Zenuwslopend gewoon en zeer vermoeiend!!! Misschien wassut allemaal vals alarm? Wie weet vandaag? Of misschien mag ze toch naar huis? Ik wens jullie in ieder geval Heeeeel veel succes!! Ik heb vanacht lekker geslapen mensjes! En die nacht ervoor ook heel vreemd maar waar! Die nacht ervoor is er hier in de straat overal ingebroken (niet bij ons gelukkig)!! Maar normaal had ik echt wel iets daarvan gehoord want lag snachts elke keer wakker. Dit keer heb ik helemaal niets gehoord aangezien ik lag te slapen als een roosje!!! Vanacht sliep ik ook lekker. Veel minder gedraai in bed en sliep gewoon vast. Werd vanacht wel wakker om te plassen maar ik durfde niet naar beneden dacht ojeej straks zijn er inbrekers beneden. Heb dus gewacht tot het licht werd erg he :S
hihi kan me er wel wat bij voorstellen hoor keejbie... is toch eng zo dichtbij een inbraak maaaaaaaar wel lekker dat je nu weer kunt slapen..ik ineens ook weer...heerlijk!!! Alleen dat draaien he, da's minder en doet echt zeer. vandaag telefonische intake van de kraamzorg gehad. Ik heb gekozen voor 4 uur per dag in eerste instantie, omdat mijn moeder ook komt helpen (zij is de mantelzorg:zo noemen ze dat) en uit vorige ervaring weet ik dat 4 uur voor mij voldoende is. helemaal aangezien mijn moeder gewoon de hele dag blijft tot na het avondeten... zij houdt zich dan bezig met de huishoudelijke taken en mijn dochtertje van school halen enzo en de kraamverzorgster verzorgt mij en de baby... en toilet,bad,slaapkamer en babykamer. En de uren kunnen evt aangepast worden. Heb nu gekozen voor 32 uur Maar heb recht op 38 uur (eigenlijk 44, maar er is 6 uur afgetrokken omdat ik geen borstvoeding geef, maar flesvoeding) Dus in principe heb ik nog 6 uur openstaan die evt altijd nog erbij kunnen komen, mocht dat nodig zijn vanmiddag als mijn moeder er is even de klossen ophalen en t po'tje en dan misschien even coniferen scoren op de luilak-bloemenmarkt in de stad. En vanavond naar de kermis...dus vroeg eten en dan gaan...is vandaag eurodag ook trouwens. Mijn dochtertje verheugt zich er al helemaal op,...die is gek op kermissen haha... voor mij op het moment niet erg spannend...maar vindt het al leuk om te kijken hoe zij geniet van de snelle attracties. nou heel verhaal weer met jullie alles goed? ben nu 37 weken vandaag whoehoe
Wat fijn suus dat je ook wat beter kunt slapen weer! Vandaag 37 weken!! He tgaat zo snel!! morgen ben ik alweer 39 weekies loop dus 2 weken voor hehe Wat gezellig die kermis en denk zeker dat je dochtertje zich wel vermaakt hihi Heel veel plezier alvast Ik kreeg trouwens ook minder uren zorg door flesvoeding.. Maarja ik zie wel hoe het allemaal gaat verlopen Zodadelijk komt me zus (kom er namelijk niet uit hoe ik nu het bedje moet opmaken) Dus zusterlief komt het ff voor me voordoen zodat ik het daarna zelf ken Lieffff he!! Ook ga ik strakkies nog wat ballonen kopen voor als de box er staat En moet nog wat slingertjes hebben. Me mannetje wilt graag zo'n slinger met Hoera het is een .... Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Moet maar ff kijken waar ik die kan halen
Onze zoon is geboren op 1 juni om 00.57 uur.. rest volgt.. zie geboren.... Toch nog een juni kindje !
Jeetje mamaantje haha Jij gaat met de eer er vandoor om de eerste Juni mama te zijn!! Hartstikke gefeliciteerd meis!! Maakte me wel beetje zorgen om je omdat we niets hadden gehoord maar gelukkig gaat alles goed! Ben benieuwd naar je verhaal
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de eerste echte juni baby/mama GEFELICITEERD!!!!!!!! ik ga gauw je verhaal lezen
prenatal of euroland hebben ze in ieder geval... wij hebben er ook al 2 in huis...eentje met beschuitjes in de goede kleur en idd hoera het is een..... en eentje als vlaggetjeslijn... mamaantje: mooie naam hebben jullie gekozen.. je bent wel op het nippertje in juni bevallen he haha
Euroland, daar heb ik ze niet gezien. Daar hadden ze wel allerlei babyartikelen maar geen vlaggetjes gezien
Ik heb ze ook bij de Prenatal gezien.....en meteen gekocht hahaha. Euroland ken ik niet. Ik zal maar eens wat gaan doen in huis. We krijgen mijn zusje te logeren morgen.
