Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Succes bij de gyn en de vk KeejBie en Tinus.

Nee van mij hoeft ie vandaag niet geboren te worden. Ik ben nog niet klaar met mijn niet zo heel erg aanwezige nesteldrang.
    En volgens mij is de kleine nog steeds niet ingedaald. Maar dat hoor ik vrijdag wel dan moeten we weer naar de VK.

2. Niet meer actief

Hoorde net een niet zo'n leuk verhaal van een vriendin van mij..en vind het best eng eigenlijk..
    Ze heeft een collegaatje en die is/was een dag later dan mij uitgerekend..die ging vorige week met zwangerschapsverlof..was ze net 1 dag met verlof toen ze de kleine niet meer voelde..direct aan de bel getrokken en bleek kindje te zijn overleden..pff..ze is op de normale manier bevallen..
    Mn vriendin wilde het me eigenlijk niet vertellen maar ze had het er zo moeilijk mee omdat ik net zo ver was als dat vrouwtje..
    Enge dingen hoor waar je niet bij stil moet gaan staan.. :(

3. Niet meer actief

Wees maar blij chrisje dat je geen nesteldrang hebt.

Nou heb ik er ook niet erg veel last van.

4. Niet meer actief

Ik heb er de ene dag meer last van nesteldrang dan de andere dag..

Heb echt mega vreetbui hihi..zit aan de merci crocant..zit me gewoon misselijk te eten maar wel gewoon doorgaan he :(

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat een verschrikkelijk verhaal Sonnie!!
    Tja daar moet je niet teveel bij nadenken, wat erg voor ze...

Dames hoe was het bij de vk?

Tis hier ook eindelijk eens goed weer. Dus ga zo lekker met mijn kleine ventje naar buiten!!

Succes maar weer!!

6. Niet meer actief

Zo kom net bij de vk vandaan.
    Alles was goed. MIjn bloeddruk was ook goed 120/76 dus dat is ook goed. Wel hoger dan normaal 110/76. Maar het zal het weer wel zijn.

Die kleine is nu helemaal ingedaalt. Heb nogmaal het verhaal van de afgelopen dagen gedaan. En ook gezegd dat ik er helemaal door zit. En dat begreep ze ondertussen ook wel. We hebben nu afgesproken dat het beter is voor die kleine om te blijven zitten tot 40 weken. En dan zijn die bereikt dat ik dan moet aangeven. Wanneer het voor mij genoeg is en zijn limiet heeft bereikt.
    Dus dat gaan we zeker doen. Dat wil nog niet gelijk zeggen dat ze mij gaan inleiden maar er meot wel gekeken worden of er dan een oplossing gevonden kan worden. Dus we wachten het wel weer af.....
    Maandag mogen we weer komen. En dan maar stiekem hopen dat het er dan al is.....
    haha

7. Niet meer actief

Fijn miekie dat alles goed is met jou en jullie zoon.
    Het is zeker goed weer. Lekker temp. dus je kan inderdaad lekker met hem naar buiten.

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Jeetje Sonnie wat erg voor die mensen.
    Ik pook de baby soms ook af en toe wakker als ik hem een tijdje niet heb gevoeld en als ie dan trapt ben ik weer gerust gesteld.

Vanavond geen yoga, de lerares is ziek. :(

9. Niet meer actief

Wel ja chrisje lekker een avondje met je mannetje...... is ook gezellig.

10. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wel fijn dat ze dan gaan kijken wat ze voor je kunnen doen Tinus als de baby er dan nog niet is. De laatste dagen moeten geen lijdensweg worden natuurlijk.

11. Niet meer actief

Nee daarom en dat heb ik ook gezegd. Dat het ook leuk moet blijven. Maar goed we geven de moet nog niet op. We branden trouw iedere dag nog steeds een kaarsje. Wie weet helpt het wel.

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Kaarsjes kunnen nooit kwaad. :)

Ik heb even wat foto's van de babykamer in mijn album gezet.

13. Niet meer actief

Dat blauwe ding van ikea hebben wij ook alleen dan in het groen. Zal vanavond ff aan johan vragen of hij een paar foto's kan maken en die ook ff hier op kan zetten. Vorige keer deed ik het niet goed........

14. Niet meer actief

Super dat alles goed was bij de VK Tinus..en wie weet helpt het he kaarsjes branden ;) ..

