Nou dames ook hier nog steeds niets aan het handje! De moed begint me nu toch wel een beetje in me schoentjes te zakken hoor. Morgen is me uitgerekende datum en ik wil echt NIET overtijd lopen. Me lichaam begint steeds meer pijn te doen. En die buik word zo zwaar. In bed helemaal omdraaien gaat amper nog. Moet me echt "omrollen" en dan ook nog eens kracht zetten in me armen om me om te draaien heel gedoe gewoon! Zodadelijk mag ik naar de gyn. Dus ben benieuwd of er al weeen zijn te zien op de ctg maar ben bang van niet Ik heb wel lekker geslapen maar niet goed. Ik blijf gewoon moe
Nou ik ben benieuwd wat de gyn zegt. Heb net maar ff spullen gehaald voor de bbq morgen. Want morgen vroeg ga ik ff kijken en dan zul je zien. Dat er s'middags niet veel vlees meer is.
Oh neeee!! Dat we allemaal maar snel mogen bevallen want er komt een hittegolf aan. Zometeen naar de VK. Tinus hou eens op met zo actief te zijn dan voel ik me zo lui hahahaha. Spannend Patricia veel succes in het ziekenhuis. En succes bij de gyn KeejBie, laten we hopen dat zometeen ineens toch weeen activiteit te zien is.
Laten we het hopen Chrisje! Want ik barst in tranen uit als ik echt nog die hittegolf moet meemaken Ik pak nu de bus zodra ik terug ben laat ik het jullie natuurlijk ff weten Tenzij ze me willen houden hehe HOOP UT NIET! Tot strakkies lieve dames
ja sorry chrisje maar ik barst soms van de energie. Ik kan er niks aan doen. Heb net koude macaroni gemaakt. Ja het was gister gezellig. Maar mijn moeder en zusje blijven het hele weekend. Veel uscces bij de gyn keejbie en jij bij de vk chrisje en maar hopen dat het is ingedaalt, maar dat zal wel. Want je had van de week toch zo'n last.
Ik lees net op teletekst dat een hond een 8 dagen oud babytje heeft dood gebeten. De hond heeft het kindje uit het ledikantje gehaald vanacht en daarna dood gebeten. Jeetje dat is toch verschrikkelijk.......... De hond is wel gelijk afgemaakt.
(Nog net) Goedemorgen meiden, Ook ik loop nog rond, had gisteravond en nu nog steeds wel steeds pijn in de onderrug dus wie weet begint het langzaam opgang te komen maar het kan natuurlijk ook gewoon pijn in de rug zijn. Ik ben benieuwd, hoop alleen dat het er echt uit is voordat het echt warm gaat worden. Vannacht zelfs tot 2uur beneden gezeten omdat John niet kon slapen van mijn gedraai. Echt zielig, ik zie die lieve schat steeds moeier worden. Hoop dat we snel ons wondertje in ons armen mogen sluiten.
Het is weer waaarrrmmm!! Hij is ingedaald hoera! Een stukje dan. En hij ligt er nog beweeglijk in dus als mijn vliezen breken moet ik gaan liggen en meteen bellen, maar ik hoef niet naar de gyn! Wat wel had gemoeten als ie nog nie was ingedaald. Tinus was jij vandaag toevallig bij de Jumbo?
