Hoi dames, weer ff een update van Johan en Martine: Ik, Johan, ben net terug uit het ziekenhuis (eventjes thuis voor de hond). Ik kwam vanmorgen aan en kreeg toen te horen dat Martine waarschijnlijk bekken-instabiliteit had en dat daar de pijn vandaan kwam. Er was geen ontsluiting en alleen de rugpijn was zeer hevig (elke 3 minuten). Ik heb eerst flink gemopperd en de gynaecoloog laten halen, die kwam meteen! Ik heb flink gedonderd na alle ellende van gisteren en hij gaf me gelijk en bood ook direct zijn gemeende excuses aan. Dit had inderdaad anders gemoeten! Na inwendig onderzoek bleek er geen verandering. De bekkeninstabiliteit was onzin volgens de gynaecoloog (dat had de verloskundige in het ziekenhuis gezegd) en hij constateerde dat er nog alleen (hevige) rugweeën waren en verder niets. WEL heeft ze vanmorgen, tijdens het douchen, ineens de slijmprop verloren waarvan we dachten dat die er al uit was. Ook de gynaecoloog bevestigde dat de slijmprop er nu wel degelijk uit is....dat was een prima teken! Verder heeft Martine erg veel pijn nog steeds. Er is een hartfilmpje gemaakt van de baby en alles was prima. Er is besloten om Martine vandaag en vannacht gewoon in het ziekenhuis te houden met (dit keer wel echt) pijnstilling. Men hoopt (net als wij) dat er vandaag en vannacht wat "van nature" gaat loskomen. Er is nog even overwogen om de vliezen te breken, maar daarvoor was de baarmoedermond nog niet week genoeg. Als dat week worden vandaag of vannacht alsnog gaat gebeuren, dan besluit men wellicht alsnog om de vliezen te breken en het geheel op te wekken. NU dus nog niet. Dus....we hebben eigenlijk nog niet zoveel nieuws! Wel moet ik van Martine iedereen ebdanken (ik vind dat ook heel lief trouens) voor de vele mailtjes en belangstrelling die we van jullie krijgen. Martine is op haar mobiel telefonisch bereikbaar (dat mag daar) dus als je wilt, kun je haar bellen/smsen. Dat zal ze heel leuk vinden. Als je dat wilt, moet je mij ff mailen op jvanoers@planet.nl dan stuur ik je haar nummer. Ik ben rond 18 uur weer weg hier en dus kan ik daarna niet meer reageren op mails. Maar in elk geval: allemaal bedankt voor de hartverwarmende reacties!!
Pff het is allemaal wat he Johan Hopelijk gaat er nu wat van nature gebeuren..want dit is ook geen volhouden voor martine.. Wens haar nogmaals sterkte van me..en jij natuurlijk ook is voor jou ook niet makkelijk zo.. Sterkte
Nou afwachten dan maar of het nu natuurlijk op gang komt. Ik neem aan dat Martine vanaf vandaag een royal treatment krijgt in het ziekenhuis! Veel stertke en succes! Pim
Wel fijn Johan dat jullie nu wel ff mooi hebben kunnen laten weten wat jullie ervan vonden gisteravond. Die fijne service en alles.. Kuch Kuch!! Het moet wel heel spannend en vermoeiend zijn voor jullie beide en nu ze de prop is verloren kan het als nog gaan gebeuren! Heeeeel veel succes jullie tweetjes!!! Hier weer ff een updateje van mij: Ben dus net trug van het ziekenhuis en moest eerst aan de ctg maar het hartslagje was niet zo actief dus ik lag daar maar doodstil in het kamertje met Ojeej er is toch niets he..De zuster kwam naar me toe en die vroeg of ons kindje altijd zo "stil" was. Ik zo neejjjj juist niet het is altijd zeer actief. Dus moest ik ff wat rechterop gaan zitten. En JA hoor!!!! Ons draakie hield me weer voor de gek. Het lag lekker te slapen maar werd wakker toen ik wat beter ging zitten haha. Dus alles was goed. Bij de echo ging zag ze weer het geslacht. En vertelde me het dus weer Me vruchtwater was dit keer wat minder dan de vorige keer maar ziet er nog goed uit Ik heb er gevraagd van me stuitje en me rug. En ze zei Jullie kindje zoekt de uitgang om naar buiten te komen vandaar die druk. Dat maakt het allemaal weer opeens zo kriebelig weer dan om te bedenken dat het idd al ver aan het zakken is en druk bezig is al met de geboorte. Vreemde ervaring hoor! Ik heb weer 2 nieuwe afspraken staan. Me eerst volgende is op 6-06-06. De datum waar ik stiekem op hoopte De gyn zei (zonder dat ze wist dat ik het een mooie datum vond) dat ik op die datum ga bevallen en waarschijnlijk geen afspraak meer nodig heb. Ook de secretaresse zei het heeel vreemd haha Ik ga lekker nergens van uit! We zien het wel Maakt niet uit wanneer het komt, als het maar komt Oja vorige keer vertelde ik jullie toch dat ik die keer met een andere vrouw op 1 kamer lag. Waarmee ik btje had gebabbeld en haar kindje was juist te groot blaat blaat. Toen straks zat ik dus in de wachtkamer en daar kwam ze aangereden in een ziekenhuisbed. Ze zei nog wel hoi maar ik had geen tijd om der te vragen of ze nu al bevallen was. Vond ik wel jammer
Ohhhh KeejBie dat is al bijna...... Spannend!! Hier gaat het waarschijnlijk toch nog een tijd duren. Hopenlijk is hij 9 Juni (dan moeten we weer naar de VK) wel ingedaald.
