnen..iedereen zegt al tegen me dat ik dat echt wel merk..
    Vind het gewoon allemaal erg spannend worden nu..

naja ga maar weer ff wat doen.. :D

Deel Deze Pagina