Ja mijn ramen kunnen het ook gebruiken.... haha. Geen nesteldrang chrisje....????? Ja zelf vind ik het ook fijn dat ik s'nachts wel goed kan slapen. Zo straks denk ik ff lekker koude macaroni maken. Makkelijk met het warme weer.
Misschien toch een klein beetje nesteldrang. Ik voel me goed vandaag heb ook goed geslapen dus ik ga zo aan de slag. De was kan nu ook lekker buiten drogen. We hebben de box nu ook staan.
Miranda wat een droppie zeg..hopelijk mag ze snel naar huis toe.. Hier een redelijke nacht gehad..maar iets van 10 keer eruit geweest..valt mee Ik heb alleen last van opgezwollen voeten als ik gelopen heb, maar ja zal toch de honden uit moeten laten en boodschappies moeten doen..maar is wel lastig..ik probeer ook zoveel mogelijk de zon te mijden..maar hij schijnt nu al zo lekker 8) Ga vandaag maar weer verder met de keuken..alle bovenkastjes heb ik gisteren gedaan en ff opnieuw ingericht..dus nu de onderkant maar is ff proberen te doen..
Ja ik heb ook al 2 wassen hangen buiten. Dus en ook al boodschappen gedaan. En dan zo nog ff de ramen voor lappen. Er zit zoveel zand op. Voel me vandaag ook erg goed.
Oepsie....ik heb net het bedlampje op onze slaapkamer aan gruzelementen geslagen. Per ongeluk natuurlijk. We hebben niet echt een hoofdeinde aan het bed dus zat er een soort plank achter waar we dingen op konden zetten. Alleen met die klossen ziet dat er dus echt niet uit. Dus haalde ik die plank weg, en het kapje van het nachtlampje is van glas. En de plank kwam daar tegenaan en nu is het kapot. Gaat goed. Misschien toch maar niet de ramen wassen, dadelijk breek ik die ook.
Wel ja scherven brengen geluk zeggen ze toch....... Ik heb de ramen achter al wel gedaan. Nu ff onder de parasol kop koffie met een boekje. Even rustig zitten straks gaan we wel weer verder.
Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij zeg. Ik krijg het helaas niet meer voor elkaar om wat te doen in huis. Wil nog zoveel maar het gaat gewoon niet meer. Stap zo maar is in de auto en ga lekker bij mijn ouders in de tuin zitten en mezelf laten verwennen. Dus als alles goed gaat, tot vanavond.......
Wat een Popje Miranda!!! En idd lastig dat z enog moet blijven. Maar hopelijk komt ze snel thuis!!! Hier is ff me meldingsplicht dan weer Er is nog niets aan het handje hoor Tinus!! Ik heb lekker geslapen wel, paar keer wakker geweest zoals gewoonlijk door de pijn in me benen en stuitje. Vanacht heb ik voor het eerst OOK gedroomd. Gisteren ben ik net als jij Tinus de hele dag slijm verloren en niet zo'n klein beetje ook niet. Ik droomde dus dat ik slijm verloor met bloed en opeens had ik ons kindje in handen. Me mannetje was er helaas niet bij aangezien die nog in de bus onderweg naar mij zat. Heeeel vaag allemaal Maar twas wel een mooi wondertje Tot ik wakker werd en nog steeds nergens last van had en ons kleintje nog steeds in die dikke buik zit
Behalve het lekker te hebben geslapen valt de rest allemaal nog niet mee. Me lichaam is moe, ben af en toe zo ziek!! Lig alweer regelmatig boven de wc. En ik blijf me ziekjes voelen enz. Kortom Keejbs geduld raakt ook een beetje op
Fijn om te horen dt alles nog steeds goed gaat. Heb net ff lekker in de tuin onder de parasol gezeten en toen lekker in slaap gevallen. haha
Misselijkheid kan ook een teken zijn KeejBie. Je lichaam gaat zichzelf leeg maken voor de bevalling. Who knows..... Even uitpuffen. Zo warm. Ga zo de wasmachine maar volproppen.
Denk dat het bij jullie ook niet lang meer gaat duren dan Chris en Keejbie! Kijk maar naar mij met m'n slijm hihi. Sterkte jullie met de laatste loodjes! Net ben ik bij haar geweest, heerlijk in bad gedaan en gevoed. Ze heeft bijna heel haar voeding zelf opgedronken, er moest nog maar een klein beetje door de sonde. En ze is 50 gram gegroeid, ze weeg nu 2730 gram . Nu moet ze zo doorgaan hihi. Nogmaals sterkte meiden!! Ik zal zo m'n bevallingsverhaal nog ff neerzetten. Ik wens jullie ook zo'n bevalling toe hoor
Nou het zegt soms niks daar ben ik al wel achter. Ben nu een week geleden mijn slijmprop verloren en gister weer veel last gehad van slijm verlies. En die van mij zit nog lekker in mijn buikje........ Maar ja het kan natuurlijk ook zo veranderen. Hopelijk hoef ik gewoon volgende week niet meer naar de vk.
Ja de slijmprop wordt weer gewoon opnieuw gemaakt. Dus ik weet het ook niet. Ik ga nergens vanuit. Wat fijn dat ze bijna alles op had gedronken Miranda. Ben erg benieuwd naar je bevallingsverhaal.
ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. He chrisje de mannen waren gister lekker bezig via msn of niet.
Hahaha ja zeg dat wel. Mannen..... Ik krijg echt totaal geen honger van dit weer. Ga dadelijk maar weer een bak sla eten.
Je meot wel goed eten. Heb net een beetje koude schotel gehad met een zilveruitje en een augurkje. Hmmm lekker.......
stelletje kletskouzen hihi Ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal Miranda.. ben bezig met onze slaapkamer..mag vanaf vandaag officieel thuis bevallen..dus dacht een soppie kan geen kwaad..nu ff broodje eten en dan weer verder..wil eigenlijk de badkamer ook nog doen..dan is de hele bovenverdieping aan kant.. Oja net is mn matrasbeschermer binnengekomen..had ik besteld bij morres..hooptte maar dat hij op tijd binnen zou zijn en ja hoor..hij is waterdicht dus scheelt weer Zo broodje zit er weer in..ga ik weer aan de slag..ben echt super fit vandaag..dus daar maak ik maar gebruik van hihi.. meiden rustig aan he