Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja ik ben de nacht ook rustig door gekomen.
    Alleen toen ik vanmorgen op stond was ik kots misselijk en ook nog eens aan de diarree. Dus het begint weer goed vandaag. Mijn mannetje is vandaag weer lekker aan het werk. Misschien werk dit voor mij ook ontspannend.

Vanmiddag weer naar de vk. Zal er nog iemand bevallen vandaag. Ben benieuwd.......

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    zou het mischien de slijmprop zijn geweest, neem aan dat die slijmerig moet zijn, maar kan het???

3. Niet meer actief

Ik zou het niet weten eliesja. Want een slijmprop is echt slijm een echte grote flinke snottebel. Met een beetje bloed (niet altijd) en ook wat bruinig ( oud bloed). Tenminste dat was het bij mij wel. En dan een flinke laag.

Dus ik zou het neit weten maar vruchtwater is wel een beetje erg weinig......

Vraag gewoon ff de vk die zal het misschien wel weten.

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb nu wel wat meer pijn in de buik...(zou het nu es doorzetten?)

ga maar es liggen, proberen te slapen, was erg vroeg wakker vannacht en ben er gelijk met mijn man uitgegaan, ook voor het eerst, normaal lig ik nog te snurken..hihi

5. Niet meer actief

Eliesja..ben benieuwd wat het geweest is..succes vanmiddag bij de VK..

Keejbie..vwb de datum jou daggie he vandaag..spannend..

Miekie..Easyfix is idd zó'n ding dat je in de auto bevestigd en er in laat zitten..zit je niet elke keer te hannessen met de riem..je klikt de maxi cosi er elke keer gewoon op..dus de kans dat stoeltje fout geinstalleerd wordt is minimaal..zijn wel prijzig hoor..139 euro..en niet elke maxi cosi past erop en easyfix past ook niet in elke auto..

Hier verder nog geen bijzonderheden op die constant harde buiken na dan..Ik wil wel bevallen op 26-06-2006..vind dat ook wel mooie datum..mn zusje komt de 24e na een jaar weer terug uit Noorwegen..dus dan is zij ook weer in de buurt en het is een paar dagen eerder dan uitgerekende datum hihi :p Maar ja zal wel doorlopen tot 42 weekies :(

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Is het nou eigenlijk vakantie voor de kids of niet?
    Ik ga vandaag mn slaapkamer ff goed opruimen en schoonmaken..want vanaf donderdag mag ik officieel thuis bevallen yeahh 8)

6. Niet meer actief

Oja chrisje mooi buikkie hoor ;)

7. Niet meer actief

Ja sonnie dat is inderdaad wel een mooie datum.

Nou heb net boodschappen gedaan. Maar ik heb toch een steken in mijn buik. En voel me ook niet echt prettig.

Maar goed rustig door gaan.... Misschien zet het vandaag dan eindelijk een beetje door.

Heb voor vandaag geen bijzondere dingen gepland. Alleen ff de wc schoonmaken en dan de was ff opruimen. En de rest van de dag lekker genieten van het goede weer. En straks nog ff naar de vk.....

8. Niet meer actief

Rustig aan doen he Tinus..denk om jezelf ;)

ja he mooie datum :p

9. Niet meer actief

Ja ik denk ook wel aan mezelf. Maar als ik stil ga zitten (teveel niks doe). Dan denk ik de hele tijd van "wanneer gaat het beginnen". Dus probeer zo veel mogelijk dingen te doen wat nog lukt en dan mijn gedachten een beetje af te leiden. :(

En heb een geod boek van mijn mannetje gekregen in het ziekenhuis dus daar kan ik nog ff verder mee straks. :)

En dan als die uit is het ik nog 4 boeken liggen waarvan zeker 1 dikke pil van 500 bladzijdes. Dus verveel me niet en ontspanning zat...... ;)

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Goeiemorgen dames!!! Hehe Hier is ik dan weer!

