Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja wat eten we vandaag.

Wij eten krieltjes en rauwkost en een makkelijk stukje vlees een schnitzel. Dus we krijgen ons buikje wel weer vol.

Fijn keejbie dat alles goed gaat met die kleine van je. Toch altijd weer een gerust stelling. En zeker als je hem/haar weer hebt gehoord.

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd al moet ik wel toegeven dat ik niet zo erg gerustgesteld was om het feit dat het allemaal zo moeizaam ging. Maar niets aan te doen he!

Wij eten aardappeltjes met doppertwjes en een zigeunerschnitzel. Maarja eten dus pas laat denk ik want me mannetje moet om half 7 op cursus zijn.

3. Niet meer actief

Ik moet straks eerst even mijn mannetje ophalen. Ik moest namelijk boodschappen doen dus had ik de auto nodig. En dan kan hij ook met de fiets alleen als hij tot half zes vergadering heeft wil hij ook meteen naar huis en dan niet nog een ahlf uur op de fiets moeten.

Dus dan breng ik hem s'morgens weg en haal ik hem ook weer op.

4. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tinus je moet Johan de groeten doen van Nork. :)

Dat zal wel even schrikken zijn geweest in het ziekenhuis KeejBie, maar alles is gelukkig goed.

Binnenkort even postzegels halen voor op de geboortekaartjes. Doen jullie eigenlijk gewoon kraamvisite of doet iemand een kraamfeest?

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh lekker schnitzeltjes... wij eten vandaag aardappel-anders knoflook/tuinkruiden en ham schotel....doe dan ene helft met ene smaak andere helft andere....
    makkelijk duss ...vanavond heeft mijn vriend een receptie van een collegaatje, dus even bijtijds eten....heb wel trek....hoop dat de ijscoman vanavond weer in de straat komt, dan trakteer ik mezelf op een mega ijsbeker haha....wel ff smaakjes van tevoren bedenken dan maar...anders kan ik weer niet kiezen...maar in ieder geval banaan en slagroom...meloen en choco ook lekker hmmm ok nu moet ie wel komen hoooor, al heb ik zelf nog wel ijs in de vriezer, maar is toch anders haha
    nou eetse allemaal

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    kraamvisite gewoon...

7. Niet meer actief

Minder dat het zo rommelig ging dan in het Zh keejbie..maar wel lekker dat alles in orde is met beebje ;)

haha Suusje kun je soms raar dromen he..

Wij eten chicken tonight kerrie..lekker makkelijk..staat nu op..heb mega honger..gaan lekker buiten eten..zulk lekker weer 8)
    Daarna gaan we ff lekker met de honden weg..kunnen ze ff zwemmen..

En vanaaf moet ventje weer aan het werk als we terug zijn..hij maakt websites e.d. en een klant heeft beetje haast hihi..

Oja wij doen gewoon kraamvisite..vind kraamfeest niet leuk..ook omdat we vrienden hebben die wat verder weg wonen en de kleine dan maar heel ff vast kunnen houden of zien omdat er anders nog meer mensen zijn..

Meiden eetse :) ;)

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Wij doen ook gewone kraamvisite, een kraamfeest lijkt me wat onpersoonlijk.

Wat we gaan eten .......geen idee nog. Kan lekker rustig aan doen want ik hoef toch niet naar yoga vanavond.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Suus je laat mij ook zin krijgen in ijs!:p Haha

Maarja heb al me hele zwangerschap zin in ijs. Dus wij zijn ook vaak bij de ijscoman te vinden ;)

We gingen zelfs zo vaak dat we zo af en toe ook maar een ijsje meenamen voor me moeder. Wel zo aardig he ;) En nu ging die trut gisteren zelf naar de ijscoman, had een zeer uitgebreide royaal genomen met aardbeitjes en nootjes en heeerlijke slagroom en zei toen ze thuis kwam: Ow zijn jullie er ook? Had ik dat maar geweten dan had ik ook een ijsje voor jullie meegenomen.

Waarop ik dacht UMMMM okeej zijn we ooit NIET thuis geweest rond goede tijden tijd?! Dus ik zei had je het ijsje toch zowiezo mee kunnen nemen doen wij ook altijd.. Jaaa maar het past niet in de vriezer blaat blaat.

Bull shit dus!!! Ik was best pissed vooral omdat ze dat heerlijke ijsje voor me neus ging opeten. Volgende keer neem ik dus ook mooi geen ijs meer voor haar mee he!! :p

10. Niet meer actief

Zo wij hebben net gegeten. En stappen nu ff op de fiets en gaan dan ook ff een ijsje halen.
    hahaha...... Het is toch wat met al die vrouwen die zin in ijs hebben.

Wij doen ook gewoon kraamvisite's. Ik vind het niet leuk een kraamfeest. Dan voelen mensen zich gewoon verplicht om speciaal op die dag te komen. En ik wil ze daar allemaal vrij in laten.

Zeg chrisje doe de groeten maar terug..... haha

Ps Ik heb foto's in mijn album geplaatst van onze babykamer....

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe wel grappig dat we bijna allemaal dezelfde kleuren gebruiken ;)

Ik blijf lekker thuis heb echt onzettend last van harde buiken en daarbij nog ongipijn ook. Ze komen en gaan weer.

