Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Miekie veel sterkte met die begrafenis, dat lijkt me heel heftig.

Spannend Tinus hou ons op de hoogte. :)

2. Niet meer actief

goede morgen dames....

Nou gister toch nog de vk gebeld. Die is om ongeveer half twaalf bij ons geweest. In wendig onderzoek gehad. Mijn baarmoeder mond is al zacht en heb nog geen ontsluiting. Ten minste het is niet noemens waardig. Maar het begin is wel gemaakt. Maar hoe lang het nog kan duren geen idee.

Toch vanacht maar op bed gegaan maar de pijn is nog niet weg. Straks belt de vk mij weer en dan zal ze waarschijnlijk toch weer ff langs komen om te kijken hoe het er nu voor staat.

We houden jullie op de hoogte.

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    oh spannend tinus...

heb vannacht wel heel k*t geslapen, het schijnt dat ik enorm snurk de laatste tijd en mijn man heeft er eergister van wakker gelegen, dus nu heb ik mezelf wakker liggen houden om maar niet te snurken..pfff... ben echt kapot!!!

hebben jullie dit ook nu of ben ik het enige varkentje hier!!??? hihi

morgen weer vk en ook nog ff langs de kapper.
    gister nog lekker gewinkeld, wel vermoeiend.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    yessss die man van de fotoreportage van het trouwen belde net, de foto´s zijn klaar!!!! eindelijk, vandaag natuurlijk wel halen....

5. Niet meer actief

Sterkte bij de begravenis Miekie..

Jeetje spannend Tinus..misschien nog wel een mei mama erbij hihi..

6. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ tinus.. nou spannend meis... hopelijk zet het lekker door en heb je je kleintje snel in je armen.

Ik ben vanochtend wakker geworden met een hele harde buik, en die wil maar niet meer zacht worden.... lijkt wel beton :)

7. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh Tinus ik liet mn man vanochtend al gauw even op de pc kijken of de baby er al was. :)

Ik snurk blijkbaar ook nu. Oh well.....

8. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Hier nog een snurker.... :oops:
    Schijnt echt niet normaal hard te snurken.. mijn man ligt al maanden met propjes in zijn oren.. Het vreemde is dat hij zelf ook veel harder is gaan snurken.. misschien dat hij het overneemt...hahahaha.

9. Niet meer actief

Nou vanmorgen is de vk hier nog ff weer geweest. Ze vind het wel erg lang duren voor dat het helemaal doorzet. Het gebeurt wel eens maar niet zo heel vaak.
    Dus moest ik voor de zekerheid toch maar eens een plasje inleveren bij de HA om te kijken of het geen blaasontsteking is. Ze heeft nog wel ff naar het hartje geluisterd en dat was allemaal goed.

Mijn mannetje heeft het weg gebracht en die belde tien min later op GEEN BLAASONTSTEKING. Wij natuurlijk blij dat houd dus voor mij wel in dat het denk ik serieus is. Vanmiddag komt de vk weer terug tussen 1 en 2 uur en dan wil ze ook ff kijken hoe het staat met de ontsluiting.
    Dus hopelijk kan ik jullie straks meer vertellen.
    En anders kunnen jullie ook op onze website kijken
    www.dommelstel.tk

Daar worden jullie anders ook wel op de hoogte gehouden.

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hier ook ik word er zelf wakker van :S

Vanacht heb ik echt niet goed kunnen slapen kwas er al om half 6 uit :( Samen met het mannetje. Daarna heb ik nog wel ff redelijk kunnen slapen. Gelukkig!

Tinus ben benieuwd of er nu al iets is of dat het toch voorweeen blijken te zijn.

Gisteren kreeg ik het toch wel ff weer spaansbenauwd. Ik had zulke rare steken en alles. Ik dacht Ojeej als het maar niet begint. Werd er een beetje bang van. Maar goed misschien is dat wel weer ff een "fase".

Miekie Wat raar dan he dat het zo snel went. En wat vloeien betreft dat is dan mooi als het bijna weg is ;)

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja hier begint het ook steeds meer te rommelen, maar ik ga er vanuit dat het voorbereiding is haha
    maar bij jou klinkt het wel spannend tinus,...maar nog ff 12 uur wachten hoor..dan ben je de 1e in juni hahaha...
    maar de vk dacht dus dat je begonnen was? omdat je schreef dat ze het lang vond duren voor het doorzette?
    ben benieuwd!!

12. Niet meer actief

Tinus spannend hoor..ik blijf kijken of er nieuws is :D

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Spannend hier allemaal hoor!!!

Mamaantje en Keejbie: idd ik vind het zelf ook allemaal erg spannend worden en John (mijn vriend) vind dat ook.

Miekie: Heel veel sterkte met de begravenis, kan mij heel goed voorstellen dat het erg moeilijk is om daar heen te gaan.

Eliesja: Heel veel plezier met het bekijken van jullie trouwfoto's.

Tinus: Heel veel sterkte en succes met misschien wel de bevalling!!!!

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zeker spannend bij jou roos....nog maar een paar daagjes en dan zit je op je uitgerekende datum.. en morgen alweer juni... wat is het allemaal omgevlogen..hoop dat we nog wat mooie dagen krijgen...lekker zonnetje enzo...

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oooooooh het volgende stond op de site van tinus
    ...het wordt dus nu wel echt spannend zeg!!

Woensdag 31 mei 2006: het laatste nieuws !!!!

Het laatste nieuws: gisterenavond-laat is de verloskundige nog langs geweest. Martine had sinds 17 uur gisterenavond al zeer veel last van rugweeën, steken en pijn. Na een onderzoek, kon de verloskundige concluderen dat het waarschijnlijk "allemaal" begonnen is! We zitten in het stadium vlak vóór de daadwerkelijke ontsluiting maar zijn al verder dan het normale openings-stadium.

16. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Volgens mij gaat het bij mij nu ook doorzetten....
    Ik verloor om rond 12 uur heel veel dik doorzichtig slijm, dus neem aan dat dit een slijmprop is... en mijn buik die is echt steeds heel erg hard...
    Hij ontspant nog nauwelijks....
    Verder heb ik echt een raar zeurderig gevoel in mijn onderbuik...

Ik ga nu even proberen te slapen... wie weet waar het goed voor is...

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje wat spannend weer hier zeg!!
    Nou Tinus, zet m op!!
    Hopen dat het bij jou wat vlotter verloopt als bij mij!! En dat je maar gauw je kleintje kan vasthouden!

En Mamaantje ook al zo spannend. Ga idd nog maar even lekker slapen, nu het nog kan!
    Ik wens jullie heel veel succes!!!

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tinus is vanaf 1 uur in het ziekenhuis.

(hoop dat je het niet erg vindt dat ik het hier neerzet)

Maar ik heb nog verder niks gehoord.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh spannend voor jou ook mamaantje.. leuk leuk leuk

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    voor het eerst dat we het hier echt spannend hebben trouwens...de 3 andere bevallingen kwamen allemaal zo onverwachts vond ik... en nu is het echt afwachten op bericht.... pffffff ben veel te nieuwsgierig haha

Deel Deze Pagina