Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hier nog eentje pffff kon ook niet slapen... en nu gewoon echt heel moe zijn dat ik zo zou kunnen slapen... ZZZzzzz ZZZzzz

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    nou idd, lekker straks weer mijn middagdutje..heerlijk, normaal als ik wel es lig dan slaap ik niet echt, maar nu ben helemaal weg!!! en dromen..pffff ook zo vermoeiend.

3. Niet meer actief

Heb vanacht ook erg slecht geslapen. Ben er vanmorgen wel met mijn mannetje mee uit gegaan zo dat hij kan ontbijten en de hond uit laat. En dan smeer ik zijn brood. Hij ging om zeven uur weg en ben nu net 20 min wakker. Ben nammelijk nog ff lekker terug in bed gegaan.

Goh wat fijn voor miranda..... proficiat.
    Hebben jullie dat ook als die kleine verkeerd ligt enorme steken achter in je rug. En als je rustig op bed gaat liggen dat je overal steken krijgt enz. Daar wordt ik zo gek van. Ga nog maar ff ontbijten

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja...die steken in je onderrug zijn naar he? ik hoop trouwens dat ik deze keer wat minder last zal krijgen van rugweeën ...want die zijn vreselijk!.. en moeilijk op te vangen., mijn moeder heeft toen tijdens de bevalling de hele tijd mijn rug moeten masseren...

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik heb niet echt last van steken in mijn rug, gelukkig, lijkt me ook best pijnlijk...

6. Niet meer actief

Denk je dat het rug weeen zijn. Ik dacht aldoor dat het kwam omdat die kleine dan iets in de knel drukt onder in mijn rug.

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh nee had ik niet eens aan gedacht ..weet ik niet hoor, maar omdat je het over rugsteken had, moest ik denken aan de rugweeën tijdens de bevalling.... maar weet niet of rugweeën alleen tijdens de bevalling er zijn of ook als voorweeën kunnen...geen idee... Maar de steken die ik af en toe in mijn rug voel, zoals jij ze ook bedoelt denk ik, voelen anders aan dan de rugweeën die ik tijdens het bevallen had

8. Niet meer actief

oh oke dan is het goed. Ja ik weet het soms allemaal niet meer. Dan voel je daar iets en dan daar en dan weer hier. Vervolgens een halve uur harde buiken en buik pijn erbij en dan 3 uur niks en dan wel weer. Lig je net lekker op bed krijg je steken in je zij samen met harde buiken.

Sorry maar je wordt er zo moe van. ( zal niet meer klagen)

9. Niet meer actief

Hey wat lees ik nou Miranda bevallen :D ..dat is ook snel gegaan dan..En miranda was een dag later dan mij uitgerekend :( wat kan dat snel gaan dan zeg..

Gefelciiteerd Miranda..en nu lekker genieten maar van de kleine ;)

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    geeft niet...klaag maar hoor!! :)

11. Niet meer actief

Ja vidn het zo vervelend over komen. Net of ik niks anders meer kan. Maar wordt er gewoon een beetje moe van. S'avonds slecht slapen en overdag dood meot en duf zijn en dan niet kunnen slapen ivm met mensen die op de hoogte willen blijven. En dan merk ik dat ik aan het eind van mijn latijn ben. Ga straks maar ff een stukje lopen moet ook wonderen doen zeggen ze. Maar een paar boodschapjes halen.

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Zo zie je maar weer, ineens kan de bevalling zich aankondigen, hihih...
    Miranda zei zondag nog 4 daagjes werken en dan lekker verlof...
    nou dat slaat ze even over en gaat meteen genieten van haar kleine meid.
    Hopelijk duurt het voor ons ook niet lang meer...

