Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd gaat allemaal lekker snel!

Ben ook zo nieuwschierig! Hoop natuurlijk ook dat alles oke is met de baby. Maar heb geluk.

De 22ste moet ik gewoon naar de verloskundige ;) Of dat eigenlijk een gelukkie is weet ik opeens niet zo zeker aangezien er een prik op me staat te wachten :S:S

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wat doe jij eigenlijk altijd in je wraps als extra's bedoel ik? ik gebruik als basis in ieder geval varkensreepjes (schnitzel in reepjes gesneden) en dan gekruid en dus die mix, en dan nog komkommer erbij en sla en soms kleine stukjes kaas...(ik lust geen tomaat) maar wat doe je er zelf verder nog bij? wie weet , heb je nog iets, wat ik wel lust en eens wil uitproberen??

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...wat een geluk zo'n prik hihi....ik vind het zelf nooit zo erg gelukkig...zo zeg ik had een paar mnd terug een hele goede prikdoktermevrouw.....ik voelde serieus helemaal niks...geen prikje niks......ik heb haar de hemel in geprezen en een sticker verdient voor mijn dochter haha....maar meestal voel je wel een prik en nu echt helemaal niks....maar zie er nooit tegenop...mijn mannetje wel haha die laat zich echt niet prikken, alleen als hij er echt echt echt niet meer onderuit zou komen ;)

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wij zijn echte kipfreaky's dus eten het meestal lekker met kip, sausje, ook komkommer en sla lust namelijk ook geen tomaat.

En soms voor de afwisseling doen we er gewoon vruchtjes in ;)

Dus wijkt niet veel af van de jouwe

5. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja in het ziekenhuis is het makkelijk.

Een vriend van me werkt daar en kom dus ook alleen bloedprikken als hij er is. Hij kan prikken als de beste! Haha en hij weet van me dat ik het eng vind.

Maarja hij is geen verloskundige en dit keer moet de prik niet in me arm maar in me achterste dus AUW!!! haha

Moet er nog steeds niet aan denken :(

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Oh ok dus zo saai is mijn wrap gelukkig niet...ik ken namelijk wel mensen die er van alles ingooien en ziet er meestal wel erg mooi en ook echt lekker uit, maar ik lust het niet..ken je dat? dat iets super lekker eruit ziet of super lekker ruikt, maar dat je wel weet dat je het niet lekker vindt...:)

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Een prik in je bil? Waarom dat? Dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk? zou dat zeer doen? ook als je een spekkie op je bil hebt gekweekt? nou als ik jou was zou ik minstens 2 stickers eisen :)

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Haha idd..

En dan vooral van die groenten zoals tomaat, champignons, uitjes, paprika. En dat ruikt lekker als je dan binnenkomt. Maar neej die ingredienten lust ik allemaal niet hehehe

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik ook niet en ziet er mega lekker uit en ruikt jammie maar lsut het niet haha...ik lust ui trouwens alleen rauw in een maaltijd, maar niet zo sapperig gebakken of opgewarmd of whatever en van tomaat lust ik alleen tomatensoep of puree in de spaggethi zolang het maar geen stukjes zijn en verse tomaat al helemaal niet...hoe bedoel je moeilijk??

10. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja een prik in de bil :oops:

Zou eens gaan vragen aan de vk of ze ook aan stickers doet :p

Idd kan nieuw zijn! Moet het namelijk vanwege me bloedgroep. O negatief.

Dus krijg dan een prik die ervoor zorgt dat me lichaam geen anti-stoffen aanmaakt voor de kleine als hij/zij bijvoorbeeld positief is.

Dat is het zo'n beetje in het kort! Heb een heel verhaal gekregen en hoorde dus ook meteen dat ik daar een prik voor kreeg waar ik dus al helemaal niet happig op ben en toen vertelde ze me ook doodleuk dat deze word gegeven in je bil.