Maak me tot nu toe nog geen zorgen hehe Zijn gewoon voorweeen denk ik ;) Maar ze zijn zeker geen pretje :(

12. Niet meer actief

Jullie hebben ook een leuk kamertje Tinus.. :D

Ennuhh ik heb toch echt andere kleurtjes hihi..wilde in eerste instante lime met aqua..maar toen ik op diverse websites en in winkels al die kamertjes in die kleuren zag wilde ik toch wat anders.. :p

Dus als jullie willen weten hoe ons kamertje eruit ziet kijk dan maar ffies in mn album ;) Het is nog niet helemaal af hoor..komen nog dingetjes aan de muur e.d te hangen..en er komt nog een stoel in kamertje..wil een schommelstoel, maar nog geen leuke kunnen vinden..

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Leuke kamertjes Tinus en Sonnie en jij ook KeejBie want dat was ik toenstraks vergeten te zeggen. Spongebob jeuj!!

14. Niet meer actief

Ja sonnie je hebt ook een leuk kamertje.

Zo straks ff op de fiets naar de jan linders had aanbieding voor wasmiddel. En dan ff naar de tandarts een openstaande rekening nog ff betalen.

Oh.... gister toen we thuis waren zijn we gebeld door een kapsalon waar ze iemand zochten. Had daar een sol. brief naar toe gedaan en er in gezet dat ik zwnager ben. Maar dat ik straks graag weer part-time wil werken. Die belde en wij waren net weg..... (balen).

Dus die straks ook maar ff terug bellen misschien is het wel goed nieuws......(duimen). Dat zou namelijk helemaal geweldig zijn.

15. Niet meer actief

Morguhh..

Dat zou mooi zijn Tinus als dat wat zou worden..spannend hoor..en altijd zo he als je ff weg bent gaan ze bellen..

Oja ik krijg trouwens 44 uur kraamzorg..maar hoe wordt zoiets verdeeld eigenlijk? Ik heb al paar keer gehoord dat ze de eerste twee/drie dagen er de hele dag zijn en het dan afbouwen ofzo?

16. Niet meer actief

Vaak heb je de eerste twee a drie dagen 8 uur en dan bouw je daarna af.

Is er dan nog niemand bij je geweest om dat te uit te leggen.

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    goedemorgen, ben ik weer...

leuke kamers allemaal zeg!!

die harde buiken en ongipijn heb ik gister echt de hele dag gehad, maar vannacht was alles heel rustig en nu heb ik veel steken ergens onderin..

gister was alles goed bij de vk, was zelfs van 84 kilo naar 81.5 gegaan, afgevallen dus, stond echt te kijken van OH...huh.. maar het kan voorkomen zei ze. dat wat ik snachts had gehad, kon waarschijnlijk ook beetje urine zijn geweest of toch afscheiding, zij dacht niet aan vruchtwater, ze heeft nog wel ff gekeken, moest hoesten en blazen op mijn hand, maar t was droog zei ze..

dus we wachten maar weer af, moet wel zeggen dat alles nu echt pijn gaat doen hoor, mijn heupen en billen doen ook erg zeer en dan die steken, pfff
    en ik schijt me echt leeg, moet wel 3x op een dag en het borrelt ontzettend in mijn buik..

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ik laat de eerste dag alleen onze ouders komen en broers en zussen en de rest pas na de kraamtijd. ik vind het fijner om eerst het ritme te vinden met de borstvoeding enzo.. ik weet nog wel hoe het bij de eerste ging.

heb ook de eerste dagen 8 uur en daarna afbouwen naar 3/4 uur per dag.

19. Niet meer actief

zo die kapsalon belde me net op.
    Ze hebben eigenlijk iemand nodig op korte termijn dus ja daar kan ik niet aan voldoen. Maar na de bevalling en kraamtijd enz. ( eind aug/begin sept.). Wil ze me toch graag nog ff zien en even een gesprekje hebben. Dus aan de ene kant wel jammer maar ook toch wel weer positief. Want ze laten je niet komen als ze niet geintresseerd in je zijn.

Dus toch weer een klein licht puntje........ Verder alles nog rustig. Ga nu ff op de fiets naar de Jan linders, waspoeder in slaan.

20. Niet meer actief

Tinus ik heb wel een intake gehad,maar alleen telefonisch..en zij vertelde me dat het aantal uren kraamzorg afhangt van wat mijn ziekenfonds vergoed..dus heb het daar verder niet over gehad..kreeg vorige week bericht van ziekenfonds dat het 44 uur zal zijn, tenzij er medische indicatie o.i.d. is dan kan het verlengd worden..
    Dus vandaar dat ik me afvroeg hoe zoiets verdeeld wordt..

Wel beter dat ze je toch nog voor een gesprekje willen na de kraamtijd..is absoluut positief natuurlijk ;)

Gelukkig dat alles goed was bij de VK Eliesja..en gewoon afgevallen, doe je goed ;)

Zijn jullie allemaal veel aangekomen? ik ben tot nu toe maar 7.2 kg aangekomen..vind het zelf wel meevallen..

Ga zo ff de keuken uitsoppen..net boodschappies gedaan..maar merk wel dat het zwaarder word hoor..vooral de terugweg..

Keejbie kom jij je is ff melden haha :p

Deel Deze Pagina