Juni 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door suusje, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hahaha Grappig hoor!

Idd wel handig om ff te weten wat ut is he.

Straks is iedereen druk bezig met een "nieuwe" hobby :p

2. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja idd Tinus maar dan nog als je zelf "klust" denk je er niet zo snel bij na dat je daarna voorweeen gaat hebben haha

Nu zit je met een gedachten als we weer gaan "klussen" dan zit ik zo weer met die krampen enzo..

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ben moe...maar ga mijn dutje maar ff overslaan, anders slaap ik vannacht weer slecht.... dat ongigevoel is wel irritant trouwens

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ik ga maar wat doen....heb al gestofzuigd..bedden opgemaakt, opgeruimd,
    zo maar even de kattenkleedjes in de wasmachine doen...stof afnemen....en even alles wat te maken heeft met de geboortekaartjes en belangrijke telefoonnummers enzo in een doosje doen, zodat als ik geen fut heb om op te staan straks, het duidelijk is welke nummers er gebeld moeten worden, wat er doorgegeven moet worden voor de kaartjes en dat alle enveloppen etc en alles bij elkaar ligt... zodat alles in orde komt
    En...vandaag meteen maar even een zeiltje onder het laken leggen en mijn noodtas inpakken...
    ja dat ga ik maar eens doen...:)

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ga zo nog maar is even boodschappen doen.
    Krijg ik weer van alles naar mijn hoofd. Zo zo jij bent wel op je eind zeker.
    Wordt er soms wel gek van.
    Ik wil onze BABY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar ja, komt wanneer het komt.........

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha roos....hoeveel over tijd ben je nu? ik was 4 dagen overtijd...en ineens ....tataaaaaaaaa.... dus kop op!! wanneer mag je weer naar de vk?

7. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe druk druk druk suus!

Arme roos! Maar idd het komt wanneer het komt

8. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ik ben vandaag 4 dagen overtijd dus uhhhh.
    HIHI kan ook nog wel lachen hoor maar toch.
    Ik ben net gister nog bij de VK geweest.
    Het enige wat er veranderd was was dat mijn bloeddruk wat gestegen was maar hij was altijd laag en nu normaal 120/80.
    Ik heb disndag de 13de weer een afspraak maar eerlijk gezegd hoop ik dat ze die mogen schrappen en dat we onze kleine dan al in onze armen mogen hebben.

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    En hebben ze ook niet de plannen om je dan te gaan strippen of iets?

10. Niet meer actief

Ja inderdaad keejbie straks komt er geen vrouw meer op het forum omdat we te druk zijn met onze nieuwe "hobby". Maar goed als het het weekend 30 graden wordt heb ik ook geen zin meer in die hobby. Dan eet ik liever een verse ananas en een drink ik wel bitter lemon.

Zo mijn mannetje komt zo thuis dus dan zullen we nog wel ff weg gaan. Maakt niet uit het houd je in ieder geval bezig. En dan zit ik ook niet de hele tijd te piekeren.

11. Niet meer actief

Ik hoop voor je roos dat die kleine komt voor dat het zo warm wordt.

Geldt ook voor ons keejbie.......
    :)

12. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd dan word het zo stilletjes hier!

En met dat warme weer zie ik ook een beetje tegenop hoor. Helemaal omdat je dan lekker buiten wilt zitten maar met weeen lijkt me dat niet "lekker" meer. En daarbij komt dat die warmte zeer vermoeiend is als je zwanger bent heb ik ervaren.

Gisteren vroeg me mannetje ook nog of er geen dingetjes bestonden waarmee je het kunt opwekken. Het was toen 5 minuutjes voor 8. Ik begon over de ananas haha en hij wilde meteen nog naar de winkel rijden om die te halen. Gekkie!

Mijn mannetje is over een half uurtje thuis, hoop dat we dan ook nog ff iets gaan doen. Wachten duurd lang he :p Niet zo zeer dat we echt druk bezig zijn met wachten. Maar de laatste daagjes zul je ook wel weten Tinus dan vraag je je echt af hoe het eruit gaan zien en alles hoe het straks gaat als je je babytje in handen hebt enz.