Mijn mannetje vind dat helemaal geweldig natuurlijk haha die kwam niet meer bij! En toen vertelde ze me dus ook dat ik die zou krijgen na nog 2 afspraken en die zijn al geweest dus kom telkens angstig de vk kamer in en dan is er gelukkig nog geen prikkie te zien! Haha

11. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Dan ben ik lekker net zo moeilijk. Lust ook alleen rauwe ui en tomatensoep of tomatenpuree als ik het maar niet hoef te kauwen Blegh

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ik pluk ook overal de plakken tomaat vanaf, bleah...
    Zo vandaag zijn mn vriend en ik dus jarig, ik had als cadeau voor hem gisteren stiekem een afspraak gemeekt voor een pretecho (17 maart)
    en dat op een leuke valentijnskaart geschreven. Hij is er helemaal blij mee hahaha.

13. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Wat leuk Chrisje!!

Super dattie dat ook leuk vind!

Je moet alleen langer wachten dan ik ;) Maar ben benieuwd :p

14. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Da's een leuk Valentijnskado!!

Ik ben vandaag weer druk op pad geweest, heb een kinderwagen uitgezocht en nog een heel lief mutsje gekocht :D

Hoe gaat het met jullie met de spulletjes??

15. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Ja we krijgen 21 februari nog een gewone medische echo dus dan kan ik hem/haar nog even zien. :D

16. Niet meer actief

He keejbie, Ik ga wel naar de beurs. Namelijk gelijk de eerste woensdag. Gezellig..... Ik ga dan samen met mijn moeder. Die woont in Groningen en ik hier in Valkenswaard en dan gaan je daar heen en dan hebben we toch een dagje samen doen we altijd een keer in het jaar en toevallig kwam dit zo uit. :) :)

Zo ben net weer bij de verloskundige geweest. En alles gaat erg goed. Die kleine doet het heel erg goed in mijn buik. En het aantal kilo's is nog steeds te overzien. Gelukkig maar...... Maar goed het is voor een goed doel. Over 4 weken mogen we weer terug. :)

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo daar,

Alles goed met de bolle buikjes hier?
    Ben gister weer naar de vk geweest, alles was goed!
    Hij/zij schopte alleen dit x erg hard tegen de doptone aan. De vk kon t helemaal voelen!
    Vorige week bij de pretecho deed hij/zij het ook al.
    Dus dat belooft nog wat haha.
    We mogen over 3 weken weer.

Fijn Tinus dat alles oke is! Kun je er weer even tegenaan!

We hebben nu bijna alle spulletjes op een paar dingen na, zoals lakentjes, campingbedje, slaapzakje en verzorgingsproducten.
    Nog een nieuw rolgordijntje voor in de babykamer en spulletjes ophangen en dan is het af!

Nou succes maar weer!
    Doei Groeten Annemieke.

18. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hey Tinus wat leuk!!

Ik denk alleen dat wij in het weekend gaan dus denk niet dat ik je tegen zou komen.

Wat fijn dat alles okeej is met de kleine. En ook natuurlijk dat hij/zij goed groeit.. Die kilo's die erbij komen is natuurlijk wel minder maarja we weten waar we het voor doen. Als we helemaal niet aan zouden komen lijkt het me niet goed!

4 weken vliegen als een gek voorbij! Ik mag 22 februari weer naar de VK nou dat is gewoon al volgende week. EN lucky me mag 2 dagen later naar een pretecho hihi :p

Moet je trouwens je schoenen uit doen als je op de weegschaal gaat bij de vk?!

19. Niet meer actief

Ja ik doe wel altijd mijn schoenen uit. Maar ik heb dat vanaf de eerste keer gelijk gedaan. En als je dat 1 keer hebt gedaan moet je dat altijd doen.

Ik ga woensdag 15 maart weer naar de vk. En a.s maandag heb ik voor het eerst zwangerschapsgym. dus ook weer iets nieuws.

Wil je trouwens weten wat het wordt. Wij weten het wel.......haha

20. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Owja vroeg het me ff af aangezien ik me schoentjes nie thoef uit te doen wat ik opzich raar vond maarja.. Er zit ook wel weer iets in van wat je zegt als je het van begin af aan doet moet je het blijven doen :D

Wij willen zeker weten wat het word! Ben ook nog niet aan het verven geslaan enz omdat we eerst willen weten welke kleur het moet worden! Maar heb wel een heel sterk gevoel over wat het word!

Nu nog afwachten of dat klopt. Klopte jou voorgevoelens?!

Deel Deze Pagina