Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    haha 17 dagen voor je uitgerekende datum krijgt je manneke zwangerschapsverlof. Nou suus hoe bevalt ut um? hahaha

Dankjewel ;) Eerst mag ik weer half uurtje ctg dus ben benieuwd hoe actief ons kindje vandaag is. Van het weekend heb ik namelijk nog wel een paar keer getwijfeld of ik het wel voelde.. Maar gisteren werd ik alweer flink getrapt :(

En wie weet valt er iets bijzonders te zien bij de echo :p

2. Niet meer actief

Succes bij de gyn straks. Nou de echte nesteldrang valt gelukkig wel mee. Maar wil wel iedere dag alles netjes hebben.

Dus geen afwas in het zicht en de was weg (opruimen, opvouwen). En de wc altijd schoon. Niet dat die heir altijd vies is. Maar ik deed het eerst om de dag en nu iedere dag helemaal. Iedere dag stofzuigen. Vensterbanken af doen enz..... haha als ik me zelf zo lees dan denk ik die is gek haha.....

Maar ik wil ook niet dat de kraamhulp straks denkt "wat een rotzooi hier en een smerige bende"

3. Niet meer actief

succes bij de Gyn straks Keejbie..

Hoe zou het met Miranda en dr kleine meid gaan..zullen nu toch wel uit het ZH zijn??

4. Niet meer actief

ja dat is een goede vraag. Heb eigenlijk geen idee...... We zullen maar afwachten tot dat we wat van haar horen.

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Vroeg me idd ook af wanneer ze der kleine nou komt showen bij ons ;)

Dankjullie wel dames ik ga nu eerst ff na me paps om me dikke buik foto erop te zetten en de foto's van de babykamer ;)

6. Niet meer actief

heb alweer buikpijn.. en al helemaal geen honger. Dus ga denk ik ff lekker buiten in het zonnetje zitten lezen. Kijken of het afzakt. :(

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha ja hoorrrr eerst begint me mannetje met de vraag of me vliezen niet kunnen breken. Elke dag vraagtie me ut haha hijs zo zenuwachtig. En nu is schoonmama ook al zo zenuwachtig :)

Mijn reactie was natuurlijk meteen nu weet ik van wie die het hebt he ;)

8. Niet meer actief

Minder Tinus van die buikpijn :( wie weet helpt het zonnetje en rustig zitten beetje..

Jaaa keejbie foto's van de babykamer..ben wel benieuwd hoor hihi..

Heb weer zo'n mega suffe dag dat ik totaal niet op gang kom..ga maar ff broodje eten..

9. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Moet er altijd bloed bij de slijmprop zitten? Ik ben me net namelijk toch een klodder slijm verloren. Maar zonder bloed. Maar het was vast geen gewone afscheiding want het was echt een snotje zeg maar. Een mega snotje dan wel. (sorry voor de details)

10. Niet meer actief

volgens mij hoeft er niet altijd bloed bij te zitten. Maar het kan wel. Heb eigenlijk geen idee.......

Ja ik ga me ff omkleden en dan straks lekker naar de vk.....

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm als je het niet vertrouwd moet je ff de vk bellen he Chrisje!! Pas op jij :p Ik was eerst hahaha

Nou voor de nieuwschierige!! Heb ff foto's in me album gezet van de babykamer en van me dikke buuk ;)

12. Niet meer actief

Leuke foto's keejbie....... Leuk kamertje. Zal van de week ook ff kijken of ik wat foto's kan plaatsen van onze kamer....

Ja inderdaad chrisje wij zijn eerst aan de beurt he haha haha........

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe ben er ook helemaal blij mee. De gekste dingen die je maar kunt bedenken (zelfs babydoekjes) heb ik gewoon van spongebob hihihi

Nu is het alleen nog wachten op ons babytje die het kamertje gaat vullen ;)

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    idd Chrisje, Ik denk dat Tinus en ik saampies toch wel het meest zitten te wachten op de bevalling ;) Zal wat zijn als je deze datum voor ons neussie wegskipt :p

Tis een duivelse datum zeggen ze hier. Nouwww ik vind het een prachtdatum!

15. Niet meer actief

Wij nieuwgierig keejbie hoe kom je erbij hihi :p Leuk kamertje hoor ;)

Zal ook van de week is ff paar fotootjes maken van de babykamer..

16. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe ik ben net zo nieuwschierig!!

Van de week vertelde ik trouwens aan me mannetje over jouw Johan Tinus ;) Over hoe goed die ons op de hoogte hield en hoe fijn we dat vonden.

Me mannetje reageerde meteen van OW en hoe komtie dan op die zwangerschapsite? Ik zo nouww ze zal um wel verteld hebben watie moet doen als er iets gebeurd.

Waarop zijn reactie kwam: Als je maar niet denkt dat ik dat ga doen bij al die zwangere vrouwen. Haha

Ik zo: Achhh schatje als ik het je heel lief vraag wil je de dames toch wel op de hoogte houden?!?!

Haha daar ken die niet tegen op he ;)

S6 bij de gyn Tinus! We horen het strakkies wel weer ;)

17. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zooo ik ga naar de gyn ;)Tot strakkies!

18. Niet meer actief

haha ja als je het zo vraagt kan ie toch bijna niet meer weigeren ;)

Succes! en jij ook natuurlijk Tinus ;)

Laat weer ff wat weten als jullie terug zijn he

19. Niet meer actief

Ja het is namelijk zo het geval. We hebben een computer alleen het is zo we hebben er allebei een account in. En als je dan toevallig op miujn account inlogt. Dan kun je zonder moeite iets hier op het forum zetten. En hij staat wel eens mij me als ik er iets op zet. Dus hij wist ervan......

Maar jou mannetje zal dat ook vast wel doen. Had dit ook niet verwacht van die van mij moet ik eerlijk zeggen hoor.

Hij vraagt ook iedere dag "en al een juni moeder bevallen".

20. Niet meer actief

ja zeker laten we wat weten als we weer terug zijn.

Deel Deze Pagina