Mamaantje Gefeliciteerd De eerste juni mama hihi Hoe doen jullie dat ineens slapen..tips : : : haha Vannacht helemaal beroerde nacht gehad..allebei de honden waren/zijn ziek..eerst begon de 1 met diaree..door het hele huis ligt laminaat en waarop laat ze het lopen..jawel op de deurmat..grrr..stinkt nu nog..maar ff de tuinslang erop zetten straks..lag ik eindelijk weer in bed..begon de ander te spugen..pfff..nu nog steeds..1 aan de diaree en de ander aan het spugen..ach ja houdt je bezig he
WOW Mamaantje, gefeliciteerd!! Hey Suusje, lekker nu 37 weken, mag je lekker thuis gaan bevallen!! Nou Johan, ik hoop nou toch echt dat er wat gaat gebeuren bij Martine!! Wat houden jullie het spannend zeg! Ik hoop dat het nu doorzet! Heel veel sterkte!! Fijn Keejbie dat alles goed was!!! eN NU MAAR AFWACHTEN WELKE DATUM DE KLEINE UITKIEST! Wij moeten zo naar het ziekenhuis met de kleine, voor controle. Ze wilden hem met 4 weken graag weer even zien, wel fijn!!
Gefeliciteerd, mamaantje met de eerste junibaby, echt super........ Ben net terug van winkelen, voor zover je dat nog winkelen kan noemen, hahaha Bij het kruitvat mijn toilettas even gevuld met allemaal nieuwe spulletjes, ze hebben nu ook een mamalijn van zwitsal, erg lekker...... Nu weer even bijkomen achter de pc. Gelukkig is het weer wat beter weer.
Ik heb geen tips voor je Sonnie helaaas! Ik weet ook niet wat ik anders heb gedaan was gewoon erg moe! Miekie idd ben heeeel benieuwd wanneer ons kleintje wilt komen hihi. Me bedje is EINDELIJK opgemaakt vind het helemaal super!! Nu ga ik nog ff slingertjes halen
spannend allemaal, hoop dat tinus maar snel bevalt, wat zal ze moe zijn nu... mamaantje, VAN HARTE GEFELICITEERD... yess eerste juni mama.. het slapen is ook iedere nacht ander bij mij, dan weer wel goed geslapen, dan weer niet, wisselt heel erg, verder geen tips!! gister naar vk geweest en door die voorweeen die ik geregeld heb is het kindje nu helemaal ingedaalt. dus wie weet gebeurt het sneller dan we denken...
Ik had een smsje gekregen van Tinus, ze mocht weer naar huis want er kwam geen verandering in. Dus moet ze het thuis afwachten. Slapen gaat hier nu ook ineens goed. Ik word wel kotsmisselijk van de geur van mijn man z'n deodorant.
Ik las het al op hun site chrisje. Wel rot dat ze daar dan al die tijd heb moeten liggen maar wel superfijn dat ze lekker thuis mag zijn en weer met ons komt babbelen hihi Wat voor deo heb die dan ?
Eentje van FA. Zilveren fles met een blauwe dop. Nu gebruikt ie dan Rexona om me te ontzien hahaha. Ik heb geen zin om te koken!!!!
Zo dames hier ben ik dan zlef weer. Na 2 nachten ziekenhuis vonden ze dat ik thuis maar verder moest gaan proberen. Nou ja proberen afwachten wanneer het doorzet allemaal. Hopelijk duurt het nu allemaal niet meer zolang, maar daar kunnen ze echt niks van zeggen. De natuur moet zijn werk gewoon nog ff goed doen. Dus mag thuis gelukkig ook alles doen. En doe ook gewoon zo veel mogelijk om mijn gedachten maar niet op de ontsluiting en de weeen te vestigen. Want hoe meer je erover na denkt hoe langer het allemaal duurt voor dat het een beetje doorzet. We wachten het allemaal gewoon af. De meiden die mij een sms hebben gestuurd echt helemaal super. Zo zie je maar weer dat ook al heb je elkaar nog nooit gezien je elkaar toch altijd wil steunen. Helemaal Super....... Mamaantje proficiat met jullie zoon. Geniet lekker van de kraamtijd.