Vanacht is er helaas niets gebeurd :p Heb heerlijk geslapen. Werd vanochtend alleen op dezelfde manier wakker als jij Tinus;) Fijn he.

Idd vandaag staat me tellertje op 4 dagen en ik vind het ZO spannend!!! Ben ook zo benieuwd wanneer de kleine ons laat weten dat het wil komen ;)

Stiekempjes hoop ik nog steeds op vandaag maar als vandaag voor ons voorbij gaat weet ik in ieder geval zeker dat het zeeeeer snel komt ;)

Ik heb nog eens ff goed tegen ons draakie gebabbeld. Dat het vandaag een mooie dag is om papa en mama te verassen ;) Hihi

Om 2 uur heb ik weer een afspraak bij de gyn dus ben benieuwd. Als ik uberhaupt ween zou hebben zou de ctg het aan moeten geven :p Maar denk het niet.

Onze kleine zakt ook steeds verder. Ik heb een heeel stuk weer trug van me eigen buik en de kleine hangt ergens onderaan :S Heel vreemd maarja ik ga nog is goed tegen ons draakie babbelen wie weet helpt ut he ;)

11. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    spannend hoor, zal je zien krijgt niemand van ons 6-6-06, hahaha

dan ga ik voor 20-06-2006

we hebben nu 2 neefjes en 2 nichtjes, die zijn 17 mei, 22 mei, 1 juni en 22 juni jarig. Dus nu komt die van ons er ook nog bij, hoe kan het vraag je je soms af, maar de eerste 3 zijn geweest. Mick wordt 22 juni 1 jaar dus hoop ik dat ze allebei echt een eigen verjaardag zullen hebben, is ook makkelijker voor opa en oma.

mijn man heeft gister de hele keuken schoongemaakt, alle kastjes, koelkast oven enz.. Ik kan met die bekkeninstabiliteit echt niet veel meer, wel frustrerend.Maar dat is ook weer klaar

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha Nesteldrang voor ppa der mannetje :p

Ik moet wel zeggen dat ik me mannetje echt van een hele andere kant leer kennen nu.

Ik bedoel wist allang dattie zo lief was en zorgzaam enz. Maar neej met het einde van me zwangerschap inzicht vind ik echt dat we veel meer kanten van elkaar hebben gezien.

Hij probeert me met alles te helpen om het mij gemakkelijker te maken. hij dieuwt me op de fiets als er tegenwind is of als ik zelf niet meer ken fietsen ;)

Ik ben alles zoveel meer gaan waarderen met wat voor mannetje ik eigenlijk heb. En ook zeker wil houden!!!

Buitenom hoe lief die voor mij is geweest ondanks al het gezeur van mij en me tranen met tuiten (waarvan ik soms nog afvraag hoe die het heb uit kunnen houden ;) ) issie doorgegroeit naar een echte papa.

Dat is echt onvoorstelbaar. In het begin deedie nog lekker makkelijk zoals we saampjes toen waren.. Hij wilde geen luiers verschonen blaat blaat en nu. Nu zie ik hem al als de liefste papa van ons kindje ook al zit het nog in de buik. Hij is nu al zo zorgzaam en lief voor ons ukkie in die dikke buik.

En dat wilde ik toch wel ff met jullie delen. Ik ben dolgelukkig met me mannetje en heb zeker de juiste keus gemaakt om met hem kindjes te gaan krijgen ;)

13. Niet meer actief

Mocht je keejbie inderdaad weeen hebben dan geeft het ctg dat aan. Ten minste dat was bij mij wel zo in het ziekenhuis. Je hebt toch 2 pads op je buik een voor jou voor de harde buiken (weeen) en een voor de hartslag voor de kleine.
    Maar de dag is nog niet voorbij he.....haha :)

Dat lijkt me inderdaad ook erg frustrerend dat je mannetje alles moet doen wat je wel zelf graag wil doen maar niet meer gaat. :(

Ik niet echt een datum wanneer het mag komen eerder een datum wanneer die kleine spruit niet mag komen. Op 12 juni is mijn opa jarig, 13 juni is mijn vader jarig en zelf ben ik op 24 juni jarig. En ja ik ben op 15 juni uitgeteld. Dus wie gaat het zeggen...... ;)

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd Tinus de dag is nog niet voorbij!

