Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk Chrisje veel plezier morgen!!!

Wij hebben ook lekker gekaart en gemonopolyd. Helaas ken ik niet vaak winnen van me mannetje haha :(

Vond het hier wel erg stilletjes vandaag hoor!! we hebben toch echt wel een "meldingsplicht" zo onderhand hehe :oops:

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    last van hooikoorts blehhhhhhhhhhh
    supervervelend!!

heb ook weer ff een nieuwe foto in mijn album gedaan. zal wel 1 van de laatste zijn :)

3. Niet meer actief

Morguhhh meiden..

Waar blijft de volgende juni mama hihi..er zijn er toch al een aantal die echt op het eind zitten nu he..spannend.. :D

Heb ook super veel last nu van afscheiding..ook al hele zwangerschap..maar nu nog veel erger :(

Mooi buikkie nog steeds Suusje..Zal er ook weer is eentje maken van de week..super lastig he die hooikoorts..mijn mannetje heeft er ook last van..

nog paar daagies dan ben ik 37 weekies en mag ik ook officieel thuis bevallen..yeahhh..heb wel echt constant last van harde buiken en gisterochtend om vier uur kreeg ik van die ongi pijn..pff niet normaal tot gisteravond en dan die harde buikkies erbij..pff..

Zaterdagmiddag/avond haddden we een verjaardag, gisteren op visite geweest bij vrienden..zij is 20 weekies zwanger en hebben al een kleine lopen van anderhalf..was hartstikke gezellig..en vandaag gaat mn mannetje de tuin weer verder bestraten..schiet nu gelukkig op..

Hoe is het met Tinus vandaag?

NOg steeds niks van Taatje gehoord he?

Meiden fijne dag vandaag met mooi weer 8)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ja goeiemorgen,

idd sonnie, nog ffjes ook voor jou he?
    tjah wie wordt de volgende: durf niet meer te gokken, want het loopt hier sowieso allemaal vreemd he haha

ik heb ook steeds vaker die ongi-pijntjes en steekjes en vanochtend echt grappig...ik hoor brrrruuuuu bruuuuuuuuhh ik denk wat is dat nou? aangezien ik er alleen in lag...dus ik over de rand van het bed kijken of er iets bewoog ofzo :) niks...maar dat geluid bleef...kwam het uit mijn buik. Moest aan jou denken keejbie, jij vertelde ook zoiets laatst over gegrom in je buik...heel gek, want meestal als je buik bromt, dan voel je dat ook, maar nu was het alleen gebrom...ik zei al tegen mijn vriend: ja hoor, nu hebben we snurker nummer 2 gemaakt!! Weer eentje die gesnurk heeft geërfd van jou haha.... maar denk dat de darmen ofzo zich gereed maken...
    mijn buuf vond mijn buik heel erg gezakt...en mijn moeder ook... maar is ook logisch aangezien de kleine is ingedaald..
    nou strakkies naar amsterdam..hoop dat t weer een beetje mooi blijft
    en nu ga ik ff wat eten...denk ff een broodje in de oven.. uhmm JA..

fijne dag allemaal ( enneh keejbie je 6-6-6 komt eraan ;) )

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hier ook helaas nog steeds alles rustig.
    Heb toch echt het geboel dat ik gewoon richting de 42 weken ga, HIHI.
    Kennis/vriendin is waarschijnlijk gister bevallen van een dochter. Kreeg net een haastig smsje. Haar hele bevalling is eigenlijk vlekkeloos verlopen maar het is toch een keizersnede geworden. Ben benieuwd waarom maar ze belt me 1 dezer dagen.
    Ik zal me wat vaker melden als het me lukt en zolang ik niet zelf aan het bevallen ben.

KNUFFFF

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    WOW Suusje, wat n heerlijke buik!! En volgens mij is ie ook wat gezakt.

Ja Keejbie, lekker op stap geweest, nu mocht ik weer eens. We hadden avondmarkt met bandjes op straat en overal vrienden en bekenden! Dus was erg gezellig. Allemaal felicitaties gehad en heb mijn mannetje steeds geshowd (foto op telefoon).
    Dus de avond was zo om!! Wel weer ff lekker zo na al die maandjes, ff wat voor mezelf. Moest wel weer ff wennen aan het bier, haha! :( :)

Ja toch raar nu nog nix van Taatje gehoord te hebben...

He Eliesja, lekker veel geshopt!! Wat is dat zo'n easyfix en is dat ook duur?? Heb er nog niet eerder van gehoord.

Chrisje veel plezier!!

Wij krijgen vanmiddag weer vrienden op visite, gister ook al het huis vol gehad. Dus weer goed verwend met kadootjes. Altijd weer leuk wat ze meenemen voor de kleine. ;)

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja, Mamaantje, mooi kereltje hoor!!!

Enneh morgen is het 06/06/06...Keejbie??!!

