Wat fijn Miranda dat het de goede kant op gaat en dat ze zo lekker aankomt. Lekker van genieten hoor... Ga zo weer naar het ziekenhuis, ons kindje is ook zo welkom
Zooo we hebben net even een restje andijvie stamppot gegeten. (niet echt zomervoer) en ik heb ook een bak sla gegeten jummie. Nu hebben we net even buiten gezeten en nu heb ik meteen geen zin meer om iets te doen in huis.
Wij eten straks sla met gebakken aardappeltjes Heb eindelijk een fotorolletje. Heb namelijk een topcamara vind ik zelf en die maakt zulke mooie foto's lekker duidelijk ook maar kon nergens meer me fotorolletje van fuji vinden GRRRR!! Keek der net ff bij de AH en ja hoor die hadden hem dus nu kunnen we ook lekker foto's maken als de kleine er is hehe Kon alleen weer NIET slagen voor balonnetjes en nog een paar andere vlaggetjes. Kon ze alleen vinden van Nijntje maar neeej die wil ik niet Sonnie fijn dat ook jij nu thuis mag bevallen Ik word zo sloom van dit weer.. Echt niet uit te houden met zo'n dikke buik. En overal waar je komt beginnen mensen te praten tegen je over "dat duurd niet lang meer he?!" "weet je al wat het word" blaat blaat!! Laat me is ff lekker met rust hehehehe
Dirx drogist (van de dirk van de broek) Moest ook meteen aan je denken Chrisje Morgen mag ik alweer naar de Gyn..Ze hebben de 9de voor me gependeld en das ook morgen
Krijg trouwens beetje het gevoel dat ik overtijd ga lopen. Weet niet waarom maarja hoop het stiekempjes toch niet. Dus als je nog steeds een kaarsje brand Tinus... Brand er dan ook 1tje voor mij erbij hehe
Brand inderdaad nog steeds een kaarsje maar ik denk niet dat het allemaal helpt. Maar goed altijd psotief blijven natuurlijk. Ze net weer ff buiten liggen dutten onder de parasol. Je wordt hier echt ongelofelijk sloom van maar ja straks denk ik ff onder de douche. Dan voel je je weer een heel anders mens. Wij eten koude schotel en stokbrood en kruidenboter en als johan nog wil maak ik wel ff soep warm. Lekker makkelijk haha
hehe idd lekker makkelijk. Ik ga ook niet al te moeilijk doen hoor! Heb al zoveel zin om te koken de laatste dagen *kuch kuch* Maar heb 2 lekker appeltjes gehaald voor de sla dus Over een kwartiertje zal het mannetje wel thuiskomen
Fijn dat hij als zo vroeg thuis is. Die van mij zal om ongeveer half vijf /vijf uur thuis zijn en dan moet hij om 19 00 uur weer weg want hij heeft nog een vergadering tot ongeveer half negen. Maar goed ben vanavond niet alleen want mijn zusje, broertje, moeder en zwager komen langs dus hoef ik me niet te vervelen. En aangezien we lekker buiten kunnen zitten...... geen rommel in huis dan. haha En al mijn was is weg. Nu ff in de kast leggen. Maar alles is gewassen gestreken en opgevouwen. Dus de wasmanden zijn leeg. ( voor hoe lang).
