Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Wat een verhaal maar weer.
    Laat je niet weg sturen hoor vandaag. Jullie hebben recht op hulp.
    Sterkte vandaag.

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    HET IS JUNI !!!!!!

3. Niet meer actief

Pff jeetje Johan wat een verhaal..is toch niet normaal hoe ze daar met jullie omgaan..hopelijk krijgen jullie vandaag meer te horen..nogmaals heel veel sterkte..

Hoe zal het mamaantje zijn..misschien heeft ze de kleine al wel in haar armen..spannend :D

Ja Suusje het is JUNI Yeahhhhhhh!!! De meeste van jullie bevallen zowiezo deze maand haha..ik kan nog een juli mama worden ook..Ik hoop het niet hihi..

Ben vandaag alweer 36 weken..de weekjes lijken nu steeds sneller te gaan :) 8)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja ik kan idd ook nog in juli terechtkomen...maar hoop het niet haha...

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jee wat is er inmiddels alweer veel gebeurt zeg..

wat een verhaal, vind het ook zeker niet normaal, blijkt maar weer al te goed dat je maar een nummer bent en geen bnner..
    ben wel benieuwd hoe het is gegaan vannacht...

en mamaantje hoe is het nu daar???

erug spannend nu hoor!

ben wel blij dat ik niet de enige ben die snurkt, hihi.

eneh de foto´s zijn echt super mooi, zal er binnenkort 1 in mijn album zetten.

6. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Dit is wat ik van Johan te lezen kreeg op msn.

Update: donderdag 1 juni, 07.15 uur
    Martine heeft hele nacht in het ziekenhuis wakker gelegen. Ze waren de spuit met pijnstilling/slaapmiddel vergeten. Toen we daar gisterenavond om vroeger, kregen we als antwoord dat eerst de gynaecoloog zou komen kijken. Die is dus nu NOG niet geweest en dus heeft ze de nacht voor n L*L in het ziekenhuis wakker gelegen met veel pijn.
    Ik heb inmidels onze eigen verloskundige gebeld, die ons overgedragen heeft aan het ziekenhuis en de hele gang van zaken besproken. Zij gaat direct contact opnemen met de afdeling van het ziekenhuis. Dit kan gewoon niet! We zijn niet voor niets naar het ziekenhuis gestuurd natuurlijk! Ik mag om 9.30 uur in het ziekenhuis komen en dan hebben we gesprek me de gyn (hoop ik). De verpleging heeft vannacht wel met Martine heel lang gesproken en die vonden het ook schandalig dat het zo gelopen is. Al die meiden vonden dat er ingegrepen moest worden, maar die mogen niets.... Martine is inmiddels dus bekaf, heeft veel pijn en heeft nog steeds zeer hevige rugweeën, nu dus al sinds dinsdagavond 17 uur! We gaan straks dat ziek
    Johan zegt:
    We gaan straks dat ziekenhuis niet uit VOOR er daadwerkelijk iets gedaan is en anders m ik haar mee naar een ander ziekenhuis!

Overigens siert de voorpagina van het Eindhovens Dagblad een grote van de verloskundige en een gynaecoloogvan het ziekenhuis waar Martine ligt, die de primeur hebben van een robotbevalling die gisterenmiddag is uitgevoerd!
    DIEZELFDE verloskundige die gisteren tegen ons zei dat het alleen vermoeidheid was en die ons min of meer wegstuurde!! EN DIEZELFDE gynaecoloog die Martine langs zou gaan....
    Het was erg druk op de verloskamers...TUURLIJK.....dus voor de pers hebben ze wel tijd, maar voor de patient niet! Mijn frustratie was dus na het lezen van de krant net NOG groter dannie al was!!

7. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jeetje zeg, nu maar hopen dat die gyn er is om 9.30..

8. Niet meer actief

Zo dan..wat een verhaal weer van Johan..ongebrijpelijk toch dat ze zo met haar omgaan in dat ziekenhuis :(
    Hopelijk krijgen ze snel meer duidelijkheid..Straks is ze te moe om daadwerkelijk te bevallen..

9. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Nou, ik heb net ook de VK op bezoek gehad want sinds gisteravond voelde ik de kleine toch wel duidelijk een stuk minder.
    Hebben hier geluisterd maar ik moet ook zo om half 12 in het ziekenhuis een CTG laten maken.
    Ben benieuwd wat ze daar zeggen.

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    jee t wordt nu toch wel allemaal erug spannend!!!!

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben benieuwd Roos, hou je ons op de hoogte?

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Spannend Roos!

Jaaaa het is Juni!! (alhoewel ik ook nog ruim in Juli kan bevallen)

We gaan vrijdag de klossen voor het bed maar eens halen. :)

13. Niet meer actief

Spannend Roos..succes in het ziekenhuis strakkies..

14. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wij gaan morgen ook de klossen halen chrisje. laatste wat nog gedaan moet worden :)
    @ Roos : ben benieuwd
    @ Mamaantje: Heb je je beebje al?
    @ Keejbie: tis het rustig bij jou? ook al stiekem bezig;)

15. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik schaam me dood moet nog steeds me klossen halen!

Wat een nachtmerrie voor jou en Tinus Johan!! Tis werkelijk niet te geloven. Ik mag hopen dat ik dit niet mee ga maken in het ziekenhuis!!!

En idd het is JUNI dames!!!! Ik word zowiezo een JUNI mama hihi Lucky me!!!

En suus hier nog niets aan het handje heur haha Krijg wel steeds meer last van me rug. Kon vanacht helemaal niet meer omdraaien :(Zo'n pijn in me bekken en me rug. Maarja voor de rest is er niets aan de hand. Dus ben bang dak niet de eerste Juni mama's word :p

Vandaag mag ook ik weer aan de ctg en een echotje weer. Dusss ben benieuwd ;) maar das pas om 15.00 dus als goed is kan ik eerst nog ff lezen hoe het met Roos verliep ;)

16. Niet meer actief

Ben wel benieuwd hoe het met mamaantje is..die is echt wel aan het bevallen hihi..

Hmm bij jou nog niks Keejbie..haha schaam je nog geen klossen..foei :p

Ik hoef gelukkig geen klossen te halen..bed is hoog genoeg, anders moeten ze vliegen :(
    Moet wel een ondersteek halen..ga ik volgende week maar ff doen..

Heb gisteren wat spulletjes klaargelegd voor het geval ik naar het ZH moet..heb mn ventje ff uitgelegd wat ie moet pakken haha..ook babykleertjes wat dan meemoet ligt klaar..begon hem beetje te knijpen met die verhalen hier..

Succes weer vanmiddag keejbie in het ZH..hoe is het trouwens afgelopen met je nichtje..gaat ze nog steeds mee of heb je je mannetje instrukties gegeven dat je dan liever alleen gaat? (misschien heb je het al verteld hoor, maar heb dat dan ff gemist :oops: )

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha erg he!

Maar we hebben van het weekend een nieuwe fiets gekocht voor me mannetje een Giant. Dus nu ken die lekker racen en straks als ons kleintje er is wil die graag het bos in enz. :p

Normaal had hij een fiets met fietstassen enzo maar die laat die nu dus thuis staan. En elke keer wijs ik hem erop dat ik de klossen moet ophalen maar telkens kunnen we ze niet kwijt op de fiets. Als ik ze straks nog niet heb mag die ze lekker zelf ophalen voor me :p Tis opzich ook niet zo nodig aangezien ik toch in het ziekenhuis beval. Alleen voor daarna dan ;)

Ik denk ook dat Mamaantje al mammie is ;) SUper hoor.

Haha Erg he Sonnie?! Alles komt toch wel een beetje TE dichtbij! Zo lees je mee met de aprilmama's en de Mei mama's nu leest iedereen met ons mee. En zitten op ONS te wachten. Ik krijg er ook de kriebels van!! Ik heb me tasje ook al paraat staan. (Nog niet met alles erin, ben ook zo lekker snel :D).

Wat me nichtje betreft.. Dat is allemaal zo snel gegaan. Maandag moest ze hier nog blijven en dinsdag had ze samen met der hulpverlener een afspraak bij een opvangcentrum en daar zou ze dus heengaan. Kan ze een maandje blijven en ze gaan haar helpen met der probleempjes. Wat ik erg fijn vind natuurlijk!!

Wat ik minder fijn vond was dat ik ter ontdekking kwam in de douche dat me shampoo. cremespoeling en me douchegel bijna helemaal leeg waren!!! Ik had er gezegd waar mijn spulletjes stonden zodat ze die kon gebruiken en ik had dus net nieuwe dingen gekocht. Maar dat vond ik opzich nog niet zo erg.

Ik wilde me benen gaan scheren dus ik pakte me scheerschuim die was gewoon HELEMAAL leeg!! Toen pakte ik me scheermesje en toen zaten der allemaal haren aan. DAT ging me toch wel iets te ver. Vind het helemaal niet erg dat ze me spulletjes gebruikte maar AUB niet mijn scheermesjes gebruiken :( Was ook me laatste messie! En dat niet alleen vond het een ranzig idee maarja niets aan te doen he :(

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha keejbie....ik heb mijn tasje ook al klaar staan, maar daar is ook alles mee gezegd...de inhoud moet er nog in!! ;)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha gelukkig dan maar suus!

Ben ik lekker niet de enigste!

Me tasje staat ook zo zielig.. Echt zo van NOUW die tas neem ik mee.. De inhoud is nog onbekend :p

En nu maar hopen dat er vandaag nog niets gaat gebeuren want tassie is nog niet klaar:p

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Een pyama en wat ondergoed en baby kleertjes zijn ook zo gepakt. :)
    De andere niet zo heel noodzakelijke dingen kan iemand anders altijd nog even na brengen.

Deel Deze Pagina