keejbie: hema kun je proberen...en zag ze toevallig ook liggen bij de thuiszorg vandaag haha feestwinkel of Prenatal meeste kans denk ik...prenatal weet ik ckr hey tinus: welkom back!! rustig aan he?
Jaja ik zal proberen om mijn gemak een beetje te houden. Maar het scheelt wel hoe meer ik nu thuis doe. Des te minder ben ik er met mijn gedachten mee bezig. Voor de nachten heb ik vanuit het ziekenuis nog we 4 tabletten mee gekregen. Een soort spier ontspanners. Dat als ik op bed ga die in neem en dan vervolgens wat makkelijker in slaap kan komen. In slaap komen is vaak het probleem ook niet. Maar meer in de nacht last krijgen van rug heup bekken enz. En dan wordt je vanzelf wel wakker van de pijn. Ze konden wel zeggen dat het met die kleine alles goed gaat en dat is natuurlijk wel het voornaamste. Want die moet het goed hebben ik kom er vanzlef wel weer boven op alleen de vraag is nu hoe lang nog....... Het begin is in het ziekenhuis al gemaakt ben daar wel mijn slijmprop verloren. Dus het is een teken dat je lichaam zich wel aan het voor bereiden is op een tegoemoet komende bevalling.
Wel gezellig dat je er weer bent, ik hoop voor dat alles ineens gaat beginnen. Chrisje, ik heb dat met die deo's al mijn hele zwangerschap, hahaha We hebben nu al 4 verschillende soorten en die van rexona is inderdaad het beste
Rexona is wat neutraler he. Niet zo'n over geparfumeerde geur. Ja dames biecht jullie Prenatal aankopen maar op! Ik heb niks. Slecht geslapen dus ik kon mijn nest niet uitkomen. Ik heb zo'n raar gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Dat is wel zo heerlijk aan zwanger zijn. Je wordt niet ongesteld
Ook ik ben niet geweest want ik was niet van plan om mijn wekker te zetten en aangezien het hier luilak is geweest en al die vervelende kinderen mij nog meer wakker hebben gehouden vannacht dan normaal kon ook ik er niet uitkomen. Maar ben benieuwd of andere wel wat gekocht hebben. Hier trouwens alles erg rustig en volgens mij gaan we gewoon lekker over de 40 weken heen!!!!
Hehe voor jou is het de grote dag Roos!! En ik ben vandaag 39 weken Nog een weekie te gaan! Tinus wat fijn dat je weer terug bent! Gelukkig is er al wel een beginnetje gemaakt. Maar snap echt wel dat het zeer vermoeiend en zenuwslopend is voor jullie daar!! In ieder geval WELKOM TRUG! Ik heb geen inkopen gedaan bij de Prenetal me bedje was nog net zo lekker
Daag dames, Fijn ppa dat het weer wat beter gaat nu! Tinus, welcome back!! En nu maar hopen dat het thuis beter gaat en zo langzamerhand wat gaat doorzetten! Nou Roos, spannend hoor! Zal mij benieuwen wanneer het bij jou gaat gebeuren. Pff gister voor het eerst weer op stap geweest. Valt nog niet mee...
De hoes voor het aankleedkussen is binnen, dus die gaan we zo even halen. Is heel leuk van Kooka dan kunnen er verschillende kleurtjes op vast gemaakt worden.
Op stap in de zin van uitgaan Miekie?! Hehe vertel!!! Hoe wassut? Miste je je kleine mannetje? Ppa wat leuk dat je er verschillende kleurtjes opgemaakt kunnen worden laat ons dat is ff zien! Hehe
Ben geslaagd hoor voor me HOERA het is een... Slinger 0.59 eurocentjes bij de Action! Dusss voor degene die um nog niet hebben issut misschien een TIP?! Kon alleen niet nog een streng vlaggetjes vinden en balonnen dus die haal ik maar ff ergens anders
Uhhhh hier flink geshopt vanmorgen met mn mannetje..pfoehee wat druk haha..maar ja was te verwachten.. Heb niet speciaal mn wekker gezet hoor..maar zijn standaaard vroeg met de doggies hier..waren er om ff over negenen..jeetje een mega rij.. Wat hebben we gekocht..hihi.. Knuffels..muziekmobiel voor aan de box..twee badcapes..slaapzakje met draakjes..spuugdoekjes..easyfix(kan je in de auto laten zitten en hoef je de maxi cosi er alleen maar in te klikken, wilden we al steeds halen en nu met die korting was het natuurlijk nog aantrekkelijker hihi)..uhh en wat nog meer..oja rompertje met papa is de allerliefste en verder niks geloof ik..ging behoorlijk wat vanaf..das nog is leuk winkelen.. Maar nu ga ik echt niet meer daar naar binnen hoor Oja en we hebben nog slingers gekocht en ballonnen met hoera een jongen..en hartjes (blauw en wit) doe ik dan op schaaltje voor de kraamvisite..(naast de beschuit met muisjes natuurlijk) Nu gezellie naar verjaardag..ga vanavond en anders morgen ff uitgebreider lezen wat jullie allemaal geschreven hebben.. Oja Tinus..gezellig dat je er weer bent
Valentino heeft een eigen website www.valentino.mooiste-baby.nl kom gerust even kijken op de site, alles gaat goed en we zijn gisterochtend thuis gekomen.....