Lijkt me dan ook zeer zenuwslopend als het je uitgerekende datum zou zijn. Zit je eigenlijk toch wel de hele dag te wachten. En dat is voor mij dus zaterdag :p

Maar gelukkig krijgen we zaterdag visite:p Schoonpapie komt het badje enzo brengen dus heb ik toch wat afleiding ;)

15. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha keejbie,,...niet te vroeg juichen...eerst maar ff de eerste rits poepluiers afwachten ;) mijn mannetje kon het dan ineens heeeeeeeeeeel druk hebben haha.....

eliesja...zou wel leuk zijn als het je vliezen waren he? wie weet...bij mij was het toen heel veel, maar bij mijn schoonmoeder bijvoorbeeld heel weinig vertelde ze.... of je hebt stiekem gedroomd dat je op de wc zat? ;) :)

Bij ons is het niet zo zeer dat mijn vriend nesteldrang heeft, maar dat IK nesteldrang heb, en soms niet de fut ervoor en hij er dan aan moet geloven...hihi..mijn moeder zei laatst tegen hem... ze heeft nu veel minder klusjes en commando's dan de vorige keer he? veel rustiger! kijkt ie dr aan zo van uhuhhh...zegt ie: Ik stond gisteravond om 23.30 nog keukenkastjes te poetsen met dr :)
    Tjah...can't help it!! soms moet je mensen even de goede richting in duwen hahaha
    ok..tis een mooie dag...zullen we gewoon maar allemaal gaan bevallen??? hebben we dat ook weer gehad ;)

16. Niet meer actief

wel ja die dag vliegt ook voorbij. Ik vind dat sowieso....

We zaten gister in de auto en toen zei mijn mannetje "goh het is al weer bijna een week geleden dat je naar het zieknhuis moest". Ja zo zie je maar weer een week is niks en laat staan een dag.

Hoe laat moet je naar de gyn keejbie????

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh dat had ik niet echt...aangezien de uitgerekende datum toch maar een beetje een indicatie is en slechts een hele kleine percentage dan ook echt bevalt...

idd tinus...vliegt om he? jeetje alweer een week geleden dat je ging? lijkt maar een paar daagjes

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd dat wel suus! Maar dan alleen over de zwangerschap. Ik kon mezelf niet eens uitstaan soms. Dan dacht ik Jeeeeetjeeeee waar is de echte ik?!?!?!?!

Nesteldrang tsja haha Ik "ontken" het nog maar moet toch zeker er aan geloven dat ik er ook idd last van heb. Kben werkelijk 2 a 3 uur lang bezig geweest om me televisiekast op me slaapkamer helemaal glinsterend te krijgen. Welke idioot doet er nou zolang over.

Haha op een gegeven moment kwam me mannetje naar boven. Ben je nou NOG niet klaar?!?! Uhhh neej liefje bijna!! Wat voor je toch uit? Heb je soms ook alle dvdtjes afgenomen? Uhhhhh jaaa en alle cdtjes en afstandbedieningen, de xbox en de dvd speler enz.

Hehe en gisteren ben ik weer verder gegaan :p Met de wasbak op onze slaapkamer en ons nachtkastje enz. En hebben we het kamertje helemaal klaar gemaakt. Zal me zo is aankleden en naar me pa gaan dan kan ik ons kamertje ff met jullie delen hihi!

Oja Suus! Maak het niet te hard voor je mannetje he :p Haha straks staatie snachts nog de wc voor je te boenen ;)

19. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik moet om 2 uur naar de Gyn ;)

Een weekje alweer ja dat gaat echt snel heur!

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...mijn lijst is afgevinkt en klaar, dus hij heeft nu zwangerschapsverlof ;)
    succes bij de gyn

Deel Deze Pagina