Nee sorry ben niet bij de jumbo geweest. Ben wel actief maar om nu op de fiets naar Eindhoven te gaan ..... Is me toch echt iets te ver. haha Weer warm..... suc-6 roos als het toch begint
Roos wat lastig meis!! Ik weet wat je doormaakt Chrisje wat goed nieuws!!!! OOK ik heb goed nieuws Neeej tis nog niet begonnen enz. Maar vanochtend was alles weer okeej aan de ctg. WEL waren er harde buiken te zien. Wat eerder nog niet was. Dus me buik is aan het rommelen Daarna moest ik na de gyn. En wat ik me daar hoorde Nou echt hoor!! Beter nieuws hadden ze me niet kunnen brengen op het einde. Ik kreeg dit keer een mannelijke gyn. Hele aardige man. Hij vroeg zich af wat er met me aan de hand was en las me dossier door. Na dit te hebben bekeken vroeg die zich eigenlijk af waarom de mensen me zo bang hadden gemaakt over ons kindje. Hij vond namelijk dat alles GOED ging. Ons kindje groeit perfect zegtie me vruchtwater is in orde. Het is niets TE weinig het is gewoon niet veel maar dat is bij iedere vrouw ook anders zei die. Hij vond het fijn dat het ziekenhuis me goed in de gaten hield maar wist toch echt niet waar het nou goed voor was om me nog steeds zovaak te laten komen. Na overleg met een andere gyn kwamen ze samen tot de conclusie dat ik pas over 2 weken weer hoef te komen en niet "elke" dag in het ziekenhuis hoef te zitten voor een ctg en alles. KORTOM met ons kindje gaat het op het einde helemaal goed Omdat we al hebben besproken dat ik in het ziekenhuis zou gaan bevallen liet ie dat gewoon staan. Vind ik zelf ook wel fijner. Maar anders had ik per vandaag weer lekker naar me eigen VK kunnen gaan Hihi IK ben op dit moment zo trots op ons kleintje hoe goed het groeit enz. 22 juni is dus me volgende afspraak dus denk toch echt dat dit me laatste afspraak is geweest vandaag
Boehoehoe ik ben zo onhandig nu. Gisteren die lamp gemold, vanochtend en pompje desinfecterende zeep in de wc gegooid, mijn scheen geschaafd. What's next?? Mijn man ging de auto wegbrengen voor de apk keuring en hij dacht dat hij er wel op kon wachten. Niet dus. En er ging geen bus terug. Dus hij wou even 5 kilometer gaan lopen in deze warmte. En dat had hij ook rustig gedaan als ik hem niet had gebeld. Nu heeft hij onder dwang van mij even zijn ouders gebeld die hem daar gaan halen met de auto. Mannen af en toe....zucht.
Achja mannen he Die van mij is weer lekker rustig Belde hem natuurlijk meteen nadat ik het goede nieuws uit het ziekenhuis hoorde. Begon al meteen met : NEE schatje het is nog niet zover.. Meteen een reactie terug : Ahhhh jammerrr!!!! hehehe
Fijn om te horen dat alles goed gaat met iedereen. Wie heeft nog meer last van dikke voeten. Die verdwijnen gewoon niet meer met dit warme weer. En met dit warme weer krijg ik ook nog eens zin een lekker koud pilsje..... En zeker met al dat voetbal straks......
Haha van mij ook Tinus en iddd een lekker biertje vooral met het voetballen!! MAAAAAAAR wie weet!! Mag ik binnenkort alweer lekker wat te drinken bij het wk
Ik hoop het mijn schoon vader zei al drink vanavond maar een flesje donker bier. Maar durf het toch niet aan. Straks is die kleine helemaal van slag. Mijn darmen zijn al van slag vandaag. Heb de hele dag al diarree..... Sorry voor het onsmakelijke.....
KeejBie dat is goed nieuws!! Wat fijn zeg. Een koud pilsje ja lekker. En een broodje filet americain. Nog even wachten..... Diarree is ook een mogelijk voorteken Tinus.
Haha mijn darmen die blijven maar van slag sinds die voorweeen. En die misselijkheid die blijft ook Grrr.. Maarja dat moeten we bij de laatste loodjes maar voor lief nemen he Vinden jullie het ook niet een "gek" idee dat je gewoon binnen een paar dagen/weken geen dikke buik meer hebt? Elke dag wacht je op een teken van leven in je buik en je voelt dat je buik in de weg zit, straks wacht je daar niet elke dag op want je voelt het niet meer maar je kunt je kleintje gewoon zien. Heeeeel vreemd maar ook heel fijn! Om je eigen schoenen weer aan te kunnen doen hehe