Zo gisteren het verjaardags feest gehad, de hele kamer zat vol en ik was 's avonds helemaal op. Maar het was wel gezellig, gelukkig hoefde ik niet op te ruimen 's avonds dat namen anderen mij uit handen. Een kennis van ons schildert en die had 2 schilderijtjes van Nijntje gemaakt voor de babykamer. Zo ontzettend leuk gedaan. Ik zal er el een foto van proberen in te zetten later.
Wat leuk Chrisje!! Dat is natuurlijk grappig om te krijgen en helemaal mooi als diegene het zelf heeft geschilderd ! Ik heb een leuke kinderwagen gezien bij Prenetal. Geeeeen idee hoe die heet of wat Ben dan ook nog niet ver met spulletjes kopen enz daar moet ik helaas nog mee wachten. Dus kan er ook niet zo heel goed over mee babbelen Maar dat komt allemaal goed zodra alles geregeld is!
Zo ik voel me na een dag medicijnen al weer een stuk beterder. Ach keejbie je hebt nog tijd zat om dingen te kunnen kopen. Een oud vriendin van mij had haar kinderwagen 4 weken voor de uitgerekende datum pas binnen. Dus dan heb je nog even te gaan.
Tinus, fijn dat je al een stuk beter voelt! En inderdaad je hebt nog alle tijd Keejbie, wij hebben zelf alleen nog maar de kamer besteld omdat daar de meeste levertijd op zit. Wij kopen de rest ook pas als we de kamer binnen hebben.
Ik ben vandaag weer is bij Prenetal geweest hihi. Zag al een tijdje iets in de uitverkoop hangen maar twijfelde telkens om het te kopen. Maar vandaag!!!!! Heb ik het meegenomen zo'n schattig rompertje in legerstijl met de kleur blauw. Daarom twijfelde ik er ook zo over want stel dat het een meisje word?! Maar dat boeide me vandaag niets! Ik wilde hem hebben en nu heb ik um haha! Ik ben helemaal gelukkig met me rompertje OOK heb ik me kaartje gekocht voor de 9 maanden beurs. Ik ga lekker saampies met me zus en haar mannetje. Mijn mannetje wilt niet mee wat ik ook wel begrijp het is niets voor hem om tussen allemaal zwangere vrouwen te lopen hij heb zijn handen al vol aan MIJ Gaan er ook nog Juni mama's naar de beurs?!
hey ik weet welk rompertje je bedoelt....maar kan ook voor een meissie mijn dochtertje had er vroeger ook eentje in het blauw....die groene kleur die ze nu ook hebben hangen is een beetje een aparte groen vind ik....maar leuk he om kleertjes te kopen.... ik heb me ook al suf gekocht aan kleertjes...
Hehe wat leuk suus dat je weet welke ik bedoel. Ze hadden hem idd ook in een groen kleurtje. Erg leuk dat groene ook moet ik zeggen. Wilde ik eerst ook wel voor de babykamer hebben maar die groen heb ik al zelf in me slaapkamer hihi Ja echt ik kan wel bij de Prenetal gaan werken ben er gewoon niet weg te slaan al die lieve leuke schattige dingetjes! Idd Je moet ff gewoon een nieuw antwoord doen en dan ken je je kleurtje kiezen Verder alles keej Suus?!
Achjeej het hele forum zit vol met de griep Is maar goed dat het via internet niet overdraagbaar is hehe Ik weet nog niet wat we eten moet ff wachten tot me mannetje thuis is dan gaan we ff na de winkel. Ga je niet naar de beurs suusje?
jawel....maar weet nog niet wanneer eigenlijk...even kijken wanneer de meeste collega's van me er moeten werken, want dat is dan wel zo gezellig. Want ik werk er zelf dit jaar niet...mij veel te druk (catering) ben er een jaartje tussenuit dit jaar...volgend jaar weer...maar goed ik wil er zelf wel even rondneuzen...