13. Niet meer actief

hihi klagen mag hier toch..we kunnen het hier hebben..zitten allemaal in de zelfde situatie dus weten wel wat je bedoeld ;)

Heb gisteren trouwens eindelijk intake gehad voor de kraamzorg..pff..duurde ff..maar goed..
    Aantal uren kraamzorg hangt af van wat mijn verzekering dekt..nou probeer ik al de hele tijd verzekering te bellen, maar natuurlijk constant in gesprek..
    Ze wilde weten of ik bv wil gaan geven en volgens haar zijn de kraamverz. zo opgeleid dat ze me daarbij helemaal gaan begeleiden..Heb even gevraagd of ze iemand konden sturen die niet bang is voor honden, aangezien wij twee jonge labradors hebben..zou ze ook voor zorgen..Ook maar even gevraagd of ze honden uit mogen laten..ze hoeven het niet te doen, maar er zijn veel kraamverzorgsters die het niet erg vinden, alleen mag het niet ten koste gaan van moeder en kind, want dat is prioriteit nr 1. Maar goed dat vind ik zelf ook wel logisch..
    Heb nog wat info gekregen over wanneer ik hun moet bellen e.d.

Ben wel opgelucht dat ik ze eindelijk heb gesproken hoor :)

GA nu ff lekker de babykamer soppen en de laatste dingetjes uitwassen..dat soppen heb ik nl nog niet genoeg gedaan haha :p

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    JEEEETTTJEEEEE ik sta werkelijk perplex!

Miranda! Onze Miranda heeft der kleintje al! GEFELICITEERD!!!!!!!

Het is toch niet te geloven er zijn nu 3 junimama's verhuisd naar de meimama's.

We worden zeker niet meer de eerste van deze moedertjes. Maaaarrrr we hebben nog een race om de eerste ECHTE junimama te worden haha

En ik moet jullie vertellen dat ik dat toch wel wil worden :p Ik hoop stiekempjes elke dag dat het niet in MEI komt hehe omdat ik een echte Junimama wil zijn :p:p

Eliesja ik ben idd nog steeds gestopt met roken en het bevalt me nog steeds keej. Ik heb wel is zin nog in een peukie maar zoals ik al eerder zei zoek ik dan lekker afleiding zodat ik er niet aan denk ;)

Ppa! ruim 7 pond is netjes lijkt me ook ;) En wat minder dat ze je dan met 39 weken inleiden dat zou voor mij zaterdag al zijn. Gek idee lijkt me dat om ingeleid te worden en dus toch een btje voorbereid te zijn op dat je vanaf die dag gewoon moeder word.

De zenuwen beginnen toch wel steeds meer te komen hoor. En nu helemaal dat onze MIranda al is bevallen!!! Ken het niet geloven hehehe Het komt zo dichtbij ;)

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    WOW he Miranda,

dus ook een meimama geworden!
    Ik wens je heeel veeel geluk met je kleintje!!
    Spannend hoor, wie zal er nu aan de beurt zijn...

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En daar is onze Miekie hihi ;) Hoestie met jou? En met je kleine mannetje? Voel je je al weer een beetje je eigen ik?

Hebben jullie trouwens ook al last van die ongipijntjes in je buik? Hier komt het steeds meer en heb gewoon soms het idee dat ik ongesteld ben geworden. Ik ga dan als een gek na de wc om te tjekken Maar dat kan natuurlijk niet!

Wel is het geen prettig gevoel :(

17. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ keejbie...ja die ongipijntjes heb ik ook al een hele tijd...
    Maar ja.. dat zegt ook niet alles.... :(

Hopelijk zijn we snel van deze spannende tijd af en kunnen we ons voegen bij de mama's hahahaah....

18. Niet meer actief

Nou keejbie ik ken het wel. Mijn vriend zegt nog steeds dat wij een mei kindje krijgen. Dan moet ze toch op gaan schieten want het is donderdag al 1 juni. Dus dat wordt moeilijk.

Mijn moeder denkt donderdag en mijn oma denkt vrijdag. Nou het maakt mij niet wie er gelijk gaat krijgen. Ik wacht het wel ff af. Heb net ff naar ons centrumpje gelopen. Wat frisdrank gehaald en perzikken en medicijnen voor mijn mannetje. Die heeft de auto mee dus ging ik maar ff lopen. Moet ook helpen zeggen ze........

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ tinus.. ja ze zeggen veel bewegen, trappen lopen, wandelen....
    Dat kan het laatste zetje zijn...

20. Niet meer actief

wel ja daarom gaan we dat maar proberen dan....... :)
    Je weet het nooit niet. ;)

Deel Deze Pagina