Lekker Miekie wandelen met de kleine..geniet saampjes maar lekker van dit mooie weertje..

Leuk en lief kamertje Chrisje..ziet er gezellig uit..

Mn oma belde net alweer haha..zo lief..ze wil de hele dag door weten hoe het met me gaat..of het gelukt is met de boodschappen enz.
    :D

15. Niet meer actief

Eigenlijk ben ik best wel een kuttekop hoor..belt me mannetje net..zegt ie had jij gebeld..dus ik voelde hem al aankomen he..hij had een oproep gemist..dus ik zeg mn vliezen zijn gebroken..Hij schoot helemaal in de stress..wat huhh nu al..nee kan niet..ben pas over uurtje thuis..
    Ik..grapje..had je niet gebeld..maar je moet wel je telefoon in de gaten houden he..hij zegt ja ik moest alleen ff tanken en betalen..dus had de tel in de auto gelaten..
    Eigenlijk wel zielig voor hem..hij is al zo in de stress de laatste dagen omdat het nu wel heel dichtbij komt allemaal..en dan flik ik dit.. :oops:

16. Niet meer actief

Oh sonnie dat is niet lief van je. Maar volgens mij zijn alle mannen hetzelfde.

Maar ik zou ook zoiets kunnen doen hoor......
    Ik weet wel dat die van mij het ook niet leuk zou vinden. haha

17. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Foei Sonnie!! :p Niet te vaak doen want dadelijk breken je vliezen echt en dan gelooft ie het niet meer haha.

Ik ga mijn moeder eens bellen. :)

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Zooo ik ben ook weer trug! Na veel gedoe!

Eerst kreeg ik een echo inplaats van me ctg want het was zo druk! Meetingen gedaan van de groei. Alles was goed. Toen nog het vruchtwater is weer is weinig zoals normaal.

En toen wilde ze de doorbloeding meten van de navelstreng maar ze kon geen signaal ontvangen. Heel gedoe dus maar uiteindelijk had ze een meeting dus bleek ik klaar te zijn.

De kleine schatte ze nu op 2700 gram. Maar toen was ze bezig met het grafiekje van de groei en toen wilde ze toch nog opnieuw de doorbloeding meten van de navelstreng. Maar dacht je dat ons draakje wou meewerken?! Tuuuurlijk niet haha

Na een 20 minuutjes had ze um dan eindelijk gevonden en alles was in orde :D Toen nog aan de ctg maar daar was de kleine ook al ontdeugend want dan hoorde je ff het hartslagje en dan wassie weer weg. Ikke in paniek natuurlijk de tranen sprongen me bijna uit me ogen.

Maar gelukkig kwam de zuster me ff helpen om de juiste plek weer te vinden en toen was alles weer goed. Hartslagje was in orde en de kleine was zeer actief ;)

Wel waren er nog geen weeen inzicht.. Dus denk idd dat deze dag voor mij en de kleine voorbij gaan hehe Vrijdag moet ik weer naar de gyn dus ben benieuwd of dit heel misschien toch de laatste afspraak was ;)

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha sonja--> niet meer doen hoor!! :)

miekie: je mannetje is alweer een maand..zo heee

keejbie: zeggen ze idd he duivelse
    datum 6-6-6..collega van mijn vriend trouwt vandaag en kreeg het ook al te horen...

zo maar ff kokerellen...vrijdag naar de vk...ben benieuwd...ik droomde net tijdens ons middagdutje dat ik mijn buik aaide en ik plotseling de kleine echt een handje kon geven haha en het beebje ook steeds mijn handje pakte als ik los niet zo via mijn buik hahaha...moest net echt ff denken huh heb ik dat nou gedroomd hahaha maf!!

en ons bed man....ik ben 1,59 cm en ik moet echt erin klimmen nu met die klossen eronder zo heee... en eruit is helemaal een expeditie...denk dat ik maar een keukentrapje neerzet ofzo...

wat eten jullie vandaag?

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe vreemde droompies hoor suus!! Ik heb daar nog geen last van gehad. Hoorde het namelijk wel meer dat je tegen het eind droomt over je baby en alles maar hier nog niets. Terwijl ik echt een goede dromer ben normaal!

Me mannetje moet vanavond weer naar cursus dus is pas weer laat trug. Vind het wel btje jammer maar niets aan te doen he!

Deel Deze Pagina