dat is idd fijn! Hij werkt hier nog geen 10 minuutjes vandaan dusss jaa maarja de laatste dagen moet ie na zijn werk nog dingetjes regelen enz denk vandaag weer want hijs nog niet thuis.. En ikke maar wachten voor Niets!! Grr Visite genoeg dus vanavond?! Hehehe Maar wel gezellig dan verveel je je niet Morgenavond komt de zus en de pa van me mannetje langs. Hij had een badje en alles voor ons gekocht voor de kleine dus die komt ie langs brengen lief he
Ja dat is inderdaad wel lief ja.... Johan werkt hier ook niet echt ver vandaan. Ook maar 10 min met de auto. Dus die zal ook wel zo thuis komen. Toch nog maar ff stof gezogen haha
Hele dag nog niks van Suusje gehoord he..of ging ze wat doen vandaag? Ben eindelijk klaar met de bovenverdieping..yeahh..net ook meteen ff boodschappies gedaan..wij eten vanavond sla, komkommer, appelmoes, geb. aardappeltjes en stukkie vlees..eten we bijna dagelijks..vind het wel lekker met dit weer en lekker makkelijk klaar te maken.. Mn oma belde net..dus ik verteld wat ik gedaan heb vandaag..zegt ze owjeee nou dan komt de kleine snel als je nesteldrang hebt haha..hoop het toch echt nog ff niet..wil wel dat mn zusje in NL is als hij geboren wordt..dus nog ff twee weekies wachten Ga nu ff lekker in de schaduw zitten en ff wat drinken..ben best wel moe eigenlijk..maar heb wel af wat ik af wilde hebben 8) Meiden eetse strakkies...
Suusje heeft gepost bij het bevallingsverhaal van Miranda. We waren net even in het winkelcentrum bij de Prenatal. En ik was een voedingsbeha aan het zoeken. En toen heeft mijn man een positie badpak voor me gekocht omdat ik vanmiddag had gezegd dat ik best wou gaan zwemmen. Eigenlijk een beetje zonde van het geld. Maar wel lief van hem en nu gaan we vanavond lekker zwemmen. Daarna verkoop ik hem wel weer op marktplaats. Hij is blauw met lime. We hebben ook nog 2 leuke pakjes voor de baby gekocht en een voedingsbeha.
Nou dames, kunnen jullie het nog een beetje volhouden met deze warmte?? Roos kun je het nog wat aan?? Miranda, wat een mooi meisje zeg en ook al zo'n bos haar!! Hopen dat ze gauw mee naar huis mag!! Patricia succes in het ziekenhuis, weet je al een datum? Keejbie dat misselijk zijn kan idd ook een voorteken zijn dat je lichaam zich leeg maakt. Ikzelf had die bewuste dag ineens last van diaree...heel apart want ik had nergens last van, dacht ik! Nou succes maar weer hiero! Ik zal de kleine ff de fles geven, doeidoei!
Ja Miekie ik redt het nog wel maar vraag niet hoe. Ik doe echt werkelijk waar helemaal niks meer. Komt niks meer uit mijn handen en autorijden vind ik de ene dag niet verantwoordelijk en de andere dag zoals vandaag lukt het wel weer. Ben dus vandaag lekker bij mijn ouders geweest en heb me daar lekker laten vertroetelen. Heerlijk gewoon om zo verwend te worden. Meiden ik hoop echt voor jullie dat jullie geen dag overtijd hoeven te lopen want ik vind het echt geen pretje. KNUFFELLLL
Hallo allemaal, Gister in het ziekenhuis een datum geprikt, wil niet altijd zeggen dat ze dan tijd hebben, maar toch...(nog maximaal 2 weken) Alleen nu heb ik het idee dat ik vruchtwater verlies dus vanochtend gebeld en nu mag ik tussen 10 en 11 weer komen om te kijken of mijn vliezen zijn gebroken, dan zou het nog snel kunnen gaan... tot straks
Nou PPa ik ben benieuwd. Het zou dan inderdaad wel snel gaan. Zo vanacht weer heerlijk geslapen. En voel me ook al twee dagen eigenlijk hartstikke goed. Net de badlkamer al gedaan. En straks nog ff het raam voor. Misschien is het wel stilte voor de storm. Ik zou het toch wel fijn vinden als die kleine er uit komt voor 14 juni. Want dan gaat mijn broertje met de nederlandse jeugdploeg 4 weken naar mallorca. Dus kan hij die kleine niet eerder zien als dat hij daarvan terug is.