Dan is het idd fijn als je je gedachten ff ergens anders op kunt zetten ;)

13. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Keejbie: helaas hebben ze het daar niet over gehad.

Tinus: Ja ik hoop inderdaad dat we allemaal nog even mogen bevallen voordat het zulk warm weer wordt want als ik dan nog zo rondloop sluit ik mezelf op met een glas koud drinken en onder een ventilator.
    Of als ik het nog red ga ik gewoon lekker op een terrasje zitten met vrienden.

14. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm dat is wel weer jammer dan he dat je dan NOG niet meer weet! Roos

15. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Heb gelukkig elke dag wel wat afleiding.
    Mijn vriendin uit Mexico is nu in Nederland, dus op het terrras geluncht
    Morgen weer naar het ziekenhuis, hopelijk krijgen we nu een datum te horen voor het inleiden.....

En inderdaad niemand -6-6-06....., maar ja elke datum is nu mooi

wij vinden het ook leuker om iedereen los te ontvangen ipv een kraamfeest

16. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Nog even wat aankopen gedaan:
    Mega onderbroeken voor het kraamverband.
    1 nieuwe emmer
    1 nieuwe afwasbak
    zoogcompressen
    nog meer kraamverband
    1 nieuwe tandenborstel (schijnt nodig te zijn om de instrumenten van de VK schoon te maken stond op mijn "wanneer moet je bellen" brief)

En nu heb ik het heet!!

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hhahaha chrisje....ff relaxen nu dan
    ik heb geen tandeborstel erop staan...maar heb ze wel altijd in huis..nieuwe...dus mocht het nodig zijn

ik moest wel 2 emmers met vuilniszakjes erin onder het bed zetten, dus heb ik braaf gedaan.

net even met mijn dochtertje in onze slaapkamer de muur versierd met tekeningen en schilderijtjes van dr...we hebben op 1 wand in de slaapkamer boven allerlei knutsels van dr hangen plus een groot schilderwerk van haar van 1,5 x 1 ofzo
    en daaromheen dan dr andere werkjes. tjah de koelkast en huiskamerdeur hangen al vol met haar kunstwerkjes, dus moeten we verder zoeken he haha....en selecteren vind ik moeilijk, dus af en toe wat van beneden naar boven en dan kunnen de verse tekeningen er beneden weer op... maar er gaat ook het 1 en ander in mappen hoor met de datum erbij...leuk voor later..

Die kleine in mijn buik is wel sterk zeg... echt douwen zeg... denk dat het toch wel weer wat meer ingedaald is nu... ik zal eens zoeken naar het percentage bevallingen van 2e kindjes wat betreft het overtijd lopen. Bij 1e was het geloof ik merendeels overtijd, maar ben benieuwd bij een 2e

18. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Oh ja vuilniszakjes ook nog. Goed dat je het zegt Suusje. :)

Weet iemand eigenlijk wat er gebeurt als de baby met 37 weken nog niet is ingedaald? Zou je dan bij een gyn moeten gaan lopen. Want de laatste keer bij de vk was de baby nog niet ingedaald en ik heb niet echt het idee dat dat in de tussentijd is gebeurd. Ik moet er vrijdag heen.

19. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou een aantal weken geleden was het kindje nog niet ingedaald, maar ze zei is vaak later bij een 2e en soms daalt het kindje helemaal niet in van tevoren.... is nu wel gebeurd bij me...maar wat ze erbij zei was dat als het kindje nog niet ingedaald was en de vliezen braken ik meteen plat moest en meteen moest bellen
    en ik geloof dat een thuisbevalling dan een ziekenhuisbevalling werd....maar pin me er niet op vast

20. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Tja ik weet het ook niet, ik had ergens gelezen dat een eerste kindje met 37 weken ingedaald moet zijn. Nou ja daar kom ik vrijdag wel achter.
    Maar ik zou het toch jammer vinden als het een ziekenhuisbevalling zou worden.

Deel Deze Pagina