Meiden veel sterkte met de bevalling, je bent het zo weer vergeten als je je kleintje in je armen krijgt, ik ga nu even genieten en jullie zal ik zeker nog gaan volgen...... bedankt voor alle felicitaties en reacties.....
Ja ben wel weer blij dat ik lekker thuis ben. Vandaag lekker de deur uit geweest. Want hoe meer je thuis zit hoe meer je er over na gaat denken. Dus lekker ff weg. Maar na een uurtje winkelen had ik het al helemaal gezien. Alles deed me zo'n ontzettende pijn dat we daarna maar lekker naar huis zijn gegaan. Maar goed we zijn de dag door gekomen. Heb vanacht wel goed geslapen. Heb inslapers mee gekregen van het ziekenhuis en die heb ik gister avond om ongeveer 12 uur in genomen en ben om ongeveer 7 uur wakker geworden van pijn in mijn heup en toen weer in slaap gevallen tot 10 uur. Maar ik moet zeggen als ik toen niet uit bed was gegaan dat ik om 12 uur volgens mij nog lag. Maar goed dat geeft niet.
hey tinus, mischien toch wel weer lekker om thuis te zijn, wat een gedoe in dat ziekenhuis zeg.. lekker je dingetjes doen. en mamaantje wat een heerlijk kereltje zeg! hier ook nog geen tekenen van een bevalling, dacht gister wel dat het kon gaan gebeuren, had echt last van buik en rug en enorme harde buiken... heb wel super veel afscheiding, hebben jullie dat op het moment ook zo erg? Iedere keer denk ik dat het wat vruchtwater is.... heb het wel al de hele zwangerschap, maar nu is het echt erg!! allemaal fijn weekend en fijne pinksterdagen, wie weet zit er nog een pinksterkindje bij..
Wat liefff Mamaantje! Tinus was lastig van dat slapen zeg!Wachten duurd lang he! Ik weet dat we eigenlijk nog wel 3 weken te gaan hebben maar stiekempjes vraag ik me toch ook wel af wanneer het gaat beginnen. Mijn buik doet wel erg vreemd!! Gisteren kwam er geluid uit dat is niet normaal. Me mannetje en ik waren aan het luisteren en het leek wel of me buik een put was waar stenen in werden gegooit! Haha Heeeeeel vreemd. Vandaag nog steeds hetzelfde. Voel me ook beetje beroerd in me buik. Voel me gewoon anders dan normaal heel vreemd en heb super last van krampen Grrr Maarjaaa voor de rest gaat alles wel keej. Gaan jullie nog iets doen met Pinksteren dames?!
Eliesja dat van die afscheiding had ik ook wel me hele zwangerschap maar nu issut niet normaal idd!! Ik denk ook telkens dat er vruchtwater ofzo inzit en dan komt het ritueeltje.. Kijk en ruik je goed en dan is het toch niet zo Ook elke keer als je na de wc gaat kijken jullie dan ook om? Met de gedachte als er maar geen bloed of iets inzit?!
nou idd, steeds kijken ja of er geen bloed ofzo bij zit. heb nu s´morgens als ik wakker wordt ook zo´n last van opgezette vingers, voelt ook helemaal niet lekker aan, net of mijn vingers ligt gekneust zijn, lekker irri... met deze dagen ga ik niet iets speciaals doen, een gewone zondag voor ons en morgen ook geen idee.
Tsjaaa ik heb lekker nederland gevolgd. Wat een rotwedstrijd!!! Heb nog steeds een raar gevoel in me buik ongipijntjes en steekjes. Voel me niet zo lekker als anders. Maar we gaan ff een eindje fietsen Misschien helpt de buitenlucht. Oja, hier is de melkfabriek al van start :s
De melkfabriek is hier al van start sinds week 20 ofzo Af en toe zwaaaaar irritant. Mijn zusje heeft een nachtje bij ons gelogeerd. Veel spelletjes gedaan zoals Monopoly en Cluedo enzo. Maar wel fijn om nu weer met zijn 2tjes te zijn. Morgen ga ik met mijn man mee naar een motorenshow.