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo collega's zwangeren....ik kon de juni topic niet zo snel meer vinden, maar wel leuk dat die nog bestaat.
    Voor ons schiet het ook al aardig op....
    Heb geen last vd melkfabriek, wel van afscheiding idd.
    En krampjes, heel vaak s'nachts, of nh plassen.
    Met een kruik op m'n buik is het wel uit te houden.
    Nog 3 dagen dan mag ik thuis bevallen :)
    Ik heb echt alles al klaar, en nu is het dan toch echt afwachten....
    tot mails xxx Mensi.

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik ben weer terug van de motoren show en mijn mannetje is er alweer terug naartoe. Het is dichtbij. Ik had het na 2 uur echt wel gehad.
    Het waren van die stationaire motoren (dus niet die dingen op 2 wielen :p ) en van overal die benzine/kerosine/diesel lucht werd ik na een tijdje niet goed.
    En het was in een groot weiland, dus ik hobbelde er vrolijk rond.

Dat omkijken op de wc doe ik ook steeds. Dadelijk verlies je je slijmprop zonder dat je het weet.
    Zo ik ga maar eens......tja geen idee. Voor de tv hangen ofzo hahaha.

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha spannend he dames!!!!

6-06-06 is onderweg!! En ik hoop het echt stiekempjes dat dat onze datum word voor ons babytje hihi

Maar als die datum niet het juiste is dan gaan we voor wanneer het wilt komen. Aangezien ik 6-06 al mooi vind heur!

Wel hadden we vlees van de week en dat was in de reclame zoals jullie weten is dat meestal nog maar fftjes goed. Maar de houdbaarheidsdatum stond op 6-06-06. Dat was misschien een teken zei me mannetje haha dus ben benieuwd.

Vanacht had ik echt superlast van een harde buik en het ging maar niet over ik dacht nog ff en ik maak me mannetje wakker maar toen ging het weg. Kortom het blijft raar hier in me buik en ook nog steeds van die gekke geluiden suus ;)

Je buik blijft idd mooi suus! Hehe die van mij lijkt nergens naar!

We hebben de laatste dingetjes vandaag opgehangen in de babykamer dus zal snel fotos laten zien en ook de box staat nu in de woonkamer hihi

Nu alleen nog ons babytje ;) Me mannetje die vroeg me alweer of het vandaag niet kon gebeuren :p

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    wel grappig dat we allemaal zo zitten te wachten, onze kindjes zijn gewoon meer dan welkom.

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
  13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb ook even een nieuwe buikfoto erop gezet.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Mooi buikie hoor Chrisje ;)

15. Niet meer actief

He dames,

Hier is alles nog steeds rustig. Wel begint af en toe mijn buik ook rare geluiden te maken. En ook regelmatig nu buikpijn.
    Wie weet bevalt er toch een van ons allen op 06-06-06. Het zou wel wel leuk zijn. Ik heb namelijk vanaf dag een gezegd dat ik op die datum beval. Maar goed we zien het wel.

Vanmiddag ff weg geweest met schoonouders maar na 1 uur had ik het al wel gezien. Kreeg buikpijn en steken in mijn rug. Dus afwachten maar weer. Morgen om 14.45 uur naar de vk toe en dan horen we wel hoe het gaat. Heb trouwens sinds vanmiddag wel het idee dat mijn buik lager zit dan gister en dat vond mijn mannetje ook. Dus we wachten wel weer af.

Morgen spreken we elkaar wel weer.

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    klinkt als een gezellige avond miekie...kan me voorstellen dat je ff aan het bier moet wennen dan haha....en leuk he die trotse papa's

leuke foto chrisje... groeit ook lekker he

keejbie je hebt nog zo'n 26 uur haha

AARDE AAN TAATJE!!!!

easyfix is zo'n ding die je in de auto bevestigd, zodat je je maxi cosi gewoon hoeft vast te klikken ipv elke keer die gordel erdoorheel rijgen geloof ik

17. Niet meer actief

Ja chrisje een mooi buikje.....
    Jij ook suusje die van jou groeit ook goed.

Jaa keejbie je mag wel ff op schieten dan...... maar goed het kan allemaal nog natuurlijk maar de tijd begint toch te dringen dan.

18. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    keejbie ik zie nu pas dat je oofficieel nog maar 5 en zometeen dus 4 dgn te gaan hebt... wat vliegt de tijd... weet je dat we nog op 100 dagen zaten hahaha...

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    en nu moet ik echt slapen anders val ik om

t.r.u.s.t.e.

20. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen allemaal...

de nacht goed doorgekomen??
    Ben vannacht behoorlijk wakker geschrokken, voelde ineens wat tussen mijn benen en billen glijden, denk jee wat is dit, denk ga maar ff plassen en ff kijken op bed, 2 van die natte plekken op bed, hmm, vraag me nu wel af wat het is geweest, vruchtwater, wel weinig dan, afscheiding, hmm ook wel erg veel daarvoor en te waterig...
    moet straks om 13.00 uur en naar vk en dan maar ff vragen. heb verder geen klachten...af en toe ongipijn, maar dat heb ik al weken!

ben ook wel benieuwd of er iemand vandaag bevalt..

Deel Deze Pagina