Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd mamaantje lijkt me dan ook niets te zeggen zou het wel grappig vinden hoor als je toch tot juni blijft lopen met je dikke buik ;)

En tinus wanneer was je uitgerekend? Voor mij toch?!

2. Niet meer actief

nee ik was na jou uitgerekend namelijk 15 juni. Het zegt niks alleen iedere echo die we hebben gehad lag het ruim een week voor op de groei. En ik het begin is de uitgerekende datum zelfs al een keer op 9 juni gevallen. Dus maar goed je ziet maar weer dat het soms niks zegt.

Hoeveel gram woog die van jou gister nou.

3. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Miranda gefeliciteerd!

Hier ook slecht geslapen vannacht. Probeer maar eens een lekkere houding te vinden zo.
    Dus om half 7 een eitje gebakken voor mijn man die nog lag te pitten. Nu ben ik super duf.
    :)

4. Niet meer actief

Ga dan nu lekker liggen. Doe ik ook altijd ff in de middag als ik daar tijd voor heb. Want ben druk bezig met de was op dit moment.

Maar chrisje verder alles goed. Ondanks het slechte slapen.

5. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jawel :) Er moet alleen nog veeeeel gebeuren hier.
    Jullie hebben alles al klaar he Tinus? :)

6. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe grappig mijn buurvrouw denkt dat ik op de 9de moet bevallen :p

Die van mij woog gisteren 2646 gram. Dus ietsies minder dan die van Miranda :p

7. Niet meer actief

Ja hier is alles klaar. Dus het kan ook echt komen. Mijn schoonouders zijn hier net geweest hebben bij de sligro een doos met negen pakken muisjes gehaald. Is toch altijd fijn. Mijn mannetje zit in het onderwijs en die zit na dit school jaar op een andere school dus hij moet straks op 2 scholen kunnen trakteren. druk druk druk.....

Oh ja keejbie die van ons is iets zwaarder.

8. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Kom ook weer bij de VK vandaan.
    Bloeddruk is nog steeds lekker laag en de kleine lag er super goed voor en ze voelde dat het lekker aan het rommelen is in mijn buik. Dat voelde ik ook al.
    Onze Uk is nu geschat op een 7 ponder dus van mij mag het nu wel geboren worden, het is mij zwaar genoeg (3500 gram).
    Ik kan echt bijna niet meer wachten!!!!!

9. Niet meer actief

Fijn om te horen Roos dat alles zo goed gaat. Ik zal voor je duimen dat het snel begint. Ja inderdaad 7 pond is zwaar genoeg. Die van ons ws bij de laatste echo ( 36weken en 5 dagen) ongeveer 3340 gram. Dus dat vond ik ook al wel goed.

Maar ja het komt wanneer ze er zelf genoeg van hebben daar binnen.

10. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    HIHI en wij maar aaien over die buiken.
    Vind je het gek dat ze het fijn vinden daarbinnen.
    Maar idd, we zien het wel wanneer het komt en wat de geboortedatum wordt.

11. Niet meer actief

haha het liefst kijken we die kleine onder hand naar buiten. Of we praten het er wel uit. Maar misschien vinden ze dat allemaal wel heel erg leuk.

12. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja die kinderen in onze buiken lachen zich rot... en blijven lekker binnen zitten hahaha.... Maar het wordt voor mij toch echt met de dag zwaarder.. het gaat van onderen steeds meer drukken en ik ben gewoon ontzettend moe... Gelukkig slaap ik wel heel erg goed...

Probeer gewoon mijn dingetjes te blijven doen, en even een rondje winkelcentrum te pakken... Wat moet je anders.. :D

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Roos voor jou is het ook spannend!!!

Mamaantje wanneer moet je weer naar de vk? Gaan ze niet proberen te strippen ? Of liep jij nou ook bij de gyn? :oops:

14. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hai allemaal,

Heb een tip, ga naar de kapper, ben er vanochtend geweest en voel me vandaag weer wat beter.

Dan nog een tip tegen maagzuur: Geen pepermunt eten en dat at ik heel veel....en veel melkproducten, ik mag geen rennie's, dus alles wat helpt.....

En nu op naar de eerste junimamma.....vanaf donderdag.....

tot morgen

15. Niet meer actief

Dames zo kom net onder de douche vandaan.
    Begon namelijk sinds 6 uur last te krijgen van mijn rug. Ben om tien voor 8 toch maar ff onder de douche gestapt. Maar de gemene steken in mijn onderrug gaan maar niet weg.

auwie....... zullen het de eertse tekenen zijn te samen met mijn harde buiken

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ojeeej ga je misschien dan toch de mei halen?!?!

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O jee, Tinus, dat klinkt wel aardig serieus.
    Bij mij begon het ook in mijn rug, vrijwel gelijk om de 5 minuten werd het steeds herhaald.
    Dus als er regelmaat in komt, kan het wel eens gaan beginnen. Dan nog is er niets van te zeggen hoe lang dat het duurt. Hopenlijk niet te lang voor jou, ik heb er nl 2 nachten mee rondgelopen.

Verder is alles wel goed Keejbie! Nog even en dan kan ik weer lekker gaan sporten. Het vloeien is gelukkig ook zo goed als over! De regelmaat zit er nu aardig in hier, ben al helemaal gewend. De zwangerschap en bevalling lijken al veel langer geleden. Gek is dat, dat je zo snel wendt aan de nieuwe situatie!!

Donderdag ga ik op begrafenis van het zoontje van die meid van zwangerschapscursus. Zal wel heel erg emotioneel en indrukwekkend zijn. Zie er wel wat tegenop, beetje raar gevoel dat wij ons zoontje in onze armen kunnen sluiten en zij niet... beetje dubbel. Maar wel knap van haar dat ze ons ook allemaal heeft uitgenodigd.

Nou zal mij benieuwen of er nog iemand aansluit bij de meimama's. En anders op naar JUNI!!

18. Niet meer actief

Ht is erg vervelend. Het begint nu steeds vaker terug te komen. Een zeurend gevoel met steken erbij. Komt en trek daarna rustig weer weg. En als het te heftig gaat worden moet ik echt ff er aan denken om door te gaan met ademen.

Maar goed moet ik nu al de vk bellen of wachten tot morgen. Want dan moet ik er toch naar toe om 11.45 uur.
    Straks is het niks en dan bel ik haar voor jan met de korte achternaam vind ik ook heel erg.

19. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Keejbie.. ik moet donderdagochtend naar de verloskundige.
    Mijn verloskundigepraktijk zit in het ziekenhuis, dit is tevens een opleidingscentrum voor verloskundigen. Maar ik weet niet wat ze gaan doen donderdag.... Ik hoop dat ze gaan strippen, ook al is dit geen pretje... het wordt zoooo zwaar en ik ben zooo moe...
    Heb ook nog een beetje energie nodig voor als de kleine er eenmaal is.

@ miekie.. nou meis.. sterkte met die begrafenis...
    Kan me heel goed voorstellen dat dat erg emotioneel gaat worden.
    Verschrikkelijk zeg.. moet je toch niet aan denken dat je je kindje op het allerlaatste moment verliest.

@ Roos voor jou gaat het nu ook wel errug spannend worden...

@ Tinus... wie weet, ga je nog eerder bevallen dan ik...

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Als er idd regelmaat in komt en of de pijn wordt heftiger of je vliezen breken zou ik wel ff bellen.
    En je weet het bij de vk bel je nooit voor jan lul.
    Bij twijfel altijd bellen!! Sterkte meid!!

Deel Deze Pagina