Jeetje wat een verhaal, hopelijk gaat het nu heel snel...... En laat ze maar goed voor jullie zorgen, dat hebben jullie wel verdiend. Spannend dat het nu opeens zo snel gaat met iedereen. Keejbie ik vond 6-6-06 ook zo'n mooie datum, maar ga dat waarschijnlijk niet halen, dus 16-06-06 of 20-06-2006, wat dat berteft keuze genoeg. Maar als ze zeggen 2-06-06 ga ik er ook voor, hahahaha
Hihihi ik weet wel dat sommigen zeiden dat ze niet meer naar Prenatal zouden gaan maar laat die nou net een actie hebben. Als je zaterdag 3 juni tussen 08.00 en 10.00 's ochtends daar dingen koopt krijgt je 20% korting. Kijk maar op hun site. Dusseh.....misschien toch even kijken?
Heeeujj Ppa! Alles gaat goed daar dus?! 9 juni dan weer na de vk? De buurvrouw gelooft dan dat ons kindje komt hehe we hebben 09 ook als eindcijfer van ons staatslot (kwam het mannetje mee thuis hihi) Ik word toch echt wel nieuwschierig nu naar Mamaantje hoor. Helaas dat we nog moeten wachten denk dat ze in het ziekenhuis moet blijven ofzo. Wij eten zo lekker een patatje daar heb ik zo zin in!! En Nederland speelt zo he
Chrisje hou op hoor met je prenatal haha Ik wil nog wel zo'n muziekmobiel hebben voor de box ga toch ff op hun site kijken zo Lekker Keejbie dat alles goed was met beebje ennuh wie weet he toch die 6-6-2006 hihi.. Hey ppa..hoe gaat het met jou? Ik was daarstraks ineens zo moe..niet normaal meer..mn vriend zei al leef jij op dit moment in een ander wereldje ofzo..ik was helemaal versuft..maf he..ff ogen dichtgedaan en na half uurtje ging het wel weer..nu maar ff aan de koffie..heb ook ineens mega pijn in mn onderrug..naja komt wel weer goed
Als het een beetje meezit hebben trouwens de papa's van de junimama's geluk waarschijnlijk zijn die al papa met vaderdag Die van mij begon helemaal te glunderen. Jaaahaa zegtie dan krijg ik een cadeautje he! Hahaha Tuurlijk schat zal een tekening voor um maken haha
idd vaag die gekke pijntjes..zo heb je nergens last van en ineens is daar weer zo'n vreemd pijntje..hihi..Kriebels beginnen hier behoorlijk te komen..nog vier weekies maar ja ga uit van zes weken.. Jaaa vaderdag..denkt niet dat mijn ventje al vader is dit jaar..
uhhh bedoel natuurlijk dat ie nog geen vader is deze maand haha is wel te hopen dit jaar..anders overleef ik het niet hehe
Ik kreeg net een smsje van Johan, de buikweeen zijn nu begonnen bij Tinus. Ze hopen dat het nu snel doorzet. Dat hoop ik ook voor ze. Ik ga bij de Prenatal zo'n draagdoek voor de baby kopen denk ik. Als ik mijn nest uit kan komen hahahaha.
Nou hopelijk zet het nu dan door bij Tinus.. Ik ga toch zaterdag naar de prenatal..heb net ff met ventje overlegt en we willen zo'n babybjorn..we wilden eerst wachten tot de kleine geboren is..maar ja 20% is toch best veel..hihi en dan is het echt de laatste keer dat ik daar naar binnen ga
Goedemorgen allermaal, weer even een korte update van Johan en Martine. Ik zal met de deur in huis vallen: we zijn nog geen papa en mama geworden! Martine heeft gisterenavond rond 23.30 uur een injectie gehad om te kunnen slapen. Deze heeft alleen niets geholpen want om 01.00 uur vannacht was ze al weer wakker met stekende pijnen. Ze heeft een keer of 3 de verpleging gebeld (dan weer om het bed platter te leggen, dan weer voor warme kruiken, dan weer voor wat anders). Ze heeft me net gebeld dat ze een "vaag" gevoel in haar buik heeft en dat ze buikpijn heeft. Laten we met z'n allen hopen dat het écht gaat doorzetten nu. Ik hoop in elk geval dat er sinds de buikweeen gisteren zijn begonnen, iets van een klein beetje ontsluiting is gekomen....dan kunnen ze namelijk eventueel wél inleiden!! Want we raken zo'n beetje aan het eind van ons Latijn zo....Martine is het echt meer dan zat! Verder is er nog weinig nieuws. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis en dan zien/horen we het wel weer. Namens Matine wil ik jullie nogmaals danken voor de vele lieve reacties! Ook de smsjes aan aan Martine, vond ze helemaal super!! Ga daar vooral mee door haha! In het foto-album van Martine zitten 2 nieuwe foto's die gisteren gemaakt zijn in het ziekenhuis.