lekker nichtje dan idd vies idee dat ze jouw scheermesje heeft gebruikt.. Vwb dat koffertje..ik heb dus niet echt iets van een klein koffertje ofzo..dus doe het maar in een plastic tasje..erg he.. Hoe zal het met Tinus zijn he..hoop echt dat ze nu wat beter voor dr zorgen in het ziekenhuis..het is haar eerste..je weet niet wat je te wachten staat en dan doen ze zo Mamaantje ben je nou : : hihi je ligt nu natuurlijk te genieten met die kleine..
Moet wel zeggen ondergoed ligt al op me nachtkastje. Ik heb speciaal een pyama gekocht want slaap er nooit in! Haha Die ligt ook bij me nachtkastje. De babykleertje liggen klaar op de commode Alleen worden het steeds meer babykleertjes Ken gewoon niet kiezen en wil nog steeds niet geloven aan het broekje Maar jij hebt um dus al gereed CHrisje?!
Idd Sonnie! Dat vind ik dus ook vies. Het ergste was nog de zwarte haartjes zaten er nog aan alleen ben ik niet zwart, maar donkerblond Dus wist het al meteen :s Heb je ook geen rugzak of iets dergelijks sonnie?! Ik gebruik namelijk gewoon een schoudertas hoor. Is er ook nog geen update op die site van Tinus en Johan?!
nee rugzak heb ik steeds gebruikt als we met de honden weggaan..die ruikt dus naar hond..wassen schiet niet op.. Heb wel schoudertas..maar die is te klein hihi..erg he tassen zat zei me vriend al..maar er past gewoon niks in Dacht al aan de luiertas..maar ken ook niet super veel in..ach ja stouwen alles gewoon in plastic tassie hehe..en voor die kleine doe ik het dan wel in luiertas.. Waar gaan jullie eigenlijk in bevallen? ik zelf wil bevallen in een topje met spagettibandjes( heb zo'n setje van de hema, heb je in verschillende kleurtjes..zit wel lekker..slaap ik nu ook in) en als het te koud is dan trek ik t-shirt aan.. Voor na de bevalling heb ik een soort van huispak/joggingpak..lijkt me wel lekker om er dan in te lopen Ga zo ff op de site van Tinus kijken..ben benieuwd..
Ik tjekte ook ff maar nog geen nieuws Denk eerlijk gezegd dat als ze vanochtend nog steeds rugween had dat ze er nu toch wel iets aan gaan doen met bijv. opwekken van de weeen. Idd Sonnie die valt niet meer te wassen Ik heb gewoon een echte ouderwetse pyama zo'n eentje zonder broek Haha me mannetje heeft um uitgezocht moest er wel om lachen Hebben jullie ook zo'n gigantische "druk" op je stuitje staan? Ik heb er echt last van sinds een paar dagen had het zowiezo al wel. Maar dit is anders het lijkt wel of me hele onderkant uit elkaar word getrokken echt niet normaal. Ken ook amper lopen
Ik heb wel wat dingen in een koffertje zitten (een koffertje met nijntje erop ) maar die inhoud zal nog wel gaan veranderen. Ik ga denk ik bevallen in een kei oude nachtjapon die nog van mijn moeder is geweest, hij zit vol met gaten, maar hij zit wel lekker. En voor na de bevalling heb ik een zwarte nachtjapon ook met nijntje erop.
hmm minder van je stuitje..heb daar gelukkig geen last van.. Wel van mn bekken Heb me trouwens voorgenomen om niet meer naar Prenatal te gaan hihi..wordt helemaal gek van mezelf..was er maandag weer en jahoor weer iets gekocht..heb nu zoveel kleertjes maar 50-56..hij kan onderhand elke dag wat schoons aan.. Ga nu gewoon pas weer shoppen als hij geboren is.. Hmm ben benieuwd hoe lang ik het ga vol houden..blijft verleidelijk he.. Hebben jullie trouwens de kruidvatdoos al opgehaald? Is het wat? Ik moet er helemaal de stad voor in..maar auto is stuk dus moet dan met de bus..maar is het wel de moeite waard om die doos op te halen???
Nou meiden ik ben er gelukkig weer gewoon. Alles goed met de kleine. Aardige artsen daar in het ziekenhuis. Mijn ouders gingen met mij mee omdat John niet zo direct mee kon. Mijn vader reed in onze auto en die vond iets raar dus die is gelijk naar de garage gereden en toen moest ie daar gelijk blijven voor reparatie. Tuurlijk. alsof het allemaal nog niet genoeg kost!!!! GRRRRR. Maar ja wel zo veilig!!!
hihi chrisje..beetje nijntjesgek Gelukkig maar Roos dat alles in orde is met je kleintje.. Balen van jullie auto..zijn weer van die onnodige kosten waar je niet op zit te wachten
Helemaal als het nu gaat beginnen Roos!! Wat fijn dat alles okeej was! Ik neem over een uurtje de bus naar het ziekenhuis dus ben benieuwd of ik ook weer lekker naar huis mag haha blijft spannend elke keer! En idd Sonnie het is zeker lastig. Heb gewoon echt een rolstoel nodig voor mijn gevoel. Me rug begint zeer te doen en dat stuitje dus. Zal het straks is ff aan de gyn vragen Ik heb me ook al een aantal weekies niet meer vertoont bij de prenetal haha. Ook ik heb zoveel kleertjes en NOG vind ik het te weinig aangezien Miekie me dus vertelde over dat kleine maatje. Komt allemaal wel goed denk ik
Nijntje lief klein konijntje! Lastig KeejBie van je stuitje. Roos fijn dat alles goed is met de kleine. Dat van de auto is wel balen. Ik ben afgelopen zondag nog bij de Prenatal geweest in Rotterdam. Ik heb nog een lakentje gekocht en een blauw spaarvarkentje en van die vlaggetjes met "Hoera een jongen!" en een soort slot voor de videorecorder (ja zo'n ding hebben we ook nog ) zodat er geen boterhammen met pindakaas in kunnen worden gepropt. Mijn zusje kocht voor de baby een paar van die oranje slofjes met het hoofdje van Nijntje erop. En mijn moeder had een koetje en een varkentje van Happy Horse gekocht voor de kleine. En later bij de C&A kocht ze ook nog een overhemdje en een tuinbroekje voor m. Dus ik was weer verwend.
Ik kreeg toen ik geboren werd een Konijntje als knuffel. En ik was helemaal weg van nijntje de tekenfilmpie en had me konijntje Nijntje genoemd. Zong ook altijd dat liedje enz. Heb me nijntje nu nog steeds en zelfs me ma vraagt wel is om Nijntje of ik die nog heb voor me neefje of nichtje. Hahaha Wel grappig dus Chrisje dat je erover begint Wil ook wel weten hoe het met Taatje gaat. Maar helaas reageren Ppa en Taatje beiden niet.
Jeetje Johan wat n toestand daar zeg!! Dit kunnen ze toch NIET maken??!! Sjonge jonge wat n ziekenhuis zegg!! Ik hoop dat het nu beter gaat met jou en Tinus!! Wat n gedonder zo... Nou Mamaantje, lig je lekker te genieten van je kleine?? Fijn Roos dat alles goed was!! He Sonnie kan er niet iemand anders die doos voor je ophalen? Ik had trouwens zo'n grote plastic shopper van de prenatal als ziekenhuistassie! Daar kan genoeg in, haha! nou vanmorgen op begrafenis geweest van dat kleine mannetje. Poeh, dat viel niet mee, was erg heftig zeg. Heb hem nog gezien in zo'n klein wit kistje...bah! Mijn ogen branden ook in mijn hoofd nu. Het was erg emotioneel. Ja, dat is de omgekeerde wereld. Keejbie succes weer aan de scan!
Idd Miekie. Dat is echt heeel raar omdat te zien he. Je kunt het gewoon niet geloven! Dankjewel. Ik ga idd maar nu de bus nemen, ben ik wel weer is een kwartier te vroeg ofzo maarja als ik ga fietsen met dit weer en die tegenwind dan ben ik veel te laat haha. Ik zal jullie als het kan straks ff laten horen hoe het was Hoop dan natuurlijk ook al wel iets gehoord te hebben van Mamaantje of Tinus
Behoorlijk zwaar he miekie dan zo'n begravenis van zo'n kleintje..erg hoor..helemaal omdat je zelf nu zo'n klein wondertje thuis hebt.. Kan het volgende week wel ff aan mn ouders vragen hoor of ze die doos ophalen..maar verveel me n beetje dus dacht als ie nou de moeite waard is wil ik wel ff met de bus naar de stad gaan..ook kan ik koopavond wel ff met mn mannetje..zijn auto rijd tenminste wel haha.. Je bent natuurlijk al weg Keejbie, maar succes in het ziekenhuis..
Ik snap niks van de die Kruidvat doos. Krijgen jullie er allemaal 2 ofzo?? Ik heb nog maar 1 oproep gehad en dus ook 1 doos. Wie legt mij uit??
Roos ik heb ook maar 1 oproep gehad hoor twee weekies geleden..dus dit wordt ook mijn 1e kruidvatdoos
Ooooooooooooooh oke. Snapte het al niet meer. Maar ach ik zeg ook maar: zwangerschapsdementie!